הדס חינקיס, בת 39, שמכונה בקרב הלקוחות שלה Kat RiX, גדלה בתל־אביב, השלישית מבין ארבעה ילדים. בעברה עסקה במוזיקה והוציאה שני אלבומי פופ אקספרימנטלי, וחייתה שש שנים בהולנד, שם למדה תואר ראשון באמנות ומוזיקה עם התמחות במנהל עסקים. בגיל 31 עברה לברלין.
יום אחד הבחינה במודעת דרושים בעיתון: ״סטודיו למלכות סאדו מחפש בחורות חדשות. ללא סקס, ללא סמים וללא אלכוהול". "מצד אחד חשבתי שזה בטח משהו נוראי, אבל מצד שני זה מאוד סקרן אותי", היא נזכרת. "יצא לי להתנסות בחיים הפרטיים בעולמות ה־BDSM, אבל אף פעם לא חשבתי לעסוק בזה באופן מקצועי". כיום, אחרי שבע שנות עיסוק בתחום, התעריף שלה עומד על 250 אירו לשעה.
במקביל, חינקיס עוסקת גם באמנות. היא מעצבת תלבושות ואביזרים מלטקס, יצרה פסלים שקשורים למיניות וביימה סרט לאתר הפורנו הפמיניסטי של אריקה לאסט, המציג סרטי פורנו מנקודת מבט נשית. בנוסף היא כותבת ושרה מוזיקת ראפ, ובקרוב תשחרר סינגל וקליפ שאותו ביימה לשיר Ball in the park, שעוסק בעולם הסאדו. היא גם מתחזקת חשבון אינסטגרם יפהפה שמציג את יצירותיה.
3 צפייה בגלריה
''זה סקרן אותי''. הדס חינקיס
''זה סקרן אותי''. הדס חינקיס
''זה סקרן אותי''. הדס חינקיס
(צילום: Tobi Jall)
חינקיס היא חלק מקהילה של מיניות אלטרנטיבית בברלין, ומנהלת יחסים עם כמה גברים במקביל: ״יש לי הרבה מאהבים. אני מקיימת איתם יחסי BDSM, והם יודעים על העבודה שלי וכל הזמן רוצים לשמוע סיפורים. אני לא מונוגמית ולא חושבת שאהיה אי פעם. אני לא מבינה את הקונספט הזה. אני חושבת שרוב בני האדם לא מונוגמיים, והם נכנסו לזה בגלל מוסכמות חברתיות".
ההורים שלך יודעים שאת עובדת כמלכת סאדו?
״כן. בהתחלה הם שאלו הרבה שאלות והיו להם חששות, אבל הם מקבלים אותי כמו שאני. אני מתעסקת בזה כל כך הרבה שנים, והם רואים שאני בסדר וכבר לא מפחדים".
חינקיס הייתה אמורה להגיע לישראל כדי להרצות על החיבור בין אמנות ל־BDSM ומיניות. בשל נגיף הקורונה ההרצאה נדחתה. הנה כמה דברים שחינקיס חושבת שכדאי שתדעו על מלכות סאדו:
מלכת סאדו היא אישה שמעבירה ללקוח חוויה פיזית, רגשית ומינית באמצעות משחק תפקידים ומשחקי כוח. יש בזה ספקטרום מאוד רחב. יש מלכות סאדו שהן תמיד השולטות באקט, ויש כאלה שהן לפעמים הנשלטות. מלכות הסאדו הקלאסיות בדרך כלל לבושות בחליפת עור, כפפות ומסכה ונועלות נעליים גבוהות. הן לא נוגעות בגברים, אולי רק בשוט, והגבר הוא זה שנוגע בעצמו. יש מלכות סאדו אחרות שמתפשטות יותר ונשארות עירומות. הן נוגעות בגבר וכביכול מנצלות אותו מינית. אני נוגעת הרבה ולובשת מעט בגדים. אצלי ואצל רוב העוסקות בתחום לא מדובר ביחסי מין, העונג מגיע באמצעות שימוש בטכניקות אחרות״.
הלקוח הראשון שלי היה גבר בן 50 פלוס. בהתחלה ישבנו יחד וביררתי מה הפנטזיה שלו. איפה הוא אוהב שנוגעים בו, מה הוא רוצה שאעשה לו ומה הוא פחות אוהב. אחר כך שלחתי אותו להתקלח, כמו שכל הלקוחות נוהגים לעשות, והוא חיכה לי בחדר עירום. בינתיים התארגנתי, לבשתי את תלבושת העור שלי ובחרתי צעצועי מין. הגיע הרגע שלי להיכנס לחדר, אבל לא ידעתי מה לעשות. אף אחד לא לימד אותי שום דבר והתרגשתי מאוד. לקחתי נשימה עמוקה, פתחתי את הדלת ובבת אחת הפכתי למלכת סאדו. פתאום היה לי ביטחון עצמי, ידעתי בדיוק מה להגיד ומה לעשות. נכנסתי לדמות והתחלתי לשחק".
3 צפייה בגלריה
''נכנסתי לדמות והתחלתי לשחק''. חינקיס
''נכנסתי לדמות והתחלתי לשחק''. חינקיס
''נכנסתי לדמות והתחלתי לשחק''. חינקיס
(צילום: Tobi Jall)
התפיסה שהשולט צריך להיות קר, רע ואגרסיבי היא מיתוס. זה היה ככה בדור הישן של ה־BDSM, אבל בדור שלנו אנשים רוצים יחס יותר אוהב. מה שעושה אותי למלכת סאדו טובה זה שאני קודם כל בן אדם. כשאני נפגשת עם לקוח אנחנו בגובה העיניים. אני מבינה מה עובר עליו לפי שפת הגוף ומאוד אמפתית כלפיו. זה שירות שאני נותנת לו, ושנינו מבינים שמדובר במשחק שמוגבל לשעה. אני טובה בזה כי אני אוהבת להיות במרכז תשומת הלב. אני אוהבת לפתות את הלקוחות על ידי המילים והגוף שלי ולהפנט אותם. יש לי ביטחון עצמי ואני נראית טוב. חוץ מזה, תמיד הייתי אובססיבית לאופנה, ובתחום הזה אפשר ללכת רחוק עם אופנה, ללבוש מחוכים ולהתפרע״.
יש לי פוביה מדם, סכינים ומחטים. אני לא מסכימה לחתוך אף אחד ולעשות דברים אלימים. אנשים חושבים שמלכת סאדו צריכה להכאיב, אבל גם זה מיתוס. רוב הלקוחות לא בעניין של כאב, אלא בעניין של אובדן שליטה. חוץ מזה, גם מזוכיסט לא נהנה מכל כאב וגם לא בכל אזור בגוף. כשאני כן מכאיבה, אני עושה את זה בהרבה מיומנות ותחכום. מה שכיף לי זה לגרום להם אקסטזה, שאחריה משתחררים ללקוחות אנדורפינים בכל הגוף״.
בדרך כלל מגיעים אליי גברים שרוצים שאגשים להם פנטזיות של אובדן שליטה, שאקשור אותם. גברים הם לרוב אקטיביים במיטה, הם צריכים להיות הכי חזקים והכי טובים ושתמיד יעמוד להם. יש הרבה ציפיות מהם. הם באים אליי כי איתי הם יכולים לעזוב הכל, לשכוח מהעולם ושמישהו אחר ישלוט עליהם. חוץ מזה, מגיעים אליי גם זוגות כדי להתנסות בחוויה. יש גברים שרוצים שהאישה שלהם תשלוט בהם בסקס והיא לא יודעת איך עושים את זה, אז אני מדריכה אותן. יש נשים שאוהבות לשחק והגבר פשוט יושב ומסתכל. אני מקבלת גם נשים שמגיעות לבד, אבל זה קורה לעתים רחוקות״.
זה קורה מדי פעם. היה לי לקוח ישראלי ששנינו התאהבנו אחד בשני, והיה לי לקוח שהציע לי לעזוב הכל ולעבור לגור איתו במינכן. יש בכל העניין משהו מאוד אינטימי, אז ברור שיכולים להיות מעורבים רגשות. אבל שוכחים את זה וממשיכים הלאה. אני לא פה בשביל שאיזה גבר יציל אותי ואהיה אשתו. אני בן אדם עצמאי. יש לי הרבה לקוחות חתיכים שהם גם אנשים חכמים ומדהימים, אבל אני מעדיפה לשמור אותם כלקוחות״.
3 צפייה בגלריה
התאהבה בלקוח ישראלי
התאהבה בלקוח ישראלי
התאהבה בלקוח ישראלי
(צילום: Tobi Jall)
מגיעים אליי אנשים מכל העולם. יש לי לקוחות מישראל, מאיראן, ממצרים, מדובאי, מהודו, מארצות־הברית ומכל אירופה. בדרך כלל אני מסתירה את העובדה שאני ישראלית, כי יש אנשים עם דעה לא כל כך חיובית לגבי ישראל. כששואלים מאיפה אני, מיד אני אומרת שאני מהולנד, כי כולם אוהבים את הולנד. אני כאן כדי לספק להם חוויה שהם לא ישכחו, וככה אין שום פוליטיקה שמפריעה באמצע״.
הייתי רוצה שאנשים ידעו שזה לא כזה מוזר ומשוגע כמו שהם חושבים. זה תחום מעניין שיכול לפתח אותך מאוד ברמה האישית. אני אוהבת את היצירתיות שבעולם הסאדו. את החופש שזה נותן לי, את האתגר. כל לקוח הוא אחר, ואני צריכה להמציא את עצמי מחדש. אני אוהבת את הקשר הבינאישי שנוצר לי עם הלקוחות. הם נפתחים בפניי ויש בינינו אינטימיות פיזית ומנטלית. הם מראים לי צד שהם לא מראים לאף אחד, ובעיניי זו מתנה״.
גם בעוד 20 שנה לא תהיה לי בעיה לעסוק בזה. יש לנו בסטודיו אישה בת 65 שנראית פצצה. גם אם אהיה מיליונרית ארצה להמשיך, כי יש בזה ריגוש וכיף. אין כמו הרגע הזה שאני לובשת את הבגדים שגורמים לי להרגיש חזקה ומשחקת אותה דיווה, אלה ומלכה״.