עונה שנייה לסדרת המד"ב שעוסקת בפלישת מין חייזרי אל כדור הארץ - נושא שבחודשים האחרונים מתחיל להעסיק ברצינות את הממשל האמריקאי. הסדרה עוקבת אחרי חייהן של חמש דמויות, אנשים רגילים לגמרי, ואחר האופן שבו הם מתמודדים עם האירועים הכאוטיים.

קשה לסרב לעוד קצת תוכן מהפרנצ'ייז של "מלחמת הכוכבים". "אסוקה" היא ספין-אוף של "המנדלוריאן", והיא מרחיבה את היריעה הדרמטית של לוחמת הג'דיי אסוקה טאנו, שאותה מגלמת רוזריו דוסון הנהדרת.

סדרת הפנטזיה הנורווגית חוזרת לעונה שלישית. הסדרה עוסקת במיתולוגיה הנורדית, וספציפית בסיפור של תור, אל הרעם הנורדי. זהו מעין גלגול מודרני של הסיפור, מתובל בהרבה אלמנטים על-טבעיים, דרמה ומתח.

סדרה תיעודית חדשה שחוזרת לסיפור המופרך של קרלוס גוהן, בכיר בתעשיית הרכב העולמית שנחשד בפרשה סבוכה של העלמות מס ונמלט מיפן כל הדרך ללבנון, באחת הבריחות הנועזות והמתוקשרות, במסע שבמהלכו נאלץ להסתתר גם בתוך תיבה של כלי נגינה. גוהן נחשב למבוקש עד היום גם ביפן וגם בצרפת, וככל הנראה ממשיך לשהות בלבנון, שלה אין הסכם הסגרה עם שתי המדינות.

אדם סנדלר גייס את כל המשפחה לקומדיה מופרעת על תופעת הבת-מצווש. גם אידינה מנזל ("הקול של אלזה מ"לשבור את הקרח") בפנים, ואפילו עידו מוסרי חוזר לשתף פעולה אחרי "אל תתעסקו עם הזוהן".