משרד איתן ש. ארז ושות', מהמשרדים המובילים בישראל בתחום הליטיגציה התאגידית, שיקום חברות וחדלות פירעון, מתכבד להודיע על הצטרפותו של רותם גנץ למשרד. גנץ ישתלב בצוות ההקמה של מחלקת הטכנולוגיה ושוק ההון במשרד, בהובלת עו״ד מור בן-שושן, ויפעל לשלב ידע אזרחי ועסקי נרחב בעבודת המשרד.
במסגרת הפרקטיקה המתפתחת של המחלקה, המשרד יעבוד עם קרנות הון-סיכון, קרנות גידור, חתמים, בנקאי השקעות וחברות הייטק למתן שירותים משפטיים נרחבים, משלב הseed, דרך סבבי השקעה מתקדמים, להנפקות ראשוניות (IPO) ומיזוגים עם שלדים בורסאיים. כמו כן, המחלקה תפעל לסייע להקמת קרנות גידור וקרנות הזדמנות במטרה לשפר את היעילות בשוק ההון הישראלי, ותעסוק באקטיביזם של בעלי מניות ובממשל תאגידי.

1 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: רותם גנץ, עו״ד איתן ארז, עו״ד מור בן שושן
מימין לשמאל: רותם גנץ, עו״ד איתן ארז, עו״ד מור בן שושן
מימין לשמאל: רותם גנץ, עו״ד איתן ארז, עו״ד מור בן שושן
(באדיבות המשרד)

״אני גאה לראות את משרדנו גדל ומתרחב לתחומי עשייה חדשניים, תוך הקפדה על שירות בוטיקי ואיכותי״, מסר עו״ד איתן ארז, השותף המנהל ומייסד המשרד, ״הצטרפותו של רותם תחת הובלתה של עו״ד מור בן-שושן ממשרדנו מהווה בשורה גדולה לשחקנים טכנולוגיים המחפשים בית משפטי מוביל, חדשני ומלא בידע ובפרקטיקה עסקית״.
״אני שמחה להוביל את ההתרחבות של משרד איתן ש. ארז לפעילות חדשנית ויצירתית בשוק ההון ובתחומי הטכנולוגיה וההשקעות״, מוסרת עו״ד מור בן-שושן, ״אני מברכת על הצטרפותו של גנץ, ובטוחה בכוחנו המצרפי״.
״שוק ההון בישראל סובל מבעיות אינהרנטיות אשר מקשות על ציבור המשקיעים להיות מעורב בחייהן של החברות הנסחרות״, מסר רותם גנץ, ״המחלקה המתהווה במשרד, אליה אני שמח להצטרף, עתידה להביא בשורה אדירה ולפעול לשיקום ולהבראה של חברות בורסאיות, תוך שימוש בכלים ובמבנים משפטיים מורכבים וחדשניים. זו בשורה המהווה בעיני עידן חדש של אקטיביזם בשוק ההון הישראלי״.
גנץ הינו בוגר תואר ראשון במשפטים L.L.B מאוניברסיטת רייכמן ומסיים תואר שני במשפט, טכנולוגיה וחדשנות עסקית M.A במסגרתה הינו כותב תזה העוסקת בחובת הפיקוח של דירקטורים בחברות ציבוריות על נזקי מוניטין ודיסאינפורמציה ברשתות החברתיות. טרם הצטרפותו למשרד כיהן כמנכ״ל חברת הדאטה ARX ובעברו הקים מספר חברות הזנק, שחלקן מוזגו ונמכרו. הקים ושירת כראש החדשנות בחטיבת דובר צה״ל וכיועץ ביחידת 8200. התמחותו המרכזית הייתה בנקסוס שבין מודיעין-סייבר, תודעה ושווקים כלכליים.
ההודעה מוגשת מטעם ״איתן ש. ארז ושות׳ - משרד עורכי דין״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.