סדרת דרמה חדשה של אמזון פריים, שעוסקת במאבק משפחתי מלא תככים על שליטה בתאגיד מוצרי קוסמטיקה רווחי ופופולרי. כשהמייסד, אב המשפחה, חווה התקף לב העסק עומד בפני סכנה, אבל גם הסודות שעולים וצצים פתאום מאיימים לכרסם בקשרים המשפחתיים. הסדרה נוצרה על ידי אבי אג'אי, שכבר ניפקה לנו להיטים כמו "המדריך לרוצח" ו"להמציא את אנה".

כשסדרה על אובססיה הופכת בעצמה לאובססיה - "את" חוזרת לעונה רביעית, וכמו שנטפליקס אוהבים לעשות, בשני חלקים שיעלו בהפרש של חודש (החלק השני של העונה יעלה ב-9 במרץ). העונה הנוכחית תיקח את ג'ו כל הדרך ללונדון, ואת מה שיתרחש שם פשוט תיאלצו לראות בעצמכם.

אליסון ברי ודייב פרנקו כתבו יחד סרט - שבו היא גם מככבת בדמותה של אלי, שפגישה מחודשת עם האקס שלה שולחת אותה למסע של הרהורים על הבחירות שעשתה בחיים. לצד ברי מככבים גם ג'יי אליס ("לא בטוחה"), דני פאדי ("קומיוניטי") והיילי ג'ואל אוסמונט - כבר מזמן לא הילד המתוק מ"החוש השישי", ועדיין שווה צפייה.

בדיוק בזמן ליום האהבה - קומדיה רומנטית מתוקה לפי הספר של נטפליקס, בכיכובם של אשטון קוצ'ר וריס ווית'רספון. השניים מגלמים זוג חברים טובים, שמחליטים להחליף בתים למשך שבוע אחד. ההחלפה הזאת חושפת כל אחד מהם לעולם הפנימי אחד של האחר, וגורמת להם לתהות אם יש מצב להפוך את החברות לסיפור אהבה.

מכורי "האהבה היא עיוורת" - להתפקד. פרקים חדשים מגיעים רגע לפני יום האהבה, ובהם אנחנו חוזרים אל הכוכבים של העונה השלישית שנה אחרי וזוכים לראות מה קורה איתם בימים אלה, ואם האהבה שמצאו אכן הוכיחה את עצמה גם אחרי שידור העונה.