חברת טורבוג׳ן (TASE: TURB), חברת הטכנולוגיה לפתרון מצוקת הפסקות החשמל בעולם המערבי והחברה המובילה בתחום מיקרו טורבינות לייצור אנרגיה חשמל ומים חמים מודיעה היום על מינוי אסטרטגי של זיו גפני, עד לפני כחודש ראש האסטרטגיה הטכנולוגית, החדשנות ושיתופי הפעולה של JPMorgan Chase באירופה, המזרח התיכון, ואפריקה, ולפני כן מנהל החדשנות הגלובלית של השווקים הפיננסים והבנקאות להשקעות, לדירקטוריון החברה.
צירופו של גפני מהווה אבן דרך כחלק ממיקוד החברה בתחום מערכות ניהול האנרגיה מקומי ומיצובה של הטכנולוגיה פורצת הדרך של החברה כספק אינטגרלי במערך ייצור אנרגיה מקומי במבנים ומתן עצמאות אנרגטי במקביל לרשת הארצית המיושנת.
טורבוג׳ן שואפת לתת מענה לבעיה שעל רקעה נרשמת עליה של כ-60% בתדירות הפסקות החשמל בארצות הברית. באמריקה בלבד נרשמת השקעה של מיליארדי דולרים בשיפור ושידרוג רשת החשמל בכל שנה וזאת עקב אי יכולתן של רשתות חשמל אזוריות לתמוך בביקוש המסיבי לאנרגיה הנמצא בעלייה. אל מול אתגר זה, טרובוג׳ן מציגה מיקרו טורבינה לאספקת אנרגית חשמל וחום מקומית ומערכת ניהול אנרגיה המאפשרת אספקת חשמל רציפה ללא הפסקות במחיר האנרגיה הנמוכים מאלו של הרשת, כל זאת, במכונה קטנה וקלת-משקל, ירוקה ומבוססת על מנוע סילון.
״הניסיון שלי לימד אותי לזהות פתרונות טכנולוגים שעשויים לעמוד במרכז שווקים מתפתחים״, מסר זיו גפני, הדירקטור הנכנס, ״וזה הניסיון שהוביל אותי להיענות להצעה להצטרפות לטורבוג׳ן. אני נרגש להצטרף לדירקטוריון החברה, שכן טורבוג'ן היא דוגמא מצוינת לפתרון טכנולוגי עמוק ומבוסס הנדסה ייחודית כחול-לבן אשר עונה על בעיות אמיתיות וצורך אדיר של העולם באנרגיה יעילה יותר ובייצור מקומי. הצוות המקצועי והאיכותי של החברה הינו נדבך נוסף שהופך אותה לגאווה ישראלית״.
״טורבוג׳ן עומדת בפני תקופה מרגשת, מאתגרת וחשובה״, מוסר ירון גלבוע, מנכ״ל החברה, ״אנחנו רואים כיצד העצמאות האנרגטית של מבנים, מהווה נדבך מרכזי בביטחון, בחסכון וביעילות של החיים המודרניים. אני משוכנע שניסיונו המקצועי העשיר, מומחיותו וההצלחות המוכחות של זיו גפני יתרמו למימוש הפוטנציאל העצום שיש לטורבוג'ן בעסקי הליבה בהם פועלת החברה״.
על אודות טורבוג׳ן
חברת טורבוג'ן מתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית והיברידית, לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון: בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים וכו'. המיקרו-טורבינה הינה בעלת נצילות אנרגטית גבוהה, משקל נמוך ועלויות ההקמה והתחזוקה שלה נמוכות מפתרונות קיימים בקטגוריית 50 קילו-וואט עד 1 מגה-וואט.
המוצרים שמפתחת החברה נכללים בקטגוריית מערכות ייצור משולב של חשמל וחום ובכך מעלים את הנצילות האנרגטית הכוללת על מנת לטפל בבעיות מהותיות במשק החשמל העולמי כמו התיישנות תשתיות החשמל והאתגר בהולכת אנרגיות מתחדשות אל מרכזי הערים ומאידך עלייה בביקוש לחשמל עקב התחממות כדור הארץ וחדירת כלי רכב חשמליים.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טורבוג׳ן TurboGen״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.