מיני-סדרה בת ארבעה פרקים של ה-BBC שעלתה כבר בחודש שעבר, וסחטה ביקורות מוצלחות ולא מעט דמעות. מייקל שין הנהדר ("הסקס של מאסטרס", "בשורות טובות") ושרון הורגאן ("לילה בטירוף") מגלמים זוג הורים שנאבקים מול הממסד הרפואי למען בִתם שסובלת ממחלה נדירה.

הקומיקאי האמריקני טום סגורה חוזר עם ספיישל חדש, אחרי "מביש" (2018) ו"בעיקר סיפורים" (2016). הפעם סגורה עוסק בהיבטים המורכבים של גידול שני בנים, ב"הערצה" שלו לבראד פיט ועוד.

סרט תיעודי שחוזר אל הסיפור המטורף של הצמד המוזיקלי האיקוני וואם! - הלוא הם ג'ורג' מייקל ואנדרו רידג'לי - שהיו כנראה כוכבי הפופ הגדולים ביותר בעולם בשנות ה-80 של המאה הקודמת. הסרט סוקר את הדרך המשותפת שלהם באמצעות ראיונות וקטעי ארכיון.

כולם צריכים קצת גילטי פלז'ר, גם בנטפליקס. לכן סביר להניח שכבר תפרתם בבינג' את העונה הראשונה של "סנגור במבחן" - סדרה שלא מעמיסה על הראש ועל הלב. כעת היא חוזרת לעונה חדשה בשני חלקים - את החלק השני תוכלו לראות בשירות בתחילת אוגוסט.

הסרט הכיפי הזה, שבו בראד פיט מגלם מתנקש כושל עם משימה שנערכת במהלך נסיעה בשינקנסן, רכבת הקליע היפנית, הוא צפיית אקשן מעולה ומצחיקה. הסרט עלה לאקרנים בשנה שעברה, וכעת מגיע גם לשירות הסטרימינג.