מותחן פסיכולוגי שמבוסס על רב-מכר, ועוסק בקורותיה של נלה שעובדת בהוצאה לאור. במשך תקופה היא העובדת השחורה היחידה במשרד, אבל כשמגיעה בחורה שחורה נוספת, הנטייה הטבעית להתחבר אליה מתגלה כטעות של ממש.

עונה שלישית לדרמה המצליחה והמוצלחת של אפל - "תוכנית הבוקר", בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון. עברו כבר שנתיים מאז סיום העונה הקודמת, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם, ומסתמן שהעונה החדשה צפויה להיות דרמטית יותר ובקצב גבוה, ולכלול גם כמה רומנים חדשים.

סרט תיעודי נוקב שעוסק באימפריית יוטיוב - פלטפורמת שיתוף הווידאו הפופולרית בעולם - בצמיחה שלה, בתופעות התרבותיות והחברתיות שהצמיחה, בדרך הפעולה הבעייתית של האלגוריתם וגם במה שצפוי לקרות לה בעתיד הקרוב ובתרחישי הקריסה האפשריים בהחלט שלה.

עונה שנייה לקומדיית הנעורים החמודה הזאת, על נערה מניו יורק שנשלחת לאוסטרליה בתקווה למתן את המרדנות הטבעית שלה. המפגש שלה עם בחור צעיר שעוסק בגלישה חושף אותה למערכת יחסים חדשה - עם הגלים והים.

קומדיה רומנטית חדשה שמתרחשת על טיסה מניו יורק ללונדון. אוליבר והאדלי מתאהבים ממבט ראשון, ואחרי טיסה לא קצרה ביחד מאבדים אחד את השני באזור המכס אחרי הנחיתה. מה הסיכוי שהם יצליחו להיפגש שוב?