איך חגגת את יום ההולדת שלך? "יום ההולדת שלי השנה נפל על יום שישי. ערב קודם הוזמנו אני ואבי, בן זוגי, לארוחת ערב משפחתית אצל ההורים שלי עם כל האחים והאחיינים, והיה ממש כיף. בהמשך הערב יצאנו לבר בדיזנגוף עם אח של אבי ואשתו. הם גרים בגליל, וכמעט לא יוצא לנו להיפגש איתם בנפרד משאר המשפחה. שתינו וקשקשנו והיה נהדר".
לימי הולדת קודמים:
9 צפייה בגלריה
שמרי סגל ובן זוגו, אבי בוסקילה
שמרי סגל ובן זוגו, אבי בוסקילה
האומיקרון שינה את התוכניות. שמרי סגל ובן זוגו, אבי בוסקילה
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
"התכנון המקורי ליום ההולדת היה לטוס לחו"ל, וכבר ממש בנינו את החופשה שלנו, אבל לעולם היו תוכניות אחרות. בן-לילה המילה 'אומיקרון' נכנסה לחיים שלנו, ובכל יום שחלף עוד ועוד מדינה נכנסה לרשימת המדינות האדומות. מהר מאוד הבנו שזה כבר לא יקרה, ואבי הציע חלופה: במקום שנהיה תיירים בחו"ל, נהייה תיירים בתל אביב. רצינו לפנק את עצמנו, להניף את דגל תיירות הפנים ולקחת מלון בעיר, אבל אז נפל לנו האסימון שאנחנו גרים בעיר היקרה בעולם, ושמלון ללילה בתל אביב עולה כמו ארבעה לילות במלון באירופה. החלטנו ללכת על תיירות פנים עם לינה ביתית. פתחנו את היום עם ארוחת בוקר מפנקת במסעדת משייה, ואחר כך פשוט טיילנו ביחד בעיר. שנים שלא יצא לי פשוט להסתובב בתל אביב בלי מטרה ספציפית, בלי סידורים, משהו שצריך ללכת, להביא, לקחת, להחזיר. סתם לשוטט בלי סיבה מוגדרת. זה היה יום חורפי אבל לא סוער במיוחד. הלכנו ממרכז העיר עד הבית שלנו ביד אליהו. באיזשהו שלב התחיל לרדת גשם, אז נכנסנו לאמפם וקנינו מטריות ענקיות ומגוחכות. היינו שמחים והתרוצצנו בשלוליות בגשם עם מטריות בגודל של בית על הראש. בדרך עצרנו בקפה התחתית שהוא הקפה הקבוע שלנו, שתינו סיידר חם עם יין, פגשנו שם את כל מי שאנחנו פוגשים בכל שישי וקיבלתי הרבה 'מזל טוב' וחיבוקים.
9 צפייה בגלריה
ברחבי תל אביב עם מטריות בגודל בית
ברחבי תל אביב עם מטריות בגודל בית
ברחבי תל אביב עם מטריות בגודל בית. שמרי סגל ואבי בוסקילה
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
"הגענו הביתה באזור חמש-שש. תכננו ללכת למסיבה בערב, אבל בסופו של יום אנחנו שני זקנים. סיפרנו לעצמנו שרק נניח את הראש לשעה-שעתיים ואז נתארגן לצאת, אבל בפועל הנחנו את הראש והתעוררנו בשבת בבוקר. בשבת פגשנו חברים וביום ראשון שנינו לקחנו יום חופש מהעבודה, הלכנו לארוחת בוקר זוגית על הים ומשם הלכנו לקנות לי מלא בגדים כמתנת יום הולדת. בסך הכול היה לי יום הולדת נהדר".
ספר על יום ההולדת הכי גרוע שהיה לך בחיים. "אני ואחותי חוגגים יום הולדת בדצמבר. כשהייתי בן 16 והיא הייתה בת 8 רציתי להיות אח גדול טוב, ולקחתי אותה לכבוד יום ההולדת שלה לגולפיטק בהרצליה. באחד המתקנים היא ביקשה שאעזור לה, וכשהתכופפתי לעזור היא העיפה את המחבט למעלה והכניסה לי אותו לראש בטעות. היא ממש פוצצה לי את העין, אז את יום ההולדת של אותה שנה ביליתי במיטה עם ראש חבוט ופנס כחול על חצי פרצוף. הכי סוויט סיקסטין".
9 צפייה בגלריה
שמרי סגל והאחיינים
שמרי סגל והאחיינים
חוגג עם האחיינים שגרים בישראל
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)

9 צפייה בגלריה
שיחת יום הולדת עם האחיינים שמתגוררים בסין
שיחת יום הולדת עם האחיינים שמתגוררים בסין
שיחת יום הולדת עם האחיינים שמתגוררים בסין
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
ויום ההולדת הכי טוב? "יום ההולדת הראשון אחרי שעברתי לתל אביב. חגגתי 23, וזו הייתה תקופה מאוד טובה בחיים שלי: הייתי סטודנט, עבדתי כאחראי משמרת במסעדה והיו לי את הברים הקבועים שלי בעיר שהכירו אותי בהם. ליום ההולדת הזה הזמנתי חברים מהעבודה ומהלימודים לבר, והרגשתי בפעם הראשונה כמו אדם בוגר. אומנם בסך הכול עברתי מהרצליה לתל אביב וזה לא מרחק פיזי גדול, אבל היה שם מרחק נפשי. זה היה יום הולדת מאוד כיפי".
אילו דברים משמעותיים קרו לך השנה? "זו הייתה שנה מאוד משמעותית בעבודה. מאז שסיימתי את לימודי המשפטים שלי עסקתי בשלל תפקידים שקשורים יותר לאסטרטגיה, לתקשורת ולניהול ולא בעריכת דין. לפני ארבע שנים טסתי לתואר שני בחו"ל, ובמהלכו החלטתי שאני רוצה להיות עורך דין לזכויות עובדים. השנה האחרונה זו בעצם השנה הראשונה שאני ממש מרגיש שאני יודע איך להשתמש בעולם המשפט כדי לקדם את הערכים שאני מאמין בהם ואת האג'נדה שחשובה לי, ולעזור לספק תנאי עבודה הוגנים לאנשים.
9 צפייה בגלריה
שמרי סגל
שמרי סגל
שנה מאוד משמעותית בעבודה. שמרי סגל
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
"דבר נוסף משמעותי שקרה השנה הוא שבן זוגי ואני התחלנו לעסוק במחשבות אופרטיביות איך להביא ילדים לעולם. היינו בתהליך ארוך בניסיון למצוא פרטנרית להורות משותפת, שלצערנו לא הבשיל בסופו של דבר לילד, אבל זה היה חלק מאוד משמעותי בניסיון להבין בינינו לבין עצמנו איך אנחנו רוצים לעשות את זה ולדייק את התהליך".
מה המתנה הכי שווה שקיבלת? "האחיינית שלי בת התשע הכינה לי לוח מודעות למשרד שהיא תפרה מג'ינסים ישנים של אבא שלה. זה הדבר הכי חמוד שיכולתי לקבל. היא ממש השקיעה, וזה ריגש אותי מאוד. אני מאוד אוהב גרביים, אז האחיות שלי הביאו לי גרביים מיוחדים ממילאנו, וחוץ מזה קיבלתי גם מלא בגדים".
9 צפייה בגלריה
מימין: המתנה של האחיינית, משמאל: הגרביים ממילאנו
מימין: המתנה של האחיינית, משמאל: הגרביים ממילאנו
מימין: המתנה של האחיינית; משמאל: הגרביים ממילאנו
(צילום: מתוך האלבום הביתי)
מה היית רוצה לקבל? "אני ואבי לא היינו בחו"ל כבר שלוש שנים בערך, אפילו לא גיחה קטנה, וממש בא לנו. אני רוצה להתנתק ממש, לנקות את הראש כמו שצריך. מה עוד? אני גם רוצה אופנוע חדש, אבל זו לא נראית לי מתנה סבירה ליום הולדת. זה גדול מדי".
9 צפייה בגלריה
שמרי סגל
שמרי סגל
חולם על גיחה קצרה לחו"ל. שמרי סגל
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
הברכה שהכי ריגשה אותך? "אבי שכתב לי ברכה פומבית בפוסט בפייסבוק: 'אהוב שלי, אני מטורף עליך, אתה חכם וטוב לב ויפה כמו ציור. מי שיפגוש בך לרגע יחשוב שאתה קשוח, ומי שיקשיב לך רגע ידע כמו טוהר ורוך אתה מביא איתך. אני מאחל לך שהשנה תהיה כולה שלך, שתמשיך להתפתח ולצמוח ומתוך הצמיחה שלך להצמיח אותנו, יחד. אני גאה לחלוק איתך את החיים האלו. גאה בך. גאה בנו'. מי צריך יותר מזה?"
מי שכח לברך? "בגילי המופלג כבר לא עושים רשימות כאלה. אין מישהו שחיכיתי לברכה ממנו ולא קיבלתי. אנשים רק הפתיעו אותי לטובה. כל מיני אנשים שלא הייתי בקשר רציף איתם סימסו או התקשרו".
9 צפייה בגלריה
שמרי סגל
שמרי סגל
אנשים הפתיעו לטובה
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
מי היית רוצה שיברך? "הברכה שהכי חסרה לי השנה היא מהילד שעוד לא נולד לי, הילד שאני מחכה שיגיע".
מה אתה מאחל לעצמך? "אבהות. אני כבר רוצה את זה המון זמן, ואני מאוד מקווה להסתכל על הכתבה הזו בעוד שנה ולהגיד 'הו, זה קרה'".