שוטרים הגיעו אחרי שהשכנים הזעיקו אותם ודיווחו על צעקות ורעש.
הם מצאו את נסרין קדרי לבדה ברחוב, נסערת. כשניסו לדבר איתה צעקה עליהם שיניחו לה והחלה להתעמת. התברר כי מריבה קולנית שניהלה זמן קצר קודם עם בן זוגה לחיים עד לאחרונה, אושר בן דוד, ליד ביתו בראשל"צ, גרמה לשכנים להתלונן, וקדרי התקשתה להירגע גם כשהשוטרים הגיעו.
זו הייתה פעם שנייה בתוך חודש; בפעם הראשונה התלוננו שכנים אחרים על צעקות, קללות ורעש של זריקת חפצים מכיוון דירתה במגדלי תל־אביב. "נסרין ואושר רבו בלובי של הבניין שלה, וזה מגדל שיש בו המון דירות", מספר מקורב שבקי בפרטים. "בהמשך הם עשו את זה גם ליד הבית שלו, וכולם שמעו. זה משהו שעושה רק אמן שלא אכפת לו מהקריירה שלו ולא לוקח בחשבון שיכתבו על זה".
כתבות נוספות למנויי +ynet:
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
קשה היה שלא להיתקל לאחרונה בפרסומים על אודות הבעיות בחיים ובקריירה של קדרי, אחת הזמרות המבטיחות והמקיימות בישראל ומי שהגיעה בתוך שמונה שנים מאנונימיות גמורה וזכייה במקום הראשון בתוכנית 'אייל גולן קורא לך' להיות מנטורית בתוכנית 'דה וויס', כשבדרך היא מתגיירת ומוציאה שלושה אלבומים ושרשרת להיטים. כפי שהדברים נראים כרגע, קדרי היא לא רק עוד אמן ישראלי שהקורונה הכניסה להקפאה עמוקה ללא תאריך הפשרה ידוע, אלא סיפור מסובך יותר, וכזה שרק הולך ומסתבך. השבוע פורסם כי לאחר שהפכה את בן־זוגה לחיים, אושר בן דוד, למנהלה האישי, סיימה את הקשר הזוגי איתו. העתיד – האישי והמקצועי – לוט בערפל קרב.
5 צפייה בגלריה
מאנונימיות גמורה לקיסריה. קדרי
מאנונימיות גמורה לקיסריה. קדרי
מאנונימיות גמורה לקיסריה. קדרי
(צילום: רונן פדידה)
"ראיתי בה אייקון תרבותי גדול מהחיים, יותר ממירי מסיקה, ריטה ועדן בן זקן. ראיתי בה עפרה חזה, שושנה דמארי. אבל אז קלטתי שמבחינתה מה שחשוב יותר מהכל זה להתחתן ולהביא ילדים", אומר חגי אוזן, המנהל האישי שכתב כמה מלהיטיה הגדולים, ולבסוף נאלץ גם הוא להיפרד ממנה.
כמותו, נדרש צוות הפקה וניהול מיומן מטעם 'ליאם הפקות' כדי לחפות על הפרות הסדר התכופות של קדרי ועל מזגה הסוער. הצוות ניהל עבורה מערך יחצני שיירט כתבות לא מחמיאות, לצד אסטרטגיית כיבוש יעדים מסודרת. במקביל, נבנתה עבורה תדמית של אישה חזקה וגירל־פאוור, אבל נראה שקדרי התעייפה בשלב מסוים מהצורך לשאת על גבה את ההתנהלות המתחייבת מהדימוי הזה, כמו גם 20 הופעות בחודש בעידן שלפני הקורונה.
במארס האחרון, כשהשתתפה בהופעת לייב באינסטגרם של אייל גולן, לא הצליחו הגולשים להתעלם מהתנהגותה הלא־שגרתית. "הרגשנו שמשהו היה לא בסדר, הקול נעלם לך, המבט שלך לא היה צלול, הדיבור כבד. שיפשפתי את העיניים להבין מה אני רואה", הגיב אחד הגולשים. אנשים שעבדו עם קדרי העידו גם הם כי לעיתים הגיעה לימי צילום כשהיא לא לחלוטין ממוקדת, והשאירה רושם שהיא תחת השפעת אלכוהול. "מפיקות בימי צילום לטלוויזיה היו רואות, עורכים בטלוויזיה היו שמים לב לזה שהיא לא חדה", אומר גורם המכיר את קדרי, ואחד מחבריה מודה: "היא הייתה יוצאת להקלטות ופגישות בצהריים ולפני זה מורידה כוס מלאה וויסקי עם קולה. זה היה התדלוק היומי שלה".
איך כל זה קרה לה דווקא אחרי שהגשימה את כל שאיפותיה והפכה לזמרת מוכרת ומחוזרת? "ראיתי את הסרט על ליידי גאגא ואשכרה הרגשתי שאני עוברת אותו הדבר – עם כל התהילה והאהבה בחוץ, בבית אין לי כלום", אמרה קדרי בספטמבר האחרון בראיון ל'פנאי פלוס', שבמידה רבה בישר על מה שעמד להתחולל בחייה. בהמשך הגיע גל הפרסומים על הריבים הקולניים עם בן זוגה, וגם פרידה ממנהלת אישית נוספת ועזיבת 'ליאם הפקות' אחרי שמונה שנים שבהן בנתה את עצמה מאפס.
גורמים שהכירו מקרוב את מהלך גדילתה סיפרו השבוע כי במידה רבה, אפשר היה לצפות את הדברים; קדרי, אמרו, מעולם לא הייתה סגורה לחלוטין שהיא בכלל מעוניינת בכל הפרסום, הריאליטי והקמפיינים, והתלוננה לא פעם שהקריירה חונקת מבחינתה כל אפשרות להקים משפחה ולהתמסד. בגיל 34, היא נראית כמי שמחפשת את הדרך החוצה.
"היא אומרת: 'בגיל הזה אני רוצה לעשות ילדים, ואני כל היום במוזיקה ובקריירה ואין לי זמן לזוגיות'", מתאר חבר קרוב. "הכמיהה לזוגיות ולמשפחה מוציאה לה את החשק ללכת לאולפנים, לעשות מוזיקה ולהתמסר. היא אוהבת את הקהל וצמאה לו, אבל רוב השיחות שהיא מנהלת עם אנשים זה על כמה שהיא רוצה כבר זוגיות".
הדימוי של קדרי היה ונותר כזה של אישה חזקה והחלטית. "ברחוב נשים עוצרות אותה ואומרות לה, נסרין, בגלל השיר שלך 'לומדת ללכת' התגרשתי מבעלי. את נתת לי כוח. אבל בינתיים בני הזוג שלה מטלטלים אותה ומתערבים לה בקריירה", מספר גורם בתעשייה. "המופע שלה בהיכל מנורה נפתח בווידיאו של 'כוח נשי עוצמתי', אבל בלהקה הנגנים שלה צוחקים על זה. של איזה כוח ואיזה עוצמתי? זה רחוק שנות אור מהבן אדם. נשים מעריצות אותה, באות לבמה לקבל ממנה ברכה. אבל היא לא מברכת את עצמה".
קדרי התחילה במועדונים בגודל חדר בחיפה, מבצעת שירי אום כולתום לקהל קטן. כבת למשפחה ערבית־מוסלמית שעברה מלוד לחיפה, היא נאלצה לשכנע את אמה – שהתנגדה בתחילה – שההופעות יכניסו כסף למשפחה. בשנים הראשונות הייתה חוזרת הביתה לפנות בוקר, ספוגה בריח סיגריות.
המפנה בסיפור חל כשבגיל 26 רשמו אותה חברים לתוכנית 'אייל גולן קורא לך' ששודרה בשנת 2012 בערוץ 24. לאחר זכייתה בתוכנית התחילה קדרי את דרכה ב'ליאם הפקות' של גולן ובני פרץ. מנהלה הראשון בחברה היה צחי אסולין, ששמו נקשר בפרשת אייל גולן והקטינות (תיק החקירה בעניינו נסגר) והוחלף ב־2014 בחגי אוזן, שעשה איתה את כל הדרך הארוכה למיינסטרים.
"קיבלתי אותה זמרת מועדונים שלוקחת 5,000־7,500 שקל להופעה, מגיעה לפעמים בלי נגנים משלה ומופיעה בפני מועדון חצי ריק", אוזן נזכר. "זה היה להתחיל מאפס, הסינגלים שיצאו עד אז לא ממש הצליחו ועוד לא היה אלבום. בפעם הראשונה שראיתי אותה על הבמה, וכתבתי את זה תוך כדי לאייל, שישב שתי שורות לפניי, הבנתי שהיא שחקנית. זמרת, ברור, אבל גם שחקנית. כל רגע היא משהו אחר, כל רגע הכל רועד, והדרמות שלה היו נשפכות אל הבמה".
5 צפייה בגלריה
הלב במקום אחר. קדרי
הלב במקום אחר. קדרי
הלב במקום אחר. קדרי
(צילום: דורון סרי)
אוזן כתב והלחין עבורה את להיטיה הגדולים 'חייאתי', 'בנאדיק' ו'אלבי מעאק', והגיע איתה עד פסטיבל הפסנתר, טקס הדלקת המשואות השנתי ב־2017, סיבוב הופעות בארצות־הברית ושיתוף פעולה עם דודו טסה והכוויתים, שכלל חימום לרדיוהד. בהמשך זכתה להכרה גם כשחקנית ב'סוליקא' של תיאטרון באר־שבע ובהצגת חנוכה עם רינת גבאי. וכמובן שסימנה וי על קיסריה.
אלא שככל שקריירתה נסקה, התקשו בסביבתה שלא להבחין כי הלב שלה במקום קצת אחר. "היא הייתה עושה אצלי בבית שבתות עם אשתי והילדים, והמחסור במעטפת משפחתית בלט אצלה", אומר אוזן. "אני זוכר שחזרנו מארצות־הברית, אני חזרתי אל אשתי שחיכתה לי בשדה תעופה, וגם לנגנים ולדודו טסה חיכו משפחות, ילדים, נשים. לנסרין לא היה מי שיצפה לה בשדה, וזו הייתה נקודה כואבת. היינו מצטטים לה את השיר של דודו טסה, 'בלב שלי יש חור שאי־אפשר לסגור אז אני רץ'. היא ממש ככה; תמיד הייתה חסרת מנוחה, רצה ממקום למקום. החור שלה בלב הוא זה שגרם לה לשיבוש מערכות".
והשיבוש התרחב בסוף 2017, כשהסתיימה מערכת היחסים של קדרי עם אביעזר בן מוחא, נגן דרבוקה יהודי שומר מצוות. השניים היו יחד מעל עשור, כולל הצעת נישואים וראיון משותף שבו נחשפו כזוג אחרי שנים של הסתרה. בן מוחא הצטלם אז עם קדרי וענה בפתיחות לשאלות, אבל בני הזוג הבאים שלה, מוזיקאים בעצמם, לא רק שלא הצטלמו איתה לעיתון אלא גם העדיפו שתוותר על חשיפה בעצמה.
כזה היה למשל המקרה של דן סמרא, אז בן 35, קלידן בלהקה שמתלווה לקדרי בהופעותיה שהפך עם הזמן לבן זוגה.
"הוא היה מביע דעה בעניינים מקצועיים, משפיע עליה, מנסה לשלוט בה", נזכר אוזן. "נניח, נסרין הייתה מופיעה על הבמה עם תוף בנדיר, זה היה סימן היכר שלה. דן אמר לה שלא תחזיק את התוף במופע כי זה גורם לה להיראות גברית. הוא היה מעיר על איך שהיא מתלבשת ומתערב במחירי ההופעות, אומר לה שתוריד מחיר כי ככה יכניסו ללו"ז יותר הופעות ויגדילו הכנסות לנגנים. לא יכולת לפספס את הדינמיקה שלהם על הבמה, ראו איך היא הולכת לקלידן באמצע המופע. עשינו הופעה גדולה בהיכל התרבות בתל־אביב ואנשים בקהל אמרו לי, מה קורה לה? למה היא הולכת הצידה ונעלמת מהפרונט לדקה־שתיים? במה ענקית, אלפיים אנשים מעונבים מסתכלים רק עליה, זה לא מועדון שכולם שיכורים ולא שמים לב".
5 צפייה בגלריה
''שמו לב לזה שהיא כבר לא חדה''. נסרין קדרי ב'דה וויס'
''שמו לב לזה שהיא כבר לא חדה''. נסרין קדרי ב'דה וויס'
''שמו לב לזה שהיא כבר לא חדה''. נסרין קדרי ב'דה וויס'
(צילום: אוהד רומנו, יח"צ)
השיא, לדברי מקורבים, נרשם בסיבוב הופעות בארצות־הברית ב־2019, שקדרי עשתה יחד עם איתי לוי. "לאורך כל הנסיעה ידעו שהמצב בינה לבין דן מתוח ושהיחסים על חבית חומר נפץ. דן הצטרף לחדר שלה במלון במקום לחדר שלו שאותו היה אמור לחלוק עם נגן אחר, ושמעו משם רעש. המאבטחים במלון עלו לראות מה קורה שם וגם הצוות מ'ליאם' שליווה את הסיבוב יצא מהחדרים. בחדר מצאו את השולחן הפוך על הרצפה, נסרין עם שיער סתור, שניהם יושבים על הרצפה והוא מחזיק את הלחי שלו, אדומה. ידעו שהיא יכולה להיות כוחנית, אבל האירוע הזה היה הראשון שאנשים ממש ראו. דן רצה לחזור לארץ, הצוות לא ידע מה לעשות, היו עוד שלוש הופעות להעביר איתו כקלידן. עדכנו את בני פרץ וכבר התכוונו לבקש מנגן של איתי לוי שיחליף אותו. בסוף שיכנעו אותו להישאר עד הסוף".
אחרי האירוע ההוא בניו־יורק, החליטה קדרי שלא להמשיך עם חגי אוזן. "היא אמרה לבני פרץ שאני מתערב לה בחיים האישיים – למרות שהתערבתי ביחסים עם דן רק כשראיתי שהקשר ביניהם מפריע לה לתפקוד כי היא הייתה עולה לבמה בעצבים".
הפרידה, מבחינת אוזן, הייתה צפויה וגם מקובלת, אבל לא הדרך שבה נעשתה. "חשבתי בעצמי שהגיע הזמן להמשיך הלאה, עשיתי איתה שלושה אלבומים, הגעתי איתה לקיסריה, לרדיוהד. היה ראוי להיפרד בצורה יפה ולעשות הרמת כוסית, אבל האווירה הייתה מגעילה. גם המשפחה שלי נפגעה ממנה".
גורם בתעשייה שהכיר את היחסים טוען שנסרין העדיפה את סמרא על פני הסוכן שבנה לה קריירה. סמרא, על פי אותו גורם, ליבה את הבעירה. "לדן היה קשה לחדור דרך המעטפת של חגי והוא הטיל עליו וטו", אומר האיש, "ונסרין הייתה מוכנה לזרוק לפח חמש שנים שעשתה עם חגי ופשוט להזיז אותו".
אוזן הוחלף לבסוף באילאי אליהו, סוכנת נמרצת מטעם 'ליאם הפקות' שניהלה קודם את מצדה איש ימיני ואת הופעותיה של נסרין. גם סמרא עזב. אחריו התחילה קדרי לצאת עם אושר בן דוד, דרבוקיסט בלהקה. והסיפור, נדמה, חזר על עצמו כמעט במדויק.
"אנשים בחיים של נסרין כל הזמן מתחלפים, אין חברי ילדות, אין אנשים שמלווים אותה שנים, זה כל הזמן אנשים שעובדים איתה ובן אדם אחד, בן זוג או סוכן, שהיא בוחרת לשים אצלו את כל הביצים. היא טוטאלית", אומר מקורב.
בתחילת דרכן המשותפת, המשיכה אליהו לדחוף את קדרי בכיוון המיינסטרים. קדרי מילאה את היכל מנורה, הפכה למנטורית ב'דה וויס' לצד שלומי שבת, דורון מדלי ועברי לידר, גרפה קמפיינים באינסטגרם והתגאתה בשני מופעים בקיסריה שהפכו סולד־אאוט. כשנכנס לחייה בן דוד – שאחיו אור בן דוד הוא נגן בלהקתו של איתי לוי – הקשר התקשה להתייצב, והשניים נפרדו וחזרו שוב ושוב. "הוא בהתחלה לא ממש היה בעניין אבל היא מאוד רצתה, הייתה אובססיבית, שלחה לו המון הודעות ברצף, כל רגע נסעה אליו הביתה", מעיד חבר של קדרי. "אושר, ייאמר לזכותו, תמיד אמר שהוא לא רואה את עצמו נכנס לעולם הזה, שהוא לא בנוי למערכת יחסים עם אישה מפורסמת. הוא קנאי ויודע את זה על עצמו. אמר לכל מי שדיבר איתו שלא מתאים לו אחת כזאת, והיא קצת גרמה לו להיות שם".
איך בעצם?
"כמו עם דן, הדרך שלה הייתה לתת לו תחושה ש'אם זה מפריע לך אני אוותר בשבילך על המקצוע, אני לא אהיה זמרת, זה בסדר, גם ככה זה לא מעניין אותי'. הגישה של אושר היא שנסרין צריכה רק להיות זמרת, בלי כל המסביב. בלי קמפיינים, בלי להיות ביונסה, בלי ראיונות, בלי קליפים מושקעים, אל תשחקי אותה משהו שאת לא. את זמרת חפלות, תתעוררי על עצמך. זה בדיוק ההפך ממה שניסו לעשות ממנה ב'ליאם'. הם רצו לעשות אותה גדולה, הפכו אותה לשגרירה של סמסונג, מרחו אותה על שערים. הוא לא הבין למה היא צריכה להופיע בפריים־טיים ולהתראיין על החיים שלה בעיתון".
הדוגמה המובהקת להתנגשות בין 'ליאם הפקות' לבן דוד נרשמה, על פי גורם המעורה בפרטים, בתמחור הופעותיה של קדרי. "הופעה של נסרין בחתונה הייתה עולה 20־30 אלף שקל וב'ליאם' רצו לעלות את זה בהדרגה ל־55 אלף ככל שהיא נכנסה למיינסטרים", אומר האיש. "המנהלים שלה רצו שהיא תופיע בחתונות של האלפיון העליון, לא בחפלות ובחינות, אבל חבר שלה לא אהב את זה. רצה שיהיו יותר הופעות כי הוא נגן בעצמו ויש לו אינטרס".
ב'ליאם הפקות' ניסו לדבר על ליבה של קדרי. "לא הבינו ב'ליאם' מה היא עוד רוצה", מספר מקורב. "יש לה את הניהול הכי טוב, הביאו אותה לדברים הכי יוקרתיים, הכפילו לה את הרווחים. זאת זמרת שהייתה יושבת בבית עד ההופעה, קמה להופעה, מגיעה בלי לדעת בכלל בפני מי היא מופיעה, שרה וחוזרת הביתה. אייל ישב איתה והציע לה לקחת 70 אחוז מההכנסות במקום להתחלק עם הסוכנות 50־50 כמו שנהוג שם".
בהמשך, על פי הגורם המקורב, הלכו ב'ליאם' אפילו רחוק יותר לקראת קדרי. "ידעו שהיא בזבזנית, בעיקר מוציאה על טיפולים קוסמטיים, תיקים, ג'יפ ריינג' רובר. אמרו לה שהיא מתנהלת לא בחוכמה, שהיא לא חוסכת מספיק, והציעו שלא משנה כמה היא הרוויחה באותו חודש, יעבירו לה לחשבון 50 אלף שקל וישימו לה בצד את כל מה שהרוויחה. בכסף ששמו בצד החברה רכשה לה את דירת עמידר של ההורים שלה בחיפה, הבית שהיא גדלה בו. הצליחו גם לצבור לה 1.2 מיליון שקל והיא קיבלה אותם כשהתחילה הקורונה".
הקורונה מצאה את קדרי, כמו את רוב עולם התרבות, מושבתת מפעילות כמעט לחלוטין. הקשר עם בן דוד, שהתפרנס מאותן הופעות בדיוק, התהדק והיחסים עם הניהול ב'ליאם' התערערו. "אושר נכנס עוד יותר לעובי הקורה", מתאר מקורב. "כשהם היו רבים היא הייתה אומרת ל'ליאם' שהיא רוצה להיפרד ממנו ושיעזרו לה להוציא אותו מהחיים שלה. אבל למחרת, אחרי שהיו מגיעים להבנות, היא הייתה משלימה איתו ומאיימת שוב בעזיבת החברה".
יומיים לאחר הפרסומים על הריבים הקולניים של קדרי עם בן הזוג, הודיעה המנהלת אליהו על פרידה. "אף פעם לא הייתי טובה בפרידות", כתבה אליהו באינסטגרם הפרטי שלה. "אבל יש מצבים שצריך לדעת מתי לעצור ולפרוש כנפיים לעבר החלומות הבאים שלנו. נסרין ואני סיימנו את הדרך המקצועית שלנו יחד". גורם המעורה בפרטים מסביר: "היחסים התרופפו בחודש האחרון ברמה כזאת שלמנהלים שלה כבר לא הייתה יכולת לעזור לה. היא הפסיקה להקשיב".
5 צפייה בגלריה
''הייתה לו רגישות מיוחדת אליה''. קדרי ואייל גולן
''הייתה לו רגישות מיוחדת אליה''. קדרי ואייל גולן
''הייתה לו רגישות מיוחדת אליה''. קדרי ואייל גולן
(צילום: ענת מוסברג)
בעקבות הודעת העזיבה של אליהו התקשרה קדרי לאייל גולן ונפרדה רשמית מ'ליאם הפקות'. "לא היה לאייל מה לומר לה, רק אכזבה", מספר אחד המקורבים. "היא יכולה להוציא אותו מדעתו לפעמים אבל הוא נשאר שקט ואיחל לה הצלחה. לאייל הייתה רגישות מיוחדת לנסרין כי הוא הביא אותה. הוא דאג לה מאוד".
הרב שליווה את תהליך גיורה של קדרי, דודו דרעי, נזכר כי ביום שבו הודיעה לגולן על עזיבתה, טילפנה אליו קדרי לקבל ברכה. "אשתי ואני דיברנו איתה, היה לנו מה להגיד לה ואמרנו, גם אם זה היה טיפה צורם. אני לא מתערב בינה לבין אייל גולן".
"כשמסתכלים על אמנים כמו נועה קירל או איתי לוי, נסרין היא ההפך הגמור", מאבחן גורם בתעשייה. "נסרין זו רק זמרת שעומדת ושרה. היא אפילו לא תשאל את המנהלים שלה מה מקליטים, וכשיוצרים וכותבים רוצים לתאם איתה סשן, זה תמיד יהיה מול המנהלים ולא מולה. אפילו לנועה קירל יש קבוצה עם האנשים שעובדים איתה. נסרין לא דומיננטית. היא סומכת על חברת ההפקות שתעשה את זה בשבילה".
וכשהיא רואה את איתי לוי עוקף אותה מימין?
"אין תחרות. לא כואב לה. היא לא תחרותית. היא זכתה לא מזמן בתואר זמרת השנה בתחנת רדיו דרום ולא הגיעה לקחת את הפרס. הצוות חיכה לה שם, עם הפרס ביד, והיא אפילו לא באה".
אובדן המוטיבציה ניכר, לדברי גורם בתעשייה, גם בהופעותיה באירועים. "בשנה האחרונה היא הייתה מגיעה להופעות באווירה מזלזלת, עולה לבמה בחוסר חשק", הוא נזכר. "כשאתה בא לחתונה אתה צריך לבוא לעשות שמח, להרים, זה מה שאתה מצפה כשאתה מזמין לאירוע פרטי זמרים כמו ליאור נרקיס ואיתי לוי. נסרין הייתה עולה להופיע לא בזמן, שרה רק כדי לסיים עם זה כבר, לא נחמדה ולא חייכנית. מבולבלת על הבמה ובולעת מילים בקטעים שבין שיר לשיר. הניהול שלה דחף שהיא תמשיך לעבוד, רצו לשדר עסקים כרגיל, המשיכו לסגור לה הופעות אבל היא לא סיפקה את הסחורה. אנשים בקהל היו מדברים תוך כדי על זה שהיא נראית לא מפוקסת".
גם אוזן נזכר: "בסיטואציות שהיא הייתה יכולה להתבלבל ולשכוח דברים, הייתי צועק לה לתוך האוזן את השמות של החתן והכלה, אומר לה 'תגידי מזל טוב לדוד ואילנה', והיא הייתה חוזרת אחריי".
5 צפייה בגלריה
לא תחרותית. קדרי
לא תחרותית. קדרי
לא תחרותית. קדרי
(צילום: אמיר יהל)
אלא שעכשיו, נדמה, גם העזרה הזו כבר לא תגיע. גורמים המכירים את קדרי מקרוב הופתעו לנוכח הפרסומים לפיהם אושר בן דוד ינהל את הקריירה שלה. "אם מישהו רוצה להזמין את נסרין לשיר בחתונה, אז אושר או אחד החברים שלו יכולים לנהל את זה", אומר מקורב. "אם את רוצה להזמין אותה לשפוט בריאליטי זה כבר בעייתי. לנהל זמרת בסדר גודל כזה זה לא פשוט. אתה צריך להכיר המון כותבים, מלחינים, ספקים בתחום ההופעות, חברות הגברה, מנהלי מקומות כמו מנורה וקיסריה. חברות ניהול של המון שנים יודעות לעשות תיאומים כאלה, אנשים פרטיים פחות".
ולפחות על פי פרסומים מהשבוע החולף, גם הקשר הזוגי עם בן דוד הגיע לסיומו, ועתיד הקשר המקצועי אינו ברור. המוניטין, בכל מקרה, הולך ונשחק במהירות. "היא כבר לא נסרין לכל המשפחה", אומר המקורב. "אנשים מסתכלים עליה ומקרקרים סביבה, הם רואים כסף על הרצפה. אבל אנשים בתעשייה שבאמת יודעים מי היא מפחדים לגעת בה. מנהלים לא רוצים להתעסק עם דברים כאלה. בסוף, לא משנה לאיפה היא תיכנס, בכל מקום שיתערב לה בן משפחה או בן זוג ויקבל החלטות אדם שהוא לא היא – זה מתכון בטוח להרס עצמי".
נסרין קדרי מסרה בתגובה: "אני מבינה את העניין הרב בחיי המקצועיים והאישיים. את חיי והיחסים האישיים שלי אשמור לעצמי. הכתבה כולה נותנת במה לאנשים שבוחרים להכפיש את שמי ולחבל בקריירה שלי. ישנם מספר אנשים, ביניהם מנהלים שלי לשעבר, שחושבים שעל ידי שקרים והמצאות הם יהרסו את כל מה שבניתי בשנים האחרונות, וכל זה כי נפגע להם האגו. לא הסתרתי מהקהל שלי את התקופה המורכבת שאני עוברת, ואני מודה להם כל יום על שהם שם עבורי ונותנים לי את הרצון להצליח. מאחלת לכולם שיתמקדו בטוב ולא ברע, מחכה לחזור להופעות ולתת את כולי על הבמה ולא להתעסק בשטויות".
מליאם הפקות נמסר: "מאז ומתמיד 'ליאם הפקות' ובפרט אייל גולן התייחסו אל נסרין קדרי כאל בת משפחה אהובה. אנו מקווים בשבילה שקיבלה את ההחלטה הנכונה מהמניעים הנכונים ומאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך".
מבני פרץ נמסר: "ליוויתי את נסרין קדרי בתחנותיה המקצועיות המשמעותיות במשך כתשע שנים. כך היה גם במסע ההופעות המדובר בארה"ב. לא ידוע לי על תקרית אלימה במהלכו ובשום שלב לא עלתה בקשה להחזיר לארץ את הנגן והוא המשיך ללוות את נסרין עד לסיום סיבוב ההופעות".
דן סמרא, אושר בן דוד ואילאי אליהו סירבו להגיב לדברים.