את מה שזכה לכינוי "קללת גלי" באמת שקשה להסביר: הסדרה המוזיקלית שהפכה לתופעה תרבותית עולמית וסחפה מיליוני מעריצים ומעריצות הפכה את הכוכבים שלה לענקים באמת. אלא שבהמשך, שלושה מהם מצאו את מותם בנסיבות לא לגמרי ברורות. בסדרה תיעודית בת שלושה פרקים מנסים היוצרים לרדת לשורש ה"קללה", להבין את הנסיבות ואת האווירה סביב "גלי", ואולי גם להתחיל תהליך של החלמה.

הדמות הקומית המצוינת "פילומינה קונק", שמשוחקת על ידי הקומיקאית והשחקנית הבריטית דיאן מורגן ("טוני נולד מחדש", בין היתר), מגיעה סוף-סוף לנטפליקס עם המוקומנטרי המצוין של ה-BBC, שחלקים ממנו אפשר לראות כל הזמן בטיקטוק - ולהיקרע מצחוק. תחת מעטה של דוקו מדעי-היסטורי, קונק פוגשת חוקרים ומומחים בכל מיני תחומים, ושואלת אותם את השאלות הכי ביזאריות, מביכות ופשוט מטומטמות שאפשר לשאול. המלצה רותחת.

השחקנית-דוגמנית-כוכבת פמלה אנדרסון מנסה לקחת בעלות על הנרטיב שלה עצמה. היא עושה את זה גם באמצעות ספר ביוגרפי, "באהבה, פמלה", וגם באמצעות סרט תיעודי שיוצא בנטפליקס תחת כמעט אותו שם - ושניהם רואים אור יחד באותו יום. היא כבר הספיקה לחשוף, למשל, שטים אלן הטריד אותה מינית על סט "שפץ ביתך" בשנות ה-90.

סרט ההמשך ל"פנתר השחור" של מארוול, שיצא לאקרנים רק לפני חודשיים ועכשיו מגיע לשירות הסטרימינג של דיסני. ממילא העדפנו להכין פופקורן ביתי ולשבת לראות בכיף בסלון.

דרמה שוברת לב בת עשרה פרקים, המבוססת על ספרה של אן נפוליטנו באותו שם. אדוארד אדלר הוא ילד בן 12, ששורד התרסקות מטוס שבה כל 191 הנוסעים האחרים נספים - כולל בני המשפחה שלו עצמו. כשהוא נותר לבד, הוא מתחיל לרקום יחסים משמעותיים עם מי שההתרסקות הרסה גם להם את החיים. בקאסט: קוני בריטון ("אורות ליל שישי", "נאשוויל"), טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש") ועוד.