עונה שלישית של קומדיית הפשיעה הכי מתוקה בכיכובם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז. בעונה הנוכחית יצטרפו גם מריל סטריפ ופול ראד, והיא תעסוק בפענוח של רצח שהתרחש מאחורי הקלעים של מחזה בברודוויי. אם לסמוך על העונות הקודמות, די ברור שיש פה ממתק אמיתי.

סדרה תיעודית חדשה שמספרת את הסיפור של נשים משפיעות ומרכזיות בתרבות ההיפ-הופ. שמות כמו קווין לטיפה, שאו רוק, אם-סי לייט, דה בראט, יו-יו ואחרות מתייצבות מול המצלמה ומשתפות בדרך המורכבת של נשים שחורות לפסגת הז'אנר המוזיקלי.

סדרת אנימציה למבוגרים חדשה, המבוססת על הקומיקס האינטרנטי הפופולרי באותו השם של נייתן פייל, שצבר מיליוני עוקבים באינסטגרם והפך גם לספר. את העיבוד לטלוויזיה כתב פייל יחד עם דן הרמון ("ריק ומורטי", "קומיוניטי") - סיבה טובה מאוד להאמין שהפרויקט הזה שווה את הזמן שלכם.

אם צפיתם ב-"Dopesick" המושקעת בדיסני+, עקבתם באדיקות אחרי קורות משפחת סאקלר ומשבר האופיואידים בארה"ב, ואתם צריכים עוד קצת מהסיפור הבלתי נתפס הזה - זו הסדרה בשבילכם. הסדרה עוקבת אחר ענקית הפארמה "פרדו" השייכת למשפחת סאקלר, שנחשבה עד להתפוצצותה פרשה למשפחה יהודית פילנתרופית משפיעה בארה"ב ובעולם כולו, אחרי הסיפורים הקשים של קורבנות ההתמכרות לאופיואידים וכמובן אחרי האישה שעשתה הכול כדי להגיע לחקר האמת.

רום-קום המבוסס על רב-המכר המתוק באותו שם, ובמרכזו סיפור אהבה בין יורש העצר הבריטי, הנסיך הנרי, לבין הבן של נשיאת ארה"ב (אותה מגלמת אומה תורמן המושלמת). יכול מאוד להיות שהסיפור הדביק והפנטסטי הזה הוא כל מה שאנחנו צריכים כרגע כדי לנוח קצת מכל הבלגן של העולם.