הפריקוול המצופה והמדובר לסדרת "המכשף" מתרחש יותר מאלף שנה לפני אירועי הסדרה והספרים המקוריים. "המכשף" היא אחת מהפקות המקור המושקעות והמדוברות של נטפליקס, אבל בשבילנו יש סיבה אמיתית אחת לצפות גם ב"מקור הדם": מישל יאו המדהימה ("נמר דרקון", "הכול בכל מקום בבת אחת", "מילקשייק אבק שרפה", "אווטאר: דרכם של המים" ועוד המון דברים טובים על המסך הגדול והקטן).

סרט תיעודי שמסכם את התקופה של דניאל קרייג כ-007, ג'יימס בונד הקולנועי, בתפקיד שאותו גילם במשך 15 שנה בשנים 2021-2006. קרייג מדבר על עשיית הסרטים, מספק הצצה אל מאחורי הקלעים וגם נפתח לגבי התחושות שלו בעקבות הפרידה הבלתי נמנעת מדמותו של בונד.

אנחנו סאקרים של "אנקאנטו", ולכן כל תוכן משלים יושיב אותנו בשמחה מול המסך. הפעם מדובר בהפקה מוזיקלית חיה הכוללת תזמורת בת 80 נגנים וכ-50 רקדנים, אפקטים מיוחדים, תלבושות ותפאורה - הכול כדי להעיר לחיים את בית משפחת מדריגל ואת הסיפור הקסום והמרגש של מיראבל, ברונו וכל השאר.

הבמאי נואה באומבך עיבד את הספר המצוין של דון דלילו, על משפחה שנאלצת להתמודד עם אירוע של דליפת רעלים (העמימות נשמרת כאן קצת בכוונה). כמו ב"סיפור נישואים", גם כאן הוא בחר לעבוד עם אדם דרייבר, וגם עם זוגתו השחקנית-במאית-יוצרת גרטה גרוויג ("ליידי בירד", "נשים קטנות"). אם יש צפייה שאנחנו ממש מחכים לה השבוע - זאת האחת.

נטפליקס עשו דבר חמוד וחכם: אספו את הרגעים הכי טובים משלל הספיישלים הקומיים שלהם במהלך השנה החולפת וערכו אותם יחד לכדי הספיישל של כל הספיישלים. בפנים - קטעים מההופעות של ביל בר, אלי וונג, טיילור טומלינסון, טרבור נואה ועוד. הספיישל יעלה בדיוק בערב הסילבסטר, כך שאם תחליטו להישאר בבית (בצדק) תוכלו ליהנות ממשהו כיפי ולא מחייב בטלוויזיה.