• הכנסות במחצית גבוהות בכ-45% מכל הכנסות של שנת 2022
  • החברה עברה במחצית לרווח נקי של כ-4.8 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 17.1 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד
  • תזרים מזומנים שוטף חיובי של כ-6.1 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שלילי של 12.6 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד
ניסים ברכה: "העליה בהכנסות נובעת מעליה משמעותית בנתח השוק של טוגדר בישראל. המוצרים האיכותיים שלנו מתקבלים ונמכרים היטב בישראל ואנו מצפים להמשך מגמת הצמיחה החזקה בהכנסות וברווח גם במחצית השניה של 2023."
אשקלון, 30 באוגוסט, 2023, טוגדר פארמה (ת"א:טגדר) המייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי איכותיים בישראל ובאירופה מדווחת על תוצאות חזקות במחצית הראשונה של 2023 עם צמיחה מהירה בהכנסות מעבר לרווח נקי ותזרים חיובי.

1 צפייה בגלריה
חוות הגידול של טוגדר פארמה
חוות הגידול של טוגדר פארמה
חוות הגידול של טוגדר פארמה
(באדיבות החברה)

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2023 זינקו ב-362% לסך של 45.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-9.8 מיליון שקל בתקופה קודמה. ההכנסות במחצית גבוהות בכ-45% מכלל הכנסות החברה בשנת 2022. הצמיחה המהירה בהכנסות נובעת ממימוש האסטרטגיה של החברה, השקעה משמעותית בחוליית השיווק והמכירה ותחילת מכירות באירופה.
הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2023 הסתכם ב-17.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי של 7.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המעבר לרווח גולמי משמעותי נובע מהצמיחה החזקה בהכנסות בהשוואה לתקופה קודמת.
הרווח התפעולי במחצית הראשונה של 2023 הסתכם ב-10.8 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 14.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2023 הסתכם ב-4.8 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 17.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כאמור, המעבר לרווח נקי נובע מצמיחה חזקה בהכנסות, ברווח הגולמי והוא בולט על רקע עליה בהוצאות המימון.
החברה מדווחת על תזרים מזומנים שוטף חיובי של 6.1 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שלילי של 12.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה מסר: "המוצרים האיכותיים והמגוונים של טוגדר פארמה מובילים לצמיחה מהירה בנתח השוק בישראל, תוך זינוק בהכנסות וברווח. האסטרטגיה שלנו לשליטה בכל שרשרת הערך עם דגש על השיווק והמכירות מוכיחה את עצמה עם הפיכתנו לארגון יעיל המיישם צמיחה מהירה ורווחית. השנה הובלנו צעדים משמעותיים בשוק הגרמני והאנגלי במטרה לייצר לחברה תזרים מזומנים משמעותי נוסף גם מאירופה. על כן, בהסתכלות קדימה אנו מצפים להמשך מגמת הצמיחה החזקה בהכנסות וברווח גם במחצית השניה של 2023 תוך יצירת ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו."

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טוגדר פארמה״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.