מיני-סדרה מדוברת של רשת Starz, המבוססת על העונה הראשונה של הפודקאסט העלילתי Slow Burn. "גזלייט" עוסקת בפרשת ווטרגייט ובעיקר בעובדיו תאבי הכוח של הנשיא ריצ'רד ניקסון שהודח מתפקידו בשנות ה-70 של המאה הקודמת. במרכז הסדרה ניצבת מרת'ה מיטשל (ג'וליה רוברטס), אשת החברה הגבוהה ואשתו של התובע הכללי הנאמן של ניקסון, ג'ון נ' מיטשל (שון פן), שהייתה הראשונה שהצהירה בפומבי על מעורבותו של הנשיא בפרשה. כדי למנוע ממנה מלפרסם את מה שגילתה ולהפיל את כולם, נקט בעלה - שהיה בעצמו מעורב בפשעים - באמצעים חריגים ואכזריים.


דרמה קומית בת שמונה פרקים שהיא מעין ספין אוף למשפחת אדמס ומתרחשת בבגרותה של הבת ונסדיי. בהחלטה שיווקית אך מלאת חן, היא תעלה גם ביום רביעי. הסדרה עוקבת אחר ונסדיי אדמס, סטודנטית באקדמיית Nevermore, בעודה נאלצת לנווט בין היחסים החדשים והעדינים עם האנשים (והאויבים) שסובבים אותה, להתמחות ביכולות העל-טבעיות שלה ולמנוע מסע הרג מפלצתי שמטיל אימה בבית הספר שבו היא לומדת.


הגרסה האמריקנית לסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים", שעלתה אצלנו ב-2018 והתבססה על ספרו של אמיר גוטפרוינד. לפני כשנתיים קנתה אפל את זכויות הסדרה ויצאה לצלם גרסה משלה בקולומביה. הסדרה תעסוק בסיפורה של אמבר צ'סבורו, מדענית אמריקנית שנעלמה בגבול קולומביה-ונצואלה, כשבעלה ואחיה יוצאים לדרום אמריקה במטרה להבין מה קרה לה ולהחזיר אותה הביתה.


ג'סטין הארטלי מגלם גבר שחוזר לבית נעוריו במהלך חג המולד במטרה לסדר את ענייני הקניין של אמא שלו, ומגלה שם יומן שמכיל בתוכו סודות מעברו. מבחינתנו לפחות, העניין המרכזי פה הוא ג'סטין הארטלי.


ספיישל טלוויזיוני מבית אולפני מארוול, העוסק בסדרת סרטי הקולנוע המצליחה שיצאה לראשונה ב-2014. בין היתר מככבים בספיישל כריס פראט, זואי סלדנה, קווין בייקון, בראדלי קופר ווין דיזל. על הבימוי הופקד ג'יימס גאן, שביים גם את הסרטים.