הסדרה הפופולרית של הולו, שכבר חודשה לעונה שנייה, מגיעה לישראל. העלילה עוקבת אחר שף צעיר שחוזר לבית ילדותו בשיקגו כדי לנהל את מסעדת הסנדוויצ'ים של המשפחה שלו, אחרי שאחיו הגדול התאבד. בדרך הוא מגלה שאחיו השאיר אחריו חובות, מטבח הרוס וצוות מפורק.

אחרי ההצלחה של הסדרה העלילתית של נטפליקס על הרוצח הסדרתי, מגיעה גם זו הדוקומנטרית. בשלושת פרקיה הסדרה מביאה ראיונות מוקלטים עם ג'פרי דאהמר, שרצח 17 גברים בין השנים 1978–1991, ומספקת הצצה אל תוך מוחו המעוות.

ספיישל טלוויזיה המבוסס על קומיקס של מארוול, בבימויו של מייקל ג'אקינו. מדובר בספיישל הטלוויזיה הראשון ביקום הקולנועי של מארוול, שאורכו כ-52 דקות, והוא יוצא לרגל חג ההאלווין שיחול בסוף אוקטובר. העלילה עוקבת אחר גיבור-על איש-זאב שנלחם ברוע באמצעות יכולותיו הגנטיות.

הדרמה הקומית האהובה חוזרת לעונה רביעית ואחרונה. הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר) ובן-דודו, הראפר המכונה "פייפר בוי" (בריאן טיירי הנרי), בעוד הם מחפשים את דרכם בסצנת הראפ המקומית באטלנטה, ג'ורג'יה. לאחר שבעונה השלישית חיו הדמויות באירופה ובעיקר בלונדון, כעת בעונה האחרונה הן חוזרות לעיר שזיכתה את הסדרה בשמה. העונה האחרונה תבחן לעומק - האם הדמויות הן שהשתנו, או שמא זאת אטלנטה עצמה?