אנתולוגיה מתוקה שעוקבת אחר חיי האהבה של דמות אחרת בכל עונה. מתחילים עם לא אחרת מאשר אנה קנדריק המושלמת, שמגלמת את דארבי - בחורה שהרגע סיימה מערכת יחסים קצרה. לאורך העונה נראה איך אהבה משנה אותה ואת נסיבות החיים שלה, והכול באריזה קומית וחכמה.

הריאליטי הכי נוגע ללב והכי מחבר חוזר בעונה עשירית עם כמה שמות ממש מסקרנים: קרן פלס, אורנה בנאי, מיקי בוגנים, יעל שלביה, הדר מרקס ואורי ששון יתחברו למצלמות האישיות שקיבלו מההפקה, וינסו לתת לנו הצצה אותנטית (עד כמה שאפשר) לחיים, לכאבים, להצלחות ולאכזבות שלהם.

אין כזה דבר יותר מדי ריאליטי שידוכים. עובדה: נטפליקס מפיקה אחד כזה בממוצע בכל שבועיים, ואנחנו עדיין נדבקים למסך כאילו שאין טלוויזיה איכותית בעולם. "הזיווג המושלם" עולה גם בטיימינג מושלם, ולנטיינ'ס דיי, מה שמאפשר לכם להתכרבל יחד על הספה בלי כל הרעש שבחוץ ולצפות בדבק הזה בלי שישפטו אתכם.

כשבילי קרודופ ("תוכנית הבוקר", "כמעט מפורסמים") עושה משהו, באמת, כל דבר, אנחנו מיד מתייצבים. הפעם מדובר בדרמת מד"ב עם אסתטיקת רטרו, שבה הוא גם מככב וגם על תקן המפיק בפועל. הוא מגלם סוכן מכירות של יחידות נופש להשכרה על הירח, וזה לגמרי מספיק לנו כדי להידבק למסך.

בתרגום חופשי: "חד יותר" הוא סרט מז'אנר המותחנים הפסיכולוגיים. ג'וליאן מור מככבת, והקאסט כולל גם את ג'ון ליתגו המושלם ("מפגשים מהסוג השלישי", "דקסטר"). העלילה עוקבת אחרי בחור צעיר שמחפש לנקום בבני המשפחה שלו מפני שלא קיבלו אותו, וצובר הון באמצעות הונאה של אנשים עשירים מאוד.