• הכנסות החברה עבור החציון השני של 2023 הושפעו מנזקים שנגרמו ממתקפת הטרור הרצחנית שארעה ב-7 באוקטובר 2023 והמלחמה בעזה. עם זאת, החברה זכאית לפיצוי מלא מהמדינה מהרשויות בגין כל נזק ישיר ועקיף למתקנה המרכזי בקיבוץ ניר עוז. כחלק מכך, עד היום, החברה כבר קיבלה מקדמות חלקיות בסך של של עשרות מיליוני שקלים מרשויות המדינה.
• ה-EBITDA של החציון השני של שנת 2023 צפוי להגיע ליותר מ-20 מיליון שקל, המהווים למעלה מ-14% מההכנסות.
• הן הרבעון השלישי והן הרבעון הרביעי הסתיימו עם EBITDA חיוביות לצד רווח תפעולי , ומייצגים את הרבעון הארבעה עשר והחמישה עשר ברציפות של רווחיות עבור אינטרקיור.
• החברה מצפה להשיק את המוצרים הראשונים שלה בגרמניה בחודשים הקרובים וממשיכה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות סביב ההוצאה הצפויה של הקנאביס מרשימת החומרים המסוכנים בארה"ב.
• החברה צופה צמיחה רבעונית בשיעור דו ספרתי של אחוזים במהלך במהלך 2024.
ניו יורק והרצליה, ישראל, 1 באפריל, 2024 - אינטרקיור (נסד״אק ותל אביב: INCR) הודיעה היום על תוצאות מקדמיות לשנת 2023. כל הסכומים מבוטאים בש״ח אלא אם צוין אחרת.
עיקר אבני הדרך והתוצאות הפיננסיות לשנת 2023 המלאה:
• ההכנסות השנתיות לשנת 2023 נאמדות ב-351 מיליון שקל והכנסות בחציון השני לשנת 2023 נאמדות ב-140 מיליון שקל. ה-EBITDA ל שנת 2023 צפויה להגיע ליותר מ-50 מיליון שקל וה-EBITDA של החציון השני של שנת 2023 צפויה להגיע ליותר מ-20 מיליון שקל, המהווים למעלה מ-14% מההכנסות.
• הרבעון השלישי והרבעון הרביעי של שנת 2023 מייצגים את הרבעון הארבע עשר והחמישה עשר ברציפות של רווחיות עבור אינטרקיור, כאשר בשני רבעונים אלו החברה הציגה EBITDA חיובית ורווח תפעולי.
• לאחר השפעות מתקפת הטרור על הכנסות החברה במחצית השניה, החברה מעריכה כי הצמיחה בפעילות תחודש במהלך 2024.במהלך השנה, החברה הרחיבה את סל המוצרים הממותגים שלה, והשקיה יותר מ-40 SKUs חדשים של מוצרי GMP במהלך 2023.
• החברה הרחיבה עוד אסטרטגיית השותפוית שלה באמצעות הסכם שותפות בלעדי עם מותג הקנאביס המוביל TYSON 2.0 בישראל, אוסטרליה, בריטניה, גרמניה ומדינות נוספות באיחוד האירופי.
• מאז ה-7 באוקטובר 2023 הוכרז מצב מלחמה על ידי ממשלת ישראל. נכון למועד זה, קיימת גישה מוגבלת לאתר החברה בדרום ישראל וחלקים מהאתר נמצאים בשימוש צה״ל, לרבות, בין היתר, חיל הרפואה של צה"ל.
• החברה זכאית לפיצוי מלא מהמדינה מהרשויות בגין כל נזק ישיר ועקיף שנגרם למתקנה המרכזי בקיבוץ ניר עוז, כאמור בהודעות החברה שפורסמה ביום 17 באוקטובר 2023 וביום 13 בפברואר 2024. כחלק מכך, עד היום, החברה כבר קיבלה מקדמות חלקיות בסך של של עשרות מליוני שקלים מרשויות המדינה.
• החברה החלה בתהליך שיקום האתר שלה בדרום ישראל כאשר הנהלתה ונציגיה שלה פועלים במרץ מול הרשויות לקבלת פיצוי מלא על הנזקים שנגרמו מאז ה-7 באוקטובר.
• במהלך השנה, החברה המשיכה בביצוע תוכנית ההתרחבות הגלובלית שלה. כפי שהוכרז לאחרונה, החברה מתכננת להשיק את מוצריה הראשונים בגרמניה בחודשים הקרובים, בעקבות רפורמת הקנאביס פורצת הדרך שעברה.
• המשך הרחבת רשת בתי המרקחת הייעודית לקנאביס רפואי של החברה לסך של 24 סניפים פעילים נכון לסוף מרץ 2024. נכון לאוקטובר 2023, החברה מחזיקה ב-100% מ-Cannolam LTD כולל הזכויות המלאות להסכמים בינלאומיים של Cookies™, לצד הרשת הגדולה בישראל של בתי מרקחת ייעודיים לקנאביס רפואי, Givol™.
החברה מדווחת על פי כללי הנאסד"ק ומתכננת להגיש את הדוח השנתי שלה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023 במהלך אפריל 2024.
אלכסנדר רבינוביץ', מנכ"ל אינטרקיור מסר: "למרות שנה שהתאפיינה באתגרים חסרי תקדים, אינטרקיור הפגינה איתנות וצמיחה מתמשכים, והציגה את הרבעון הרווחי החמישה עשר שלה ברצף. הרווחיות המתמשכת של אינטרקיור הינה הביטוי הטוב ביותר למסירות של צוות החברה ולחוזקת הפלטפורמה המובילה שלנו. בשנים האחרונות הקנאביס הפרמצבטי הופך לסטנדרט גלובלי ואנו מעודדים מההמלצות שפורסמו לאחרונה מטעם ה-FDA האמריקאי וכן מההתפתחויות בארה״ב סביב סיווג מחדש של הקנאביס לצרכים רפואיים. מעמד החברה כמובילה בתחום, לצד המחויבות שלנו להתרחבות גלובלית, שיפור פורטפוליו המוצרים שלנו, ויצירת ערך למטופלים ולבעלי המניות שלנו, מציבים אותנו במסלול של המשך צמיחה והצלחה.״
אינטרקיור מודה למנהליה ולעובדיה על מחויבותם, וכן ולשותפיה האסטרטגיים בישראל וברחבי העולם שעומדים איתנו בזמן מלחמה זו.
על אודות אינטרקיור:
אינטרקיור (NASDAQ: INCR; TASE: INCR) הינה חברת הקנאביס המובילה והרווחית מחוץ לצפון אמריקה. קנדוק, חברה בת בבעלות מלאה של אינטרקיור, הינה יצרנית הקנאביס הגדולה בישראל וחלוצה לייצר, לייבא ולייצא מוצרי קנאביס לשימוש רפואי, בהתאם לתקני GMP. אינטרקיור פועלת באופן עקבי להרחיב את מערך הייצור וההפצה הייחודי, את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ואת האינטגרציה האנכית כחברת הקנאביס המובילה והרווחית ביותר מחוץ לצפון אמריקה.
למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט של החברה ב- https://www.intercure.co
אזהרה לגבי אומדנים פיננסיים
האומדנים הכספיים המפורטים לעיל מבוססים על סקירה ראשונית של פעילות החברה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023 והן כפופות לשינויים. משרד רואי החשבון הרשום העצמאי של החברה, סומך חייקין (משרד חבר ב-KPMG הבינלאומי), לא ביצע ביקורת, בדיקה או ביצע נהלים כלשהם ביחס לאומדנים הפיננסיים הנלווים ולנתונים אחרים, ולפיכך אינו מביע דעה או כל צורה אחרת של הבטחה ביחס לכך. אין לראות בהם תחליף לדוחות כספיים מבוקרים שנערכים בהתאם לכללי חשבונאות מקובלים ואינם בהכרח מעידים על תוצאות החברה לתקופה עתידית כלשהי.
אזהרת מידע צופה פני עתיד:
ההודעה לעיתונות שלו עשויה להכיל הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד עשויות לכלול, בין השאר, את הכנסות החברה ברבעון השלישי והרביעי של 2023, הצלחת תוכניות ההתרחבות הגלובלית שלה, ההכנסות השנתיות הצפויות לשנת 2023, אסטרטגיית ההתרחבות שלה לשווקים גדולים ברחבי העולם, הצהרות הנוגעות לאירועי האבטחה. בישראל, כמו גם הצהרות, למעט עובדות היסטוריות, המתייחסות לפעילויות, אירועים או התפתחויות שאינטרקיור מתכוונת, מצפה, מקרינה, מאמינה או צופה שיתרחשו או עלולות להתרחש בעתיד. הצהרות אלו מתאפיינות לרוב בטרמינולוגיה כגון "מאמין", "מקווה", "עלול", "מצפה", "צריך", "מתכוון", "מתכנן", "ירצה", "מצפה", "מעריך" פרויקטים", "מוצבים", "אסטרטגיה" וביטויים דומים ומבוססים על הנחות והערכות שנעשו לאור נסיון ותפיסת ההנהלה לגבי מגמות היסטוריות, תנאים נוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים הנחשבים כמתאימים. הצהרות צופות פני עתיד אינן ערובות לביצועים עתידיים והן כפופות לסיכונים וחוסר ודאות שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המובעות או משתמעות בהצהרות אלו. גורמים רבים עלולים לגרום לפעילות או לתוצאות בפועל של InterCure להיות שונות מהותית מהפעילויות והתוצאות הצפויות בהצהרות צופות פני עתיד, לרבות, אך לא רק, הדברים הבאים: הצלחת החברה בתוכניות ההתרחבות הגלובלית שלה, המשך הצמיחה שלה, הפעילות הצפויה. , תוצאות פיננסיות אסטרטגיה עסקית, חוזקות תחרותיות, יעדים ותוכניות התרחבות וצמיחה, אסטרטגיית התרחבות לשווקים מרכזיים בעולם, השפעת מגיפת COVID-19, השפעת המלחמה בישראל והמלחמה באוקראינה ותנאי השווקים בדרך כלל. מידע צופה פני עתיד מבוסס על מספר הנחות ונתון למספר סיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם נמצאים מעבר לשליטתה של InterCure, מה שעלול לגרום לתוצאות ואירועים בפועל להיות שונים מהותית מאלה הנחשפים או משתמעים מהם. מידע צופה פני עתיד. סיכונים ואי ודאויות כאלה כוללים, בין היתר: שינויים בתנאים כלכליים, עסקיים ופוליטיים כלליים, שינויים בחוקים החלים, נופי הרגולציה והאכיפה בארה"ב הקשורים לקנאביס, שינויים בדעת הקהל ובתפיסה של תעשיית הקנאביס, הסתמכות על המומחיות ושיקול הדעת של ההנהלה הבכירה, כמו גם הגורמים הנדונים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בטופס המידע השנתי של InterCure מיום 31 במרץ 2023, הזמין ב-SEDAR בכתובת www.sedar.com, ותחת הכותרת "סיכון גורמים" ו"הערת אזהרה בנוגע להצהרות צופה פני עתיד" בהצהרת הרישום בטופס 20-F, שהוגשה לרשות הבורסה לניירות ערך ב-1 במאי 2023. InterCure אינה מתחייבת לעדכן מידע צופה פני עתיד כאמור, בין אם כתוצאה מכך. של מידע חדש, אירועים עתידיים או אחר, למעט הנדרש במפורש על פי החוק החל.
הודעה זו היא תרגום נוחות חלקי של הודעה שפרסמה החברה, ונוסחה אינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב את החברה הוא הנוסח שפורסם במערכות המגנ"א והמאי"ה, וכן שדווח למערכות הרלוונטיות בארה״ב.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אינטרקיור״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.