כשמדברים על יוקרה ושיק בעולם התכשיטים והשעונים בישראל, השם JB JEWELERS מיד צף. מדובר במותג ישראלי שמקורו בירושלים, עם סיפור משפחתי עשיר שנמשך כבר ארבעה דורות, והצליח לפרוץ גם לשוק הבינלאומי בלי לאבד את הייחודיות והטעם המקומי שהפכו אותו לסמל של איכות וסטייל.
מאחורי כל תכשיט, טבעת אירוסין או שעון עומדת היסטוריה של מסורת משפחתית, עשרות שנות מומחיות ומסירות יוצאת דופן. אבל הסיפור שלהם הוא לא רק על תכשיטים, הוא על איך משפחה אחת מצליחה לשמר אומנות יוצאת דופן, לחדש ולכבוש את ליבם של לקוחות בישראל ובעולם.
אלון יונסוף, מנכ"ל החברה בישראל: "מה שמתחיל ביצירת תכשיט הוא הרבה מעבר לפריט, זו מורשת, אהבה לאומנות ותשוקה ליופי שמועברת מדור לדור".
מחנות קטנה בירושלים למותג בינלאומי מוביל
הכול התחיל בשנת 1927, כאשר סבו של מנכ"לי החברה של היום, האחים אלון ועופר יונסוף, אמן צורפות מוכשר, פתח חנות קטנה בירושלים. עם הזמן, הוא העביר את החנות לבנו, יחד עם המסורת והמיומנות שנרכשו בעבודה קשה אך גם עם הבינלאומית של אותם הימים.
הבן המשיך לבנות את המותג המשפחתי, הרחיב את פעילות התכשיטים וליטוש היהלומים, והביא את שני בניו לעסק המשפחתי.
הדור השלישי דחף את גבולות המותג אפילו יותר, עם חנות חדשה בירושלים וחנות נוספת בתל אביב, תוך הרחבה גיאוגרפית ופיתוח קשרים בלעדיים עם מותגים בינלאומיים.
קשרים אלה אפשרו למותג להציע קו מוצרים שלם, מגוון ובינלאומי באמת. עם הצטרפות הדור הרביעי נוצרה רוח חדשה שהשפיעה על בחירות הקולקציות, שיפרה את המודעות לשירות לקוחות ופנתה לדמוגרפיות חדשות, כל זאת, תוך שמירה על עקרונות היסוד של איכות, אמינות, שקיפות ושירות מכל הלב, ששמרו על השרשרת המשפחתית של מצוינות.
מסורת מקומית וסטנדרט של יוקרה
JB JEWELERS הוא מותג ישראלי מוביל עם שורשים עמוקים בתרבות המקומית, אך עם ראייה בינלאומית. הקולקציות משקפות ידע מקצועי רב דורות, בשילוב חדשנות וראייה בת זמננו של תכשיטנות ושענות יוקרה.
אלון מספר: "אנחנו נושאים על הכתפיים מורשת משפחתית חזקה, אבל המוקד שלנו תמיד הוא הלקוח הישראלי. אנחנו מביאים אליו את היוקרה העולמית, עם יחס אישי ושירות מותאם".
החברה מתמחה בבחירת חומרי גלם איכותיים ביותר, זהב 18 קראט, יהלומים מובחרים ואבני חן נדירות. כל פריט עובר בקרת איכות קפדנית כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרט הגבוה שמצפה הלקוח היוקרתי.
"כל תכשיט או שעון שאנחנו בוחרים להציע חייבים לספר סיפור", מוסיף אלון, "זה הערך המוסף שלנו, לא מדובר רק בסטייל, יש כאן סיפור".
מעבר לבחירה המדויקת של החומרים, המותג שם דגש על עיצוב שמאזן בין קלאסיקה לנגיעות עכשוויות. התוצאה היא קולקציות שמדברות גם ללקוחות שמעוניינים במראה מסורתי וגם למי שמחפשים חדשנות בעיצוב ואסתטיקה עדכנית.
הסטנדרטים הקפדניים שמכתיב המותג, בשילוב הנגיעה האישית של כל פריט, יוצרים חוויה של יוקרה שאין דומה לה בעולם התכשיטים.
אומנות על פרק כף היד
בלב הקולקציה עומדים שעוני היוקרה, שמשלבים עיצוב אלגנטי, מכניקה מתקדמת ואומנות עילית, עם מותגים כמו Chopard, Franck Muller, Girard Perregaux, Graham ו‑Greubel Forsey, כולם נחשבים לסמלים של איכות וסטטוס עולמי.
"שעון הוא לא רק כלי למדידת זמן", לדברי אלון, "זו יצירת אומנות, אמירה אישית של מי שלובש אותו. כשלקוח בוחר שעון, אני רוצה שהוא ירגיש שהוא מחזיק ביד שלו פריט שמלווה אותו לכל אירוע ולכל רגע משמעותי בחיים".
המותג משלב קולקציות שונות: שעונים קלאסיים, דגמים נשיים עדינים ודגמים גבריים עם המון נוכחות, לכל אחד מהם נלווים סגנון, איכות ומורשת של עיצוב שעונים שוויצרי.
כמו כן, לקוחות יכולים לבחור שעונים בהתאמה אישית, כולל חריטות, בחירת צבעים ואבני חן, כך שהפריט הופך לבלעדי ומותאם לחלוטין לאדם שעונד אותו.
סמל של יוקרה ונצחיות
תכשיטי היהלום הם הלב הפועם של המותג. טבעות אירוסין, צמידי טניס, עגילים ותליונים מעוצבים בקפידה, שמשדרים אלגנטיות, איכות וזוהר שאין שני לו. "יהלום הוא לא סתם אבן יקרה", מסביר אלון. "זה סמל של רגע מיוחד, משהו שמלווה את בעליו לאורך שנים. כל עיצוב שלנו נבחר בקפידה כדי להבטיח שהפריט יהיה גם יפהפה וגם משמעותי".
ואיך אתם מביאים את זה לידי ביטוי באסתטיקה?
"אנחנו שואפים ליצור תכשיטים שלא רק נראים יפה על המדף, התכשיטים צריכים להיות גם כאלה שהלקוחות מתאהבים בהם, שהופכים לחלק מהסיפור האישי שלהם", מסביר אלון.
המבחר כולל יהלומים מסורתיים וגם שילוב של אבני חן צבעוניות נדירות, כמו ספיר, אמרלד ואקוומרין, שיוצרות תכשיטים מרהיבים וייחודיים. המותג משקיע מחשבה גם באסתטיקה, כך שכל פריט יכול להתאים לשגרה וגם לאירועים מיוחדים.
טרנדים עולמיים והשפעתם על ישראל
כאן לא חוסכים גם על מגמות עולמיות. כיום, המחקר מראה שהלקוחות מעדיפים יותר ויותר תכשיטים עם אבני חן וישנה עלייה בביקוש לתכשיטים שמתאימים לסטייל אישי, פריטים רב שכבתיים ומינימליסטיים כאחד.
איך אפשר בכלל לעקוב אחרי כל הטרנדים?
"אנחנו עוקבים אחרי טרנדים, אבל אנחנו גם יוצרים אותם", אומר אלון. "הקולקציות שלנו משקפות את מה שהעולם רוצה עכשיו, אבל גם מה שיהיה רלוונטי בעוד שנים. כל פריט נבחר בהתאם לסטייל של ימינו, באיכות שלא מתפשרת על דבר ועם יכולת להוסיף נגיעה אישית".
המותג משלב השראה מאייקוני סטייל בינלאומיים ומביא את ההשפעה הזו ישירות ללקוחות בישראל. בנוסף, החברה משקיעה גם במחקר ופיתוח חומרים חדשים, עיצוב מתקדם וטכנולוגיה שמאפשרת התאמה אישית דיגיטלית, כך שהלקוח הישראלי קודם כל מרגיש חלק מעולם התכשיטים הבינלאומי.
חוויית לקוח מותאמת אישית
אחד מהחלקים המרכזיים בהצלחת החברה הוא ההתמקדות בחוויית הלקוח. כל מבקר זוכה ליחס אישי וליווי מקצועי לכל אורך התהליך, מייעוץ בבחירת הפריט, דרך התאמה אישית ועד למסירה.
אלון מסביר: "אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש שהוא חלק מהתהליך היצירתי, השירות שלנו הוא לא רק על מה שהוא קונה, הוא על איך שהוא מרגיש, על החיבור הרגשי שהוא חווה עם הפריט".
המותג מציע גם שירותי תחזוקה ושדרוג מותאמים אישית, אלה מבטיחים שהפריטים יישארו יוקרתיים לאורך זמן וכל פריט גם נלמד ומונגש ללקוח עם הסברים מקצועיים על שימור ותחזוקה.
שילוב מסורת וחדשנות
JB JEWELERS ממשיכים להרחיב את קווי המוצרים שלהם, לשלב חומרים חדשניים ולפתח חוויות דיגיטליות מתקדמות. החזון הוא לא רק למכור תכשיטים או שעונים, הוא ליצור חוויה של יוקרה, סיפור אישי וזיכרון.
"אנחנו רוצים לייצר רגע מיוחד ללקוח, כל תכשיט או שעון שאנחנו מספקים נועד ליצור זיכרון שילך אתו לכל החיים", מסכם אלון. מדובר במותג מקומי עם שורשים עמוקים בישראל, שמצליח להביא ללקוחות חוויית יוקרה בינלאומית תוך שמירה על מסורת משפחתית, איכות בלתי מתפשרת ושירות אישי.
ההודעה מוגשת מטעם JB JEWELERS באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.









