הדרמה התקופתית המוצלחת חוזרת לעונה שנייה, ופוגשת שוב את משפחת ארמוזה הנאבקת להציל את העסק המשפחתי - הדליקטס - מפני השתלטות עוינת. ברקע הרבה רומנטיקה, זוגיות במבחן וההשפעות של מלחמת העולם השנייה על היישוב היהודי בארץ ישראל. אקי אבני, שירי מימון ומייקל לואיס מצטרפים בעונה החדשה לקאסט, יחד עם עוד שמות מעניינים.

זו לא בדיוק סדרת גיבורי-על. בעולם שבו כולם מגלים את כוח העל שלהם כבר בגיל 18, ג'ן כבר בת 25 ומתמודדת עם העובדה שכוח העל שלה עוד לא נגלה אליה. כן, הסאבטקסט אולי שקוף במקרה הזה - אבל הוא רלוונטי לחיים של רבים מאיתנו שעדיין לא לגמרי בטוחים מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. ברקע יש גם אתגרים טיפוסיים של הדור - בעבודה, עם חברים וזוגיות וכמובן במשפחה.

הסדרה המדוברת של אפל סוף-סוף מגיעה למסך. מה קורה כשפסיכולוג מחליט לשבור את כל החוקים ולהגיד למטופלים שלו בדיוק, אבל בדיוק, את מה שעובר לו בראש ואת מה שהוא חושב עליהם? הקאסט המרשים כולל את הריסון פורד, ג'ייסון סיגל, כריסטה מילר ושמות נוספים, והתקציר של הסדרה כל כך מסקרן שהוא לא מותיר לנו הרבה ברירות אלא לצפות.

ריאן ג'ונסון (האיש מאחורי סרטי "רצח כתוב היטב") יצר סדרה עבור שירות הסטרימינג פיקוק, ושם במרכזה את נטשה ליאון ("בובה רוסית", "כתום זה השחור החדש"). בעיקרון אנחנו לא זקוקים למידע נוסף, כי הפרטים האלה לגמרי מספיקים כדי לתת הזדמנות לבינג' - אבל הנה עוד קצת מידע בכל זאת. צ'ארלי קייל יכולה לדעת בדיוק מתי מישהו משקר - והיא משתמשת בכישרון הזה כדי לפענח פשעים מוזרים. כל פרק הוא אירוע בפני עצמו - עם סיפור נפרד ועם אורחים שכיף לראות על המסך, כמו אדריאן ברודי, ג'ודית לייט, ג'וזף גורדון-לויט ועוד.

סדרת הספרים לבני נוער מקבלת עיבוד טלוויזיוני, והסופר ג'ונתן סטראוד גם אמון על התסריט. כמו בספרים, גם הסדרה מתרחשת בלונדון רדופת הרוחות והאירועים העל-טבעיים הבלתי מוסברים, ובמרכזה חבורת לוקווד - אנתוני, ג'ורג' ולוסי - המנסים לפענח את הפרשיות המוזרות.