העונה הרביעית והאחרונה של "בארי", כנראה אחת הסדרות הכי מוערכות של תור הזהב הטלוויזיוני, מגיעה סוף-סוף - והפרידה עומדת להיות קשה ביותר. ביל היידר בתפקיד הראשי וגם מאחורי הקלעים זו כבר סיבה לחגוג, ואם עוד לא יצא לכם לתפוס את "בארי" עד עכשיו, אין זמן מתאים מזה.

סדרה תיעודית מתוקה של נטפליקס שעוקבת אחרי סיפור אהבה ייחודי: אחרי שנפגשו באפליקציית היכרויות ויצאו לשני דייטים מוצלחים במיוחד, החליטו קאני ומאט שאת הדייט השלישי הם עושים בקוסטה ריקה. אלא שאז פרצה מגפת הקורונה, ותקעה אותם בתוך הדייט הזה למשך חודשים ארוכים.

השאלה הנצחית עומדת במוקד של הסדרה התיעודית הזאת, שבה אחד המומחים המובילים לניהול פיננסי מסייע ומייעץ לאנשים ברחבי ארצות הברית איך לנהל נכון יותר את הכסף שלהם, ולגרום לו לעבוד בשבילם.

סדרה חדשה של אפל, שמבוססת על מנגה באותו שם ("טיפות של אלוהים" בתרגום חופשי). הדרמה המבטיחה הזאת עוסקת במלחמה גסטרונומית של ממש על, ובכן, יין. כשאחד האספנים הגדולים בעולם מסיים את חייו בטוקיו, אוסף היינות ומפעל החיים שלו צריכים לעבור הלאה. האם הירושה תגיע לבתו או דווקא לבן טיפוחיו?

עונה שלישית לריאליטי הפופולרי שעוקב אחרי עולם השידוכים בהודו. אם לשפוט לפי העונות הקודמות, נראה שגם הפעם אנחנו עומדים ליהנות מסיפורי רווקות, אהבה וכל מה שביניהם. אגב, בחודש הבא צפויה לעלות הגרסה היהודית של התוכנית. אנחנו לא יכולים לחכות.