קומדיית המתח של פיקוק מגיעה עכשיו גם אלינו. העלילה עוקבת אחר נואה ואמה, זוג נשוי שנוסע לאתר נופש לרגל יום הנישואים העשירי שלהם. חופשת הקיץ שלהם מקבלת טוויסט ביזארי כשהם נשאבים לתוך תעלומה שהתרחשה באותו אתר נופש 15 שנים קודם לכן. במקביל לניסיון שלהם לפתור את התעלומה, גם היחסים ביניהם עומדים למבחן.


מיני-סדרה הולנדית בת חמישה פרקים שעוסקת בתאונה הקשה ביותר של חברת התעופה אל על, ובאסון התעופה הגדול ביותר של הולנד. ב-4 באוקטובר 1992 התרסק מטוס מטען של אל על שהיה בדרכו לישראל לתוך שכונת מגורים באמסטרדם - וגבה את חייהם של 43 בני אדם. מיד לאחר ההתרסקות הודיעה ממשלת הולנד כי המטוס נשא פרחים, בשמים וציוד מחשבים, אולם בחודשים שלאחר מכן התחילו התושבים שחיו באזור לחלות באופן חריג מהרגיל, מה שגרם להם להתחיל לחקור בעצמם מה באמת קרה שם. רק כעבור שנים התגלה כי המטוס בעצם נשא עליו כימיקל המשמש להכנת גז עצבים, קליעים וחלקי חילוף לטילי פטריוט.


דרמה קומית חדשה מאת היוצרות של "האחיות המוצלחות שלי", גלית חוגי ונועה ארנברג, ובבימויו של גורי אלפי. 40 שנה לאחר שנפרדו נאווה וחווה (קרן מור וחנה לסלאו), ששירתו יחד בלהקה צבאית בתחילת שנות ה-70, הן נפגשות שוב. המפגש מעורר זיכרונות, ומפגיש אותן גם עם מי שהתעמר בהן בלהקה וצילק את נפשן - ובדרכן הן מחזירות לו על כך.


הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי ומתארת את המאורעות שחווים בני הזוג נורה ודין בראנוק, שעוברים לבית חלומותיהם בניו ג'רזי אך הופכים למטרה של אדם מסתורי המתכנה "הצופה", ששולח להם מכתבים מאיימים. המכתבים הם רק ההתחלה, ועד מהרה בני הזוג מוצאים את עצמם במציאות פרנואידית ומסויטת, שבה כל אחד משכניהם וממכריהם עלול להיות "הצופה".


סדרת מתח שמבוססת על הספר באותו השם של הסופר האוסטרלי גרגורי דיוויד רוברטס, שהפך לרב-מכר. רוברטס עצמו היה בעברו פושע, והסיפור שואב השראה מחייו ומהימים שבהם עסק בשוד בנקים באוסטרליה ונמלט מהמדינה להודו. הסדרה כוללת עשרה פרקים.
פורסם לראשונה: 07:21, 07.10.22