עיבוד לייב אקשן לאנימציה האגדית של דיסני, שגרר הרבה תשומת לב עוד לפני שעלה לאקרנים רק לפני שלושה חודשים. הסיפור של אריאל, בת הים הצעירה, מתעורר לחיים כשהיא מגלה את העולם שבתוך הים וגם את עולם היבשה. לא רק לחובבי הנוסטלגיה.

עונה שנייה לסדרת הספין-אוף שמתמקדת בדמותו המתוקה של גרוט, בדיבוב המעולה של וין דיזל. חמישה סרטונים חדשים שבהם קרוט הקטן מגלה את סודות היקום וניצב מול יצורים חדשים.

סדרה תיעודית מוגבלת שחושפת את הדרמות שמאחורי הקלעים של מוקד ער"ן, המעניק עזרה ראשונה נפשית באמצעות הטלפון. הסדרה מציגה את המתנדבות והמתנדבים שמתמודדים עם שיחות טלפון לא פשוטות מאנשים במצבים מורכבים בחיים - משיחה דרמטית של גרוש טרי שהוציאו לו צו הרחקה משלושת ילדיו, והוא מתקשר תוך כדי שהוא נוהג ברכב שבעזרתו הוא מתכוון לשים קץ לחייו, ועד לשיחה מרגשת בערב חג מגבר בודד שמחפש נחמה ומוצא אותה.

הקומיקאי פיט דייווידסון יצר את הסדרה הזאת ומככב בה, חמוש גם באידי פאלקו המושלמת ובג'ו פשי. הסדרה עלתה בפיקוק לפני ארבעה חודשים וזכתה לביקורות יחסית טובות, ואם אפשר לסמוך על הרושם שנותר לנו מ"המלך של סטאטן איילנד" - שהיה נהדר אגב - אז נראה שמחכה פה פנינה ממש, שמשלבת אלמנטים ביוגרפיים מהחיים של דייווידסון.

עיבוד טלוויזיוני חדש לרב-המכר באותו שם. לקית' סטנפילד ("טירה רדופה", "אטלנטה" ו"רצח כתוב היטב") מגלם סוחר ספרים משומשים בשם אפולו שאשתו (אדינה פורטר) נעלמת בנסיבות מסתוריות. פנטזיית אימה מושקעת למבוגרים.