אינטרקיור (NASDAQ: INCR) (TASE: INCR) (הפועלת תחת השם המסחרי ״קנדוק״), חברת הקנאביס הרפואי המובילה מחוץ לארצות הברית, מברכת את מדינת גרמניה על אישור רפורמת הקנאביס הלאומית במדינה, ה- ״CannG״, אשר עתידה להיכנס לתוקף ב-1 באפריל 2024. על רקע הרפורמה, אינטרקיור צפויה להשיק סדרת מוצרים בגרמניה כבר בחודשים הקרובים.
רפורמת הקנאביס הגרמנית חולשת על מגוון שימושים של קנאביס אך צפויה להשפיע באופן משמעותי על שוק הקנאביס הרפואי כולו, זאת בין היתר לאור העובדה שהיא תביא להסרת הקנאביס מרשימת החומרים המסוכנים בחוק הגרמני. בכך הרפורמה תקל משמעותית על מתן מרשמים לקנאביס רפואי דרך מערכת הרפואה הקונבציונלית במדינה, ותהפוך את הקנאביס לנגיש רפואית וכלכלית בעבור היקף חסר תקדים של מטופלים. הרפורמה מסירה חסמים ארוכי שנים מהשוק כולו ומאפשרת התרחבות משמעותית של שוק הקנאביס הרפואי בכל רחבי גרמניה.
מנכ״ל אינטרקיור אלכס רבינוביץ׳ התייחס לחקיקה הגרמנית ומסר כי ״אנחנו מברכים על קבלת הרפורמה בידי המחוקק הגרמני ואנו אופטימיים נוכח גל הלגליזציה והשינויים החוקיים בעולם כולו. כמובילה של תעשיית הקנאביס הרפואי אנחנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות הרגולטוריות בתחום, וביתר שאת אחר ההכרזות הקשורות לסיווג מחדש של קנאביס בארצות הברית. בכוונת אינטרקיור להרחיב את פעילותה הגלובלית, ואנחנו מצפים להשיק את המוצרים שלנו בגרמניה כבר בחודשים הקרובים. אנו מעודדים מכך שהתשתית האיתנה שבנינו ב-15 השנים האחרונות מאפשרת לנו לממש את החזון לספק למטופלים קנאביס רפואי באיכות-גבוהה, בסטנדרט פארמצוטי בכל העולם״.
על אודות אינטרקיור (הידועה גם כקנאדוק)
אינטרקיור (NASDAQ: INCR) (TASE: INCR) (הפועלת תחת השם המסחרי ״קנדוק״) הינה מובילת השוק הרווחית והצומחת בקצב המהיר ביותר בתחומה מחוץ לארצות-הברית. קנדוק, חברת בת בבעלות מלאה של אינטרקיור, היא יצרנית הקנאביס המרושיינת הגדולה בישראל והראשונה לקבל את ההכרה כ- Good Manufacturing Practices (GMP), מה שמאפשר לה לעמוד בסטנדרטים רפואיים במוצרי הקנאביס שלה. אינטרקיור ממנפת את רשת ההפצה המסחרית שלה, את שיתופי הפעולה הבינלאומיים שלה ואת המודל הרווחי שלה המאפשר להביא מוצרי קנאביס לכל העולם (למעט צפון אמריקה) בשליטה מלאה על התהליך, מזריעה ועד מכירה.
למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט של החברה ב- https://www.intercure.co

1 צפייה בגלריה
חברת אינטרקיור
חברת אינטרקיור
חברת אינטרקיור
(חברת אינטרקיור)
הודעה לעיתונות זו עשויה להכיל הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד עשויות לכלול, בין השאר, הצהרות הנוגעות לאירועים הביטחוניים בישראל, כמו גם הצהרות, מלבד עובדות היסטוריות, המתייחסות לפעילויות, אירועים או התפתחויות שאינטרקיור מתכוונת, מצפה, חוזה, מאמינה או מקווה כי יתרחשו או כי עשויות להתרחש בעתיד. הצהרות אלו מתאפיינות לעתים קרובות בטרמינולוגיה כגון "מאמינה", "מקווה", "עלולה", "צופה", "צריכה", "מתכוונת", "מתכננת״, "תרצה", "מצפה", "מעריכה", ״חוזה", "אסטרטגיה" וביטויים דומים ומבוססים על הנחות והערכות שנעשו לאור ניסיונו ותפיסת ההנהלה לגבי מגמות היסטוריות, תנאים נוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים הנחשבים כסבירים. הצהרות צופות פני עתיד אינן ערובות לביצועים עתידיים והן כפופות לסיכונים וחוסר ודאות שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המובעות או משתמעות בהצהרות אלו. גורמים רבים עלולים לגרום לפעילות או לתוצאות בפועל של InterCure להיות שונות מהותית מהפעילויות והתוצאות הצפויות בהצהרות צופות פני עתיד, לרבות, אך לא רק, הדברים הבאים: הצלחת החברה בתוכניות ההתרחבות הגלובלית שלה, המשך הצמיחה שלה, הפעילות המתוכננת, תוצאות פיננסיות, אסטרטגיה עסקית, יתרונות תחרותיים, יעדים ותוכניות התרחבות וצמיחה, אסטרטגיית התרחבות לשווקים מרכזיים בעולם, השפעת מגיפת COVID-19, השפעת המלחמה בישראל והמלחמה באוקראינה ותנאי השווקים בדרך כלל. מידע צופה פני עתיד מבוסס על מספר הנחות ונתון למספר סיכונים ואי ודאויות, שרבים מהן נמצאות מעבר לשליטתה של InterCure, מה שעלול לגרום לתוצאות ואירועים בפועל להיות שונים מהותית מאלה הנחשפים או משתמעים מהם. סיכונים ואי ודאויות כאלה כוללים, בין היתר: שינויים בתנאים כלכליים, עסקיים ופוליטיים כלליים, שינויים בחוקים החלים, סביבת הרגולציה והאכיפה בארה"ב בהקשר לקנאביס, שינויים בדעת הקהל ובתפיסה של תעשיית הקנאביס, הסתמכות על המומחיות ושיקול הדעת של ההנהלה הבכירה, כמו גם הגורמים הנדונים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בטופס המידע השנתי של InterCure מיום 31 במרץ 2023, הזמין ב-SEDAR בכתובת www.sedar.com, ותחת הכותרת "סיכון גורמים" ו"הערת אזהרה בנוגע להצהרות צופה פני עתיד" בהצהרת הרישום בטופס 20-F, שהוגשה לרשות הבורסה לניירות ערך ב-1 במאי 2023. InterCure אינה מתחייבת לעדכן מידע צופה פני עתיד כאמור, בין אם כתוצאה מקבלתו של מידע חדש, אירועים עתידיים וכיו״ב, למעט הנדרש במפורש על פי החוק החל.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אינטרקיור״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.