• הגוף RTC הנה אחד מגופי התחבורה המשמעותיים בארה"ב, אחראית על פיקוח מערך התחבורה באזור לאס-וגאס והסביבה ומנהלת 1,600 צמתים באמצעות מרכז בקרת תנועה מתקדם עם תקציב שנתי בסך של כ- 776 מיליון דולר;
  • הפיילוט יתבצע כבר במהלך 2023 וסיומו המוצלח עשוי להביא לאימוץ נרחב יותר של מערכת ה- X Way על ידי RTCמשנת 2024 והלאה;
  • עבור החברה מדובר בפעם ה-1 שגוף תחבורה בקנה מידה בינלאומי כשל RTC, בוחר בטכנולוגיה שפיתחה אקסיליון במטרה להסדיר את מערך התנועה בעיר מרכזית;
  • התקשרות זו משקפת את רמת הבשלות הגבוהה של טכנולוגיית החברה והפוטנציאל המסחרי הגלום בו.

ישראל 5 לספטמבר 2023, ישראל, (ת״א: אילנ) אקסיליון, חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility, מתכבדת לדווח על התקשרותה בהסכם שירות לפיילוט עם RTC Southern Nevada, אשר מטרתו בייעול התנועה ופעילות מערך הרמזורים במסדרונות תנועה באזור לאס וגאס, על בסיס מערכת ה- X Way של החברה.
במסגרת ההתקשרות והפיילוט, RTC תבחן את ביצועי מוצר הדגל של החברה, ה-X Way, המיועד להביא לאופטימיזציה בתזמון הרמזורים באמצעות הצלבת נתונים בענן.
בראי החברה, התקשרות זו משקפת רמת הבשלות הגבוהה של טכנולוגיית החברה והפוטנציאל המסחרי הגלום בו, כאשר זו הפעם הראשונה בה החברה מבצעת פיילוט מסחרי מול גוף תחבורתי מוביל בסדרי גודל משמעותיים. ההסכם, אשר מהווה שלב ראשון ביחסים העסקיים שבין הצדדים, יכלול בשלב מקדמי זה, תמורה בסכום שאינה מהותית לחברה.

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:
חברת אקסיליון הינה חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרנת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים.
הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית תאום דיגיטלי (Digital Twin) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, הטמעה של תוכניות רמזורים בציר וכן סימולציה המדמה את תנועת הרכבים. וכן טכנולוגיה של בינה מלאכותית (AI) ולמידה באמצעות חיזוקים (Reinforcement Learning). שילוב התאום הדיגיטלי עם הAI, מאפשר פתרונות אופטימיזציה אוטומטיות של תוכניות רמזור לצירים עירונים.
לאתר החברה: https://axilion.com/about
ההודעה מוגשת מטעם ״חברת אקסיליון״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.