באטמ (LSE: BVC; TASE: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי קיבלה הזמנות סייבר נוספות בהיקף כולל של 2.3 מיליון דולר . הקבוצה צפויה להתחיל באספקה של הזמנות אלו באופן מיידי.
ההזמנות הללו הינן עבור פתרון הסייבר המתקדם של הקבוצה אשר מבוסס על חומרה ותוכנה, וכן עבור פיתוח הדור הבא של פתרונות ההצפנה הכוללים אינטגרציה של פתרונות קוונטים המיועדים ללקוח הביטחוני הממשלתי הוותיק של הקבוצה במהלך 15 החודשים האחרונים, סך ההזמנות שהתקבלו לחטיבת הסייבר הסתכם לסך של כ- 35 מיליון דולר.
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ: " אנו שמחים שהמומנטום החזק של פעילות הסייבר משנה שעברה נמשך לתוך שנת 2024. בנוסף לכך, אנו שמחים מההתקדמות שאנו עושים באינטגרציה של פתרונות קוונטים לתוך הפלטפורמות שלנו, דבר המשקף את היכולות הגבוהות והניסיון הרב של הצוות שלנו תוך שאנו מספקים מענה לביקושים הטכנולוגיים של עידן המחשוב הבא. כמו-כן אנו ממשיכים לקבל הזמנות חדשות וממשיכים לספק את צבר ההזמנות המשמעותי של פתרונות הסייבר המתקדמים שלנו, עקב זאת אנו בטוחים מאוד בעתידה של פעילות זו.״

מידע צופה פני עתיד
מסמך זה מכיל מידע צופה פני עתיד. מידע זה משקף את הדעות, האומדנים וההערכות הנוכחיים של הנהלת הקבוצה, והוא מבוסס על הנתונים העדכניים לגבי עסקי הקבוצה כפי שמפורטים במסמך זה ובדוחות התקופתיים, דוחות הביניים והדוחות המיידיים של הקבוצה. מידע זה עשוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, עקב שינויים בעסקי הקבוצה, בשווקים בהם היא פועלת, בתחרות, בביקוש למוצרי הקבוצה ו/או שירותיה, בשל גורמים כלליים (כלכליים או אחרים) שיש בהם כדי להשפיע על עסקי הקבוצה ותוצאותיה, בשל גורמי הסיכון המפורטים בדוחות השנתיים של הקבוצה, ובשל מידע וגורמים שאינם ידועים כיום להנהלת הקבוצה ושאם היו ידועים היה בהם כדי להשפיע על הדעות, האומדנים וההערכות של ההנהלה. הקבוצה תדווח על התוצאות והאירועים בפועל בהתאם לחובותיה המשפטיות, החשבונאיות והרגולטוריות, ואינה לוקחת על עצמה כל מחויבות אחרת לדווח עליהם או על חריגותיהם מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהמידע הצופה פני עתיד לא התממש, כולו או חלקו, או התממש באופן שונה מכפי שנצפה; או שהוא צפוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה; או לעדכן חלק כלשהו מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהוא אינו תקף עוד; או כל חובה אחרת שאינה מוטלת עליה על-פי כל דין.
* הודעה זו היא תרגום נוחות חלקי של הודעה שפרסמה החברה, ונוסחה אינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב את החברה הוא הנוסח שפורסם במערכות המגנ"א והמאי"ה.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״באטמ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.