סדרה תיעודית חדשה בת ארבעה פרקים שמתמקדת בדוגמניות שיצרו את המושג וגם את המעמד "סופר-מודל": נעמי קמבל, סינדי קרופורד, לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון. הסדרה חוזרת אחורה עד לאייטיז, אז ארבע הדוגמניות שהגיעו ממקומות שונים בעולם התאחדו בניו יורק - ושינו את פני תעשיית הדוגמנות והאופנה כולה.

עונה רביעית ואחרונה בהחלט לדרמה הקומית המתוקה, המרגשת וכן, גם הסקסית הזאת של נטפליקס. התלמידים בתיכון מורדייל עומדים לסיים את בית הספר, והעונה החדשה אמורה לסגור לנו את כל הקצוות - כולל של סיפור החברות הקרובה בין אוטיס למייב.

עונה חמישית וחדשה לגמרי של תוכנית הריאליטי המצליחה, שמפגישה זוגות לדייטינג מבלי שהם מורשים לראות זה את זו. נטפליקס תשחרר את פרקי העונה לאורך ארבעה שבועות, עם פרקים חדשים בכל יום שישי.

אנטוניה תומס ("חולה אהבה", "הרופא הטוב") וקרייג רוברטס ("סאבמרין") הם חברים טובים, שנשארים מחוברים זה לזו בזכות העובדה ששניהם סובלים מנדודי שינה. בשעות הקטנות של הלילה הם מתקשרים, מבלים ומעבירים את הזמן בעיניים טרוטות - עד שמתחילים להופיע גם רגשות.

עוד פנינה בפרנצ'ייז הכיפי של ספיי קידס. גם הפעם רוברט רודריגז מביים, וזה תמיד תענוג. כשפאטי וטומי מגלים שההורים שלהם מרגלים, הם מחליטים להפוך בעצמם לספיי קידס ומתחילים בסדרת אימונים מפרכת.