סדרה תיעודית בת שלושה פרקים שמנסה לחקור את הקשרים הבלתי נראים בין הגוף שלנו לבין הנפש. איך משפיע לחץ על התקפי לב? איך טיפול בנפש יכול להשפיע לטובה על העור שלנו? והאם סטרס באמת יכול לגרום לסרטן? פרופ' יורם יובל יצא לבדוק יחד עם מומחים מתחומים שונים. רגע לפני עליית הסדרה שוחחנו איתו - לא רק על הגוף והנפש, אלא על המצב במדינה ובכלל. אפשר לקרוא ממש כאן.

סרט תיעודי בחלקים, שחוזר אל אחת התופעות התרבותיות הגדולות של הניינטיז - "גלדיאטורים אמריקאים" שסחפה מעריצים בכל העולם. על האנשים שמאחורי הפעלולים, ההצלחה הגדולה - וההתרסקות הבלתי נמנעת.

סדרת מתח חדשה בכיכובו של אידריס אלבה הנפלא, שעוקבת אחרי אירועי חטיפת מטוס שאמור לנחות בלונדון. הסדרה מלווה את האירועים "בזמן אמת" - שבע שעות מרגע הידיעה על החטיפה ועד לנחיתה הצפויה - והסדרה בהתאם מחולקת לשבעה פרקים באורך כשעה כל אחד.

עונה שלישית של הסדרה הפופולרית בכיכובו של הנרי קאוויל נוחתת בנטפליקס, כמיטב המסורת בשני חלקים (החלק השני יעלה בסוף יולי). "המכשף" כבר הולידה גם פריקוול מצליח ("מקור הדם"), והיא נחשבת לאחת ההצלחות הגדולות של נטפליקס.

דרמה מתוצרת קוריאה, שעוסקת בעולם של משפיענים, רשתות חברתיות, הצלחה מהירה וכסף גדול. סאו אה-רי היא משפיענית שהופכת לסלבריטי, וצריכה להתמודד עם ההשלכות שיכולות להיות די מסוכנות.