רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים, תעסוקה ומסחר, מדווחת כי הפרויקט במתחם הסביון בבית שמש יוצא לדרך. התוכנית שאושרה בוועדה המקומית כוללת תוספת של 117 יח״ד ביחס לתכנון המקורי אשר עמד על 430 יח"ד וכעת הפרויקט יכלול 547 יח"ד ושטחי מסחר. עם אישור התוכנית, החברה החלה בקידום קבלת היתר בנייה אשר צפוי להתקבל, במהלך הרבעון השני של שנת 2024.
הפרויקט בהיקף של כ- 75,000 מ״ר עילי וכולל הריסת ארבעת בניינים קיימים, שבהם 72 דירות ובניית שכונה חדשה ומודרנית בלב העיר. המתחם יכלול 3 מגדלים בני 28 קומות כל אחד ו-2 בניינים מרקמיים בני 10 קומות כל אחד, ובסך הכול 547 יח"ד וכ- 1,365 מ״ר שטחי מסחר. שיווק הפרויקט צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2024 והדיירים בפרויקט ייהנו מתשתיות קהילתיות מפותחות ומטופחות, ביניהם, מבני ציבור וריאות ירוקות, והכל בלב סביבה ירוקה, המתחברת למרחב העירוני.
היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-924 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), כאשר חלק החברה בהכנסות הצפויות מהפרויקט (50%) מסתכם לסך של כ-462 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) וחלק החברה ברווח הגולמי הצפוי מהפרויקט מסתכם לסך של כ-155 מיליון שקל.

אודות רותם שני:

רותם שני, הוקמה בשנת 1996 ונמצאת בשליטת יהודה (דידי) ידידיה ואבי טוריסקי. החברה פועלת בתחום הנדל"ן היזמי בישראל, בעיקר בנדל"ן למגורים ומסחר ומתמחה בעסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית. https://www.rotemshani.com/
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״רותם שני״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.