עונה שלישית לקומדיה המצוינת הזאת של HBO, שעוקבת אחרי משפחת ג'מסטון שעומדת בראש כנסיית מאמינים מושחתת, שלא לומר כת של ממש. "יורשים" פוגשת כל דוקו על כת אמריקאית שנעשה בעשור האחרון, בתיבול של הרבה הומור שחור. דני מקברייד המעולה כתב וגם מככב, ואם מסיבה מסוימת פספסתם את הפנינה הזאת - מהרו להספיק את העונות הקודמות.

הסרט התיעודי-הזייתי-מהפנט-מרהיב הזה על דיוויד בואי עשה הרבה כותרות כשהוקרן לראשונה, ועכשיו הוא מגיע גם לנוחות הספה שלנו ולנטפליקס. האמת היא שאנחנו מוכנים לצרוך כל פיסת תוכן שאי פעם נוצרה סביב בואי, ולכן הפרטים פחות משנים. רק נגיד שכל ניסיון לתאר את היצירה הזאת במילים עקר ממילא, אז אפשר פשוט לדלג ולגשת מיד ללחוץ פליי.

צריך להודות: גם בעונתה הראשונה "פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", לא נחשבה ליצירת מופת. זה כמובן לא סותר את העובדה שהיא הצליחה הרבה מעבר למצופה, כי מה לעשות - כולנו משתוקקים לנוסטלגיה ולשיק של הניינטיז. אחרי הפרידה הלא-מאוד-כואבת ממיסטר ביג בעונה הקודמת, קארי בראדשו עומדת להיפגש מחדש עם האקס המיתולוגי שלה - איידן. האמת? זה קו העלילה הכי מתוק ומנחם שיכולנו לחשוב עליו.

ובמעבר חד - קים קטרל (לנצח סמנתה מ"סקס והעיר הגדולה") מככבת בסדרה המתוקה הזאת של נטפליקס, שעוקבת אחרי בחור צעיר וקוויר שהוא גם משפיען איפור בהתהוות, שמחפש את הדרך שלו בניו יורק האופנתית-אך-דורסנית.

סיפור חייו של כוכב ה-NBA קווין דוראנט שימש קצת יותר מהשראה ביצירת דרמת הספורט המושקעת הזאת של אפל, שחוזרת כעת בעונה שנייה. הסדרה מביאה בצורה מרתקת את הדרך הארוכה ששחקנים צעירים נדרשים לעשות עד הפסגה, היחסים עם המשפחה, הקשיים הפיזיים - וכן, גם מנועי הכסף שכל הזמן פועלים ברקע.