בשני העשורים הראשונים של שנות האלפיים, ג'סטין טימברלייק היה שם נרדף ל"קוּל". הוא ביצע קרוסאובר מהרכב הבנים *NSYNC למעמד של אמן סולו מוערך, מוזיקאי "אמיתי". הוא התרחב גם לתחום הקולנוע, בסרטים דוגמת "הרשת החברתית" (2010), ואל הטלוויזיה בצמד עם אנדי סמברג בסאטרדיי נייט לייב. כיום, כשהוא בן 42, הוא מייצג עבור דור זי את ההיפך המוחלט מכל מה שמגניב. האשטאג פופולרי במיוחד בטיקטוק הוא "ג'סטין טימברלייק קרינג'", שמאגד אמירות והופעות שלא "עוברות" כיום.
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד כתבות למנויים:
"ג'סטין טימברלייק מבוטל", טענה כתבה במגזין "ניוזוויק" באוקטובר שנה שעברה. "מעריצים מעריכים מחדש את התנהגותו בעבר", הוסבר. עבור דור הזי, טימברלייק "מבוטל": הוא נחשב למי שחצה את הקווים בכל הקשור לשתיים מכוכבות הפופ הגדולות של זמננו, ג'נט ג'קסון (בפרשת "ניפלגייט") ובריטני ספירס (האקסית המיתולוגית). בנוסף, הניכוס של טימברלייק של תרבות שחורה הוביל לכך שדור זי לא מוכן לקבל את טימברלייק כחלק מהעולם התרבותי שלו. האם אפשר להצדיק מהלך כזה?
5 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
''ג'סטין טימברלייק מבוטל''
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images )
עד כה, נסיונותיו של טימברלייק לקידום אלבומו, החדש מזה חמש שנים, נכשלים. גם ניסיון לאחד את הרכב הבנים *NSYNC לא זכה לתגובות טובות. מעריציה של בריטני ספירס אף טמנו לו מארב. כשניסה להגיע למקום הראשון במצעד עם הסינגל החדש שלו Selfish, המעריצים של בריטני האזינו בהמוניהם לשיר שלה עם שם זהה מ-2011 כדי לעקוף אותו.
בנוסף, אירוח של טימברלייק בסאטרדיי נייט לייב לאחרונה כשל. במונולוג של השחקנית דקוטה ג'ונסון, בעבר שותפתו של טימברלייק לסרט "הרשת החברתית", היא אמרה את המילה "קאמבק". זה היה הסימן עבור טימברלייק, שהתגנב מאחוריה כאילו קראה בשמו. "דקוטה ג'ונסון לועגת לקאמבק של ג'סטין טימברלייק ב'סאטרדיי נייט לייב'", טענה הכותרת ב"רולינג סטון".
למה כל זה קורה עכשיו? "טימברלייק הפך לסמל לשחצנות הלבנה הגברית של אמצע שנות האלפיים, שלא מתאימה כבר בשנת 2024" - כך נכתב השבוע במגזין "אטלנטיק" בעקבות הופעתו ב'סאטרדיי נייט לייב'. הופעתו של טימברלייק הייתה לדבריהם "מלווה באווירת ייאוש. בעת שהוא מצוי בניסיון להחיות את קריירת המוזיקה שלו, הפרסונה שלו עברה חשבון נפש תרבותי".
כיום, טימברלייק ויראלי באופן שלילי. כך למשל, וידאו שלו רוקד בהופעה בממפיס השנה הפך לוויראלי בטיקטוק עם ההאשטאג #dadmoves, כלומר טימברלייק רוקד כמו "אבא", באופן "מביך" לכאורה, ולא כמו כוכב פופ. הטיקטוקים כוללים השוואות רבות לכוריאוגרפיה המוצלחת יותר בשנות העשרים שלו.
עושים צחוק מטימברלייק בטיקטוק
בנוסף, בקליפ ויראלי, מישל וויליאמס ("הפייבלמנים"), שמקריינת את גרסת האודיו של הספר החדש של בריטני ספירס, ביצעה חיקוי של טימברלייק. ספירס כתבה שהיא חושבת שחברי *NSYNC 'התאמצו יותר מדי' לחקות את התרבות השחורה של ההיפ-הופ, כשבפועל הם היו גרסה רכה ולבנה שלה. ספירס מתארת מפגש בינה ובין טימברלייק לבין זמר ההיפ-הופ ג'ינוויין, שבו טימברלייק לכאורה אמר: "פו שיז פו שיז, ג'ינוויין! וואטס אפ הומי?". עכשיו דמיינו זאת בקולה של השחקנית עטורת הפרסים מישל וויליאמס. אולי זה נשמע מצחיק, אך למעשה טימברלייק דיבר ב"מבטא שחור" (blackcent), חיקוי של התרבות השחורה האמריקאית. אחרי תנועת "בלאק לייבס מאטר", לאמריקנים יש מעט סבלנות למחוות מהסוג הזה. הזמר ג'ינוויין טוען שאינו זוכר את התקרית.
טימברלייק נולד בממפיס, והתחיל לשיר כבר בגיל שמונה בכנסיה הבפטיסטית של אביו החורג. הוריו התגרשו. אימו, לין הארלס, כינתה את האב "תורם זרע" בלבד. בגיל 12 נבחר טימברלייק לככב ב"מועדון מיקי מאוס", תוכנית פופולרית של דיסני שזכתה לגלגול חדש בשנת 1993. הוא כיכב בה לצד הדור הבא של הוליווד - ריאן גוסלינג ("ברבי"), קרי ראסל ("האמריקאים"), כריסטינה אגילרה וכמובן, בריטני ספירס. שנה לאחר מכן הצטרף להרכב הבנים *NSYNC. כלומר, הוא היה רק ילד כשהפך למנהיג הלהקה בשנת 1995.
טימברלייק לוהק להרכב על ידי לו פרלמן, המנהל שהקים גם את הבקסטריט בויז, ויצר תחרות ביניהם במעין "הפרד ומשול". פרלמן יצר שני מוצרים מקבילים: הבקסטריט בויז כ"קוקה קולה" ו-*NSYNC כ"פפסי", לדבריו, כלומר חיקוי זול. בנות הנוער של התקופה העריצו את הרכב הבנים, אבל למרות ההצלחה הענקית ומכירות של יותר מ-70 מיליון אלבומים, הם לא הרוויחו כמעט כסף.
פרלמן החתים את הילדים ואת הוריהם על חוזים שנחשבים לגרועים ביותר אי פעם בהיסטוריה של תעשיית המוזיקה. חברי הלהקה הרוויחו 35 דולר ליום בלבד, בזמן שהם מכרו יותר ממיליון אלבומים. הם קיבלו פחות משכר מינימום על אף שהם מילאו איצטדיונים.
5 צפייה בגלריה
לו פרלמן
לו פרלמן
לו פרלמן. מנהל נכלולי
(צילום: AP)
הניצול לא היה רק כלכלי אלא גם מיני לכאורה, כך טוען מיץ' קרונין, חבר להקת LFO שאותה ניהל פרלמן, בסרט התיעודי "The Boy Band Con: The Lou Pearlman Story". בנוסף, בכתבה במגזין "ואניטי פייר" משנת 2007 טענה אימו של ניק קרטר מהבקסטריט בויז שהסקנדל הכלכלי היה "חוסר הצדק המינורי בסיפור", לדבריה. "דברים מסוימים קרו, וזה כמעט הרס את המשפחה שלנו. ניסיתי להזהיר את כולם".
בשנת 2016, בגיל 62, פרלמן מת בכלא, שאליו הגיע עקב הונאת ענק שלהקות הבנים היו רק חלק ממנה. טימברלייק נמנע מלדון בנושא. הפעם היחידה שבה דיבר על כך היתה בשנת 2006, בריאיון ל"רולינג סטון", שבו אמר שבתחילת דרכו "נאנסתי כלכלית על ידי סוונגלי (ישות נצלנית על טבעית - נ"פ)".
ההשפעה המכרעת ביותר על ה"ביטול" של טימברלייק הגיעה עקב צאת ספרה האוטוביוגרפי של ספירס, The woman in me, באוקטובר האחרון. כוכבת הפופ בת ה-42 חשפה לראשונה פרטים על מערכת היחסים בינה לבין טימברלייק. זו הפעם הראשונה שבה ספירס דנה במערכת היחסים ביניהם, שנמשכה שלוש שנים בלבד, ותחילתה בשנת 1999. עקב התגובות לכל מה שחשפה ספירס, היא התנצלה השבוע באינסטגרם. "אני רוצה להתנצל על הדברים שכתבתי בספרי", כתבה הזמרת. "אם העלבתי אנשים שאכפת לי מהם, אני מאוד מצטערת. אני גם רוצה לומר שאני מאוהבת בשיר של ג'סטין טימברלייק".
בספרה מתארת ספירס כיצד התאהבה בטימברלייק לחלוטין. "הייתי כל כך מאוהבת בו שזה היה פתטי. כשהיינו באותו המקום, גם אמא שלו אמרה, היינו כמו מגנטים". עם זאת, ספירס מספרת שהיו "כמה פעמים" שבהן ידעה שטימברלייק בוגד בה, בין השאר עם ניקול אפלטון מלהקת אול סיינטס. בפעם אחרת, רקדנית סיפרה לה שטימברלייק הצביע על רקדנית אחרת ואמר "הייתי איתה אתמול בלילה". היא אמרה ש"שחררה מזה" כי הייתה "כל כך מאוהבת בו". ספירס בגדה בו לדבריה פעם אחת בלבד, עם ווייד רובסון, כוריאוגרף שאותו נישקה.
5 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס
ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס
טימברלייק וספירס בימיהם כזוג. ''הייתי מאוהבת באופן פתטי''
(צילום: AP)
בגיל 19, מספרת ספירס בספרה, נכנסה להיריון מטימברלייק באופן לא מתוכנן. "זו הייתה הפתעה, אבל בשבילי זו לא הייתה טרגדיה", כתבה, והסבירה שתמיד רצתה שיקימו משפחה יחד. "אבל ג'סטין לא היה שמח לגבי ההיריון. הוא אמר שאנחנו לא מוכנים לתינוק בחיינו, שאנחנו יותר מדי צעירים".
ספירס לא רצתה לבצע הפלה, אך לדבריה טימברלייק לחץ עליה לכאורה. "אני בטוחה שישנאו אותי על זה, אבל הסכמתי לעשות הפלה. זה לא משהו שהייתי בוחרת בשביל עצמי. אם זו הייתה ההחלטה שלי בלבד, לא הייתי עושה את זה לעולם. אבל ג'סטין היה בטוח שהוא לא רוצה להיות אבא [...] עשרים שנה לאחר מכן, אני עדיין זוכרת את הפחד ואת הכאב".
לאחר ההפלה, טימברלייק נמנע מלדבר איתה. "הוא התעלם ממני. אני חושבת שזה בגלל שהוא החליט להשתמש בי כתחמושת לאלבום שלו. זה הפך למאוד מוזר לו להיות איתי, לאור כל החיבה והמסירות שהיו לי כלפיו".
לבסוף נפרד טימברלייק מספירס בהודעת טקסט ובה שתי מילים בלבד: "זה נגמר", או כך לפחות סיפר הבמאי כריס אפלבאום למגזין הרכילות Page Six. השנה הייתה 2002, ותקשורת בהודעות טקסט הייתה פחות שגורה. ספירס צילמה קליפ כשקיבלה את ההודעה, והייתה חייבת לחזור ולרקוד מיד לאחר מכן.
ספירס מסבירה בספרה שטימברלייק יצר נרטיב תקשורתי ותרבותי שלפיו היא האשמה בפרידה שלהם, עקב בגידה. בשנת 2002, לאחר כישלון הסינגל הראשון מתוך האלבום שלו, "Justified", טימברלייק יצר סיפור חדש. בקליפ Cry Me A River שקידם את האלבום כיכב טימברלייק לצד כפילה של ספירס בקליפ שמטרתו נקמה, ושנועד ליצור שיח על בוגדנותה לכאורה. הקליפ זכה לשידורים ללא הפסקה בערוצי המוזיקה. טימברלייק נחשב למי ששומר על כבודו העצמי אל מול אישה בוגדנית. אלבום הסולו שלו, בהפקת המוזיקאים הנחשבים טימבלנד והצמד נפטונז, מכר 4 מיליון עותקים באותה השנה וזכה גם להצלחה ביקורתית.
במקביל לקליפים, טימברלייק שמר על עמימות לגבי סיבת הפרידה שלהם בראיונות. כך למשל, בריאיון לברברה וולטרס הצהיר שלא יחשוף את הסיבה שבגינה נפרדו. בכך למעשה רמז שזו הייתה אשמתה של ספירס.
Cry me a river
ספירס כותבת בספרה שהיא שמעה שטימברלייק שכב עם שש או שבע נשים לאחר הפרידה שלהם. "בעיני החדשות, הייתי זונה ששברה את ליבו של ה'גולדן בוי' של אמריקה", כתבה ספירס. "האמת היא שאני הייתי שבורת לב ו'בתרדמת' בלואיזיאנה והוא הסתובב ונהנה. תמיד יש יותר מרחב פעולה לגברים מאשר לנשים בהוליווד. אני רואה איך גברים מלכלכים על נשים כדי להפוך לחזקים ולמפורסמים".
לטענת ספירס, המטרה בדמוניזציה שלה לכאורה הייתה "להעניק לאלבום מטרה. ללכלך על אישה לא נאמנה. הבעיה היחידה עם הנרטיב הזה, במקרה שלנו, היא שזה לא היה ככה. אני לא חושבת שהוא הבין את הכוח שהיה לו בשיימינג שעשה לי. אני לא חושבת שהוא מבין את זה עד היום". ספירס מוסיפה שלדעתה טימברלייק חיקה או שאב השראה מ"קים" של אמינם, שיצא שנתיים לפני כן, ובו הוא יצא כנגד אשתו לשעבר.
כתוצאה מהנרטיב שלפיו היא בגדה, הציבור שנא את ספירס. המצוקה שלה ניכרה ביצירה שלה. בקליפ לשיר Everytime שיצא בשנת 2003, בן זוגה אלים כלפיה והיא מתאבדת באמבטיה.
בריטני ספירס - Everytime
כל התגליות האלו הובילו לגל האשמות כלפי טימברלייק. לאחר פרסום הספר, טימברלייק כיבה את האפשרות להגיב על הפוסטים שלו באינסטגרם. מקור קרוב לטימברלייק מסר ל"אנטרטיינמנט טונייט": "ג'סטין מתמקד במשפחה שלו ומנסה לא להעסיק את עצמו עם הספר. בשנים האחרונות, ג'סטין ניסה לתמוך בבריטני מרחוק. הם יצאו כל כך מזמן, אבל הוא עדיין מכבד אותה. ג'סטין וג'סיקה רוצים שכולם יגדלו ויתפתחו במקום להמשיך להעלות את העבר".
כשג'נט ג'קסון עלתה על במת הסופרבול בשנת 2004, היא לא ידעה שההופעה הזו תחסל את הקריירה שלה. זה היה אמור להיות רגע שיא, כבוד שלו זוכים מעטים. מול קהל של 143 מיליון צופים ברחבי העולם, טימברלייק עלה כאורח לדקות האחרונות, ובסוף השיר Rock your Body, ברגע של גראנד פינאלה, תלש את הבגד שלה וחשף את השד של ג'קסון בפני הקהל הרחב.
עשרים שנה לאחר מכן, אנחנו עדיין לא באמת יודעים מה קרה בסיטואציה, שמכונה "ניפלגייט". מקורות רבים בסרט Malfunction: The Dressing Down of Janet Jackson בהפקת ה"ניו יורק טיימס" טוענים שאף אחד לא ידע שדבר כזה מתוכנן לקרות. ה"wardrobe malfunction"(תאונת מלתחה) אמנם הפך מאז לביטוי שגרתי בחדשות סלבס, אבל אז זו הייתה פרשה לא מצחיקה בכלל.
ג'קסון היא היחידה מבין השניים ששילמה את המחיר על השמרנות של אמריקה. המוזיקה שלה הוחרמה על ידי הרדיו ו-MTV, כלומר "בוטלה" הלכה למעשה. חברת השידור CBS נקנסה ב-555 אלף דולר על התקרית. בו בזמן, מקורבים של טימברלייק מסרו לתקשורת שהוא קורבן של ג'קסון, כוכבת מבוגרת ממנו (אז בת 37) שמנסה להשתמש בהצלחה שלו ושניצלה אותו בשביל פרסום.
5 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון בהופעה בסופרבול
ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון בהופעה בסופרבול
טימברלייק וג'קסון בהופעה המדוברת. רק היא שילמה מחיר
(צילום: AP)
הקריירה של טימברלייק המריאה מאז אותו רגע. שבוע בלבד לאחר האירוע, הוא קיבל גראמי על השיר Cry Me A River. ג'קסון התבקשה שלא להגיע לטקס. טימברלייק חזר להופיע בסופרבול בשנת 2018, כאילו לא הייתה "ניפלגייט" מעולם.
לקח שנתיים עד שהשניים דיברו על התקרית. בריאיון עם אופרה ווינפרי שנתיים לאחר התקרית, ג'קסון טענה שזו "הייתה תאונה". טימברלייק היה אמור לחשוף את החזייה האדומה שלה, ובטעות חשף יותר מדי. כשווינפרי שאלה אם טימברלייק "ייבש" אותה, הודתה ג'קסון ש"כל הדגש היה עליי, לא על ג'סטין".
באותה השנה (2006) אמר טימברלייק ל-MTV: "אם היה משהו שיכולתי לעשות אז אולי הייתי עושה זאת [...] לדעתי כרגע, יכולתי לטפל בזה טוב יותר. קיבלתי רק 10% מהאשמה, וזה אומר משהו על החברה. אני חושב שאמריקה קשה יותר כלפי נשים וכלפי אנשים אתניים".
שנה בלבד לפני הסופרבול, בשנת 2003, התארח טימברלייק בהופעה של כוכבת הפופ האוסטרלית קיילי מינוג בטקס פרסי הבריטס. במהלך ההופעה טימברלייק אחז בישבן שלה. לפי הדיווחים בעיתונות, הוא ביקש את אישורה לכך טרם ההופעה והיא סירבה, לכאורה. לאחר סיום ההופעה אמר לתקשורת: "ייצגתי את אמריקה! שמעתי שאנשים בבריטניה אובססיביים על הישבן של קיילי, ואני יכול להבין למה. אני גם אובססיבי לגביו עכשיו". כמה ימים לאחר מכן הם נפגשו שוב על הבמה כמנחים בטקס פרסי הגראמי. טימברלייק שאל אותה "אני יכול לתפוס את התחת שלך שוב?". היא ענתה לו "לא".
איך מגיבה אשתו של טימברלייק, ג'סיקה בייל, לביקורת הציבורית ההולכת וגוברת על בעלה לאחר צאת הספר של ספירס? מקור אמר למגזין Life and Style בינואר האחרון שבני הזוג עומדים בפני פרידה אפשרית: "על אף שהם אוהבים זה את זו, ושהלכו זמן רב לטיפול זוגי, זה לא מצליח לתקן חלק מהנושאים ביניהם".
טימברלייק ובייל התחתנו בשנת 2012, והם הורים לסילאס (בן 8) ולפיניאס (בן 3). אתרי הרכילות דיווחו שהם מוכרים את הנכסים שלהם, לכאורה לקראת הגירושים. טימברלייק ובייל נפרדו בעבר, בשנת 2011. הפעם, מזהיר המקור, "הפרידה עלולה להיות לתמיד. הם נמצאים בצומת דרכים".
טימברלייק וקיילי מינוג בטקס פרסי הגראמי
המקור אמר ש"התגליות בספר של בריטני הביאו לבעיות אמון. האמת היא שלג'סיקה נמאס להחליק דברים בשביל ג'סטין. מצד שני, אף אחד לא רוצה גירושים, יש להם שני ילדים. אבל יכול להיות שזה מאוחר מדי".
אתרי הרכילויות דיווחו על בגידה לכאורה של טימברלייק בשנת 2019. טימברלייק נתפס על ידי צלמי הפפראצי צמוד לשחקנית אלישה וויינרייט בניו אורלינס. הוא הכחיש שמשהו התרחש ביניהם, והתנצל באינסטגרם. "אני מתנצל בפני אשתי הנפלאה והמשפחה שלי על כך ששמתי אותם במצב כל כך מביך", כתב.
זו לא הייתה ההתנצלות היחידה שלו. בפברואר 2021, הדעה הציבורית השתנתה לטובתה של ספירס. הסרט התיעודי Framing Britney Spears בהפקת ה"ניו יורק טיימס" האשים את התקשורת ואת טימברלייק ביחס משפיל כלפי ספירס.
הסרט עורר דיון ציבורי על האחריות של עולם התקשורת לקריסתה הנפשית של ספירס, שבאותה העת הייתה תחת האפוטרופסות של אביה, ג'יימי, ששלט בכל אספקט של חייה. מגזין "גלאמור" והאתר TMZ פרסמו התנצלויות באינסטגרם על יחסם לספירס. טימברלייק הצטרף אליהם.
5 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל
טימברלייק ובייל. דיווחים על משבר ביחסים
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP )
"אני רוצה להתנצל בפני בריטני ספירס וג'נט ג'קסון באופן אינדיבידואלי", כתב. "אני מכבד את הנשים האלו, אכפת לי מהן, ואני יודע שהכשלתי אותן. אני מרגיש מחויב להגיב בגלל שלכל המעורבות מגיע יותר, ובגלל שמדובר בשיח גדול יותר שאני מעוניין להיות חלק ממנו ולצמוח בעקבותיו.
"התעשייה הזו פגומה", המשיך טימברלייק. "היא עוזרת לגברים, בעיקר גברים לבנים, להצליח מיד. היא מעוצבת ככה. כגבר בעמדה פריבילגית אני חייב לדבר על זה. בגלל הבורות שלי, לא הבנתי את כל זה בזמן שזה קרה בחיים שלי, אבל אני לא רוצה יותר להרוויח מלדכא אחרים".
אף שנטל אחריות והתנצל רשמית, דור הזי לא מעוניין בכך אלא בביטול. האם אפשר להצדיק את המתקפה שלהם בטיקטוק כלפי טימברלייק? אלעד בר-נוי מ"כאן תרבות" מסביר שלא. "אם תשאלי למה עושים את זה, יש סיבות רבות. אבל בסוף, זה לא פלילי להיות אפס", מבהיר בר-נוי. "הדור שהחליט לבטל אותו לא רוצה אותו במרחב כי הוא פשוט לא מתאים, לא מתנהגים ככה".
בר-נוי מסביר ש"טימברלייק נמצא בצד הלא נכון של כוח מאוד גדול - המעריצים של ספירס. הקריאה להאזין לשיר שלה היא מהלך מצחיק וחכם, אבל אגרסיבי. כמו המעריצות של טיילור סוויפט, שמבטלות כל מי שפועל לרעתה לכאורה. כל מה שקשור לתרבות הביטול אגרסיבי. יפה שיש כוח חזק להערצה, אבל יש פה גם משהו מפחיד. אם מישהו התנהל לא בסדר בעבר, לנצח הוא יהיה הדבר האחד הזה?"
ג'סטין טימברלייק ב-Saturday Night Live
בנוסף, מסביר בר-נוי, דור הזי משתמש ב"תרבות ההצגה" (presentation) כדי להוכיח שהוא בצד ה"נכון". הם רוצים להוכיח שהם לא גזענים או סקסיסטים באמצעות הדמות של טימברלייק. "כלומר, הרצון הוא לא לחזק את ספירס או את ג'קסון אלא לבצע virtue signalling. כלומר, בכך שאכעס עליו שהוא חרא, אני מוכיח שאני תומך בנשים שחורות, שאני woke, וכן הלאה.
"קשה להפריד בין האמן ליצירה", מדגיש בר-נוי, "אבל ככל שעובר הזמן אני חושב שצריך לעשות את זה. כדי 'לבטל' מישהו, אנחנו צריכים 'לבטל' משהו בעצמנו. צריך להבין על מה אנחנו נלחמים כאן. האם אנחנו רוצים להגיד משהו על עצמנו? אני מתנגד למהלך של ביטול מוחלט. אני בעד לשמוע את השיר של בריטני אלף פעם, אבל לא לכך שזה יהפוך ללא לגיטימי לארח אותו ב'סאטרדיי נייט לייב'. אנחנו מחלקים את העולם לשניים, 'רעים' ו'טובים', ובתוך זה אנחנו שוכחים כבר מה הוא עשה. זה עניין של איך אנחנו מתייחסים זה לזה יותר מאיך שאנחנו מתייחסים לטימברלייק".