דרמה חדשה שבמרכזה יחסי אב-בת: יהודה לוי מגלם אב חד-הורי לצעירה בת 18 על הרצף האוטיסטי. מלבד היותו אבא הוא גם סוכן נדל"ן שמתמקד באזור מזרח ירושלים, ומחפש את העסקה שתביא לו שקט כלכלי שיבטיח חיים טובים עבור הבת שלו, שאותה משחקת גפן קמינר - בעצמה על הרצף. אנחנו מכינים את הטישו.

עיבוד טלוויזיוני לרב-המכר הנהדר של טאפי ברודסר-אקנר, ששווה לקרוא עוד לפני שמתמכרים לסדרה. טובי פליישמן מתגרש ופונה מיד אל סצנת הדייטים של מנהטן, אבל כשגרושתו נעלמת ומשאירה אותו לבד עם הילדים, דברים מתחילים לתפוס כיוון קצת אחר. הוא נאלץ, לראשונה, להתמודד עם הסיבות לכך שהנישואים שלו נגמרו, ועל הדרך אנחנו מקבלים תמונת מצב מרתקת של זוגיות, יחסים, גברים ונשים בעולם השבע לכאורה. קלייר דיינס וג'סי אייזנברג מככבים, וגם ליזי קפלן ואדם ברודי. מה עוד צריך.

דרמה פסיכולוגית חדשה מתוצרת מקסיקו. פתאום באמצע החיים, בלשית משטרה מגלה שהיא אחת משלישייה, יוצאת לחקור את האמת המטרידה על המשפחה שלה וחושפת את הסודות שמילאו את חייה כפי שהכירה אותם.

על פניו לא ממש צריך לכתוב פה שום דבר מלבד את העובדה הפשוטה שכריסטוף וולץ ("ממזרים חסרי כבוד") מככב כאן. ובכל זאת, בשביל מי שכן צריכים עוד קצת דחיפה: וולץ מגלם בוס מהגיהנום, והסדרה חושפת את מערך יחסי הכוחות שבינו לבין עובדי החברה, עם דגש על דרגת רעילות גבוהה ביותר.

וינסנט קאסל המושלם ("ברבור שחור", "אושן 12" ועוד רבים וטובים) מככב ב"איש קשר" (בתרגום חופשי) - דרמת ריגול חדשה שמבטיחה "שכבות רבות של עלילה", מגובות בהרבה אקשן, פיתולים ומחשבה. שישה פרקים בסך הכול, אבל עמוסים בכל טוב.