אם לא הספיקה לכם המנה הוויליאמסית עם "המלך ריצ'רד" (בכיכובו של וויל סמית'), מגיע סרט תיעודי שחושף את הסיפור האמיתי של האבא והמאמן של האחיות הטניסאיות ונוס וסרינה. הסרט מביא קטעי ארכיון שטרם נראו לצד ריאיונות אינטימיים.

עונה שלישית לסדרה המתוקה הזאת של ה-BBC, שהיא מעין "נוטינג היל" מודרנית בהפוך על הפוך. העלילה מתרחשת בלונדון, שם ג'ס פוגשת את טום לדייט סוער, שרק בסופו היא מגלה שמדובר בשחקן קולנוע מצליח ומפורסם למדי.

ברחבי העולם ישנן קהילות ייחודיות שבהן תוחלת החיים ארוכה משמעותית מזו שאנחנו מכירים. הסופר דן ביוטנר נוסע למסע של גילוי חמש קהילות ייחודיות כאלה, שתושביהן מנהלים חיים תוססים וארוכים במידה יוצאת דופן - עד גיל 100 ומעבר לו.

עוד פרויקט אינטרקטיבי של נטפליקס, שמנסה להגדיר מחדש את גבולות הצפייה בטלוויזיה. הפעם מדובר בסרט מסוגת הקומדיה הרומנטית, שמאפשר לצופים ולצופות לנתב את העלילה בעצמם בנקודות מפתח.

חובבי אנימה בכל העולם מתרגשים לקראת האירוע: עיבוד לייב אקשן של נטפליקס לאחד מהפרנצ'ייזים הכי מצליחים בז'אנר. הסדרה מעירה לחיים את היצירה המרכזית של אמן המנגה היפני אייצ'ירו אודה, שמעורב בעצמו בכל שלבי ההפקה.