דרמה סקסית של הדס בן ארויה ("אנשים שהם לא אני"), שעוסקת במערכות יחסים מורכבות ובצדדים הקצת פחות מיושרים של החיים. הקאסט כולל את דר זוזובסקי בתפקיד הראשי, ולצידה ניבר מדר, אריק ברמן, יפתח קליין ועוד שמות שכיף לראות על המסך.

דרמה תיעודית בשלושה חלקים, שחוזרת לעיירה וייקו שבטקסס ולמצור שאירע בה בשנת 1993 כאשר מנהיג כת בשם דייוויד כורש יחד ומאמיניו נכנסו לעימות אלים מול ה-FBI ורשויות החוק. המצור נמשך כ-50 יום, במהלכו אירעו שריפה גדולה וקרב יריות, ורבים משני הצדדים נהרגו.

סוכן FBI כושל ומנומנם מעביר את הקריירה שלו במרתף של הבית הלבן, כשהוא מאייש את עמדת "הטלפון שאף פעם לא מתקשרים אליו" - אלא שאז מתקבלת שיחה ששולחת אותו עמוק אל תוך מחילת הארנב הפוליטית.

אחד מריאליטי השידוכים הכי מוצלחים בתולדות נטפליקס חוזר בעונה רביעית - ואם להאמין לקדימונים, גם הפעם נראה שהולך להיות סוער ומצחיק במיוחד. כרגיל בפורמט, הזוגות נפגשים קודם כל לדייטים בתוך קפסולות, כשהם יכולים רק לדבר זה עם זה. בשלב הבא יגיעו גם הצעות הנישואים והמגורים המשותפים, ונראה מי יצלחו את הניסוי החברתי ויישארו יחד.

דרמת הלהיט של רשת "שואוטיים" חוזרת בעונה שנייה ומדוברת. הסדרה עוסקת בשורדות התרסקות מטוס - כולן חברות קבוצת כדורגל נערות בתיכון. בסדרה אנחנו מדלגים בין צירי זמן סביב תקופת אירוע ההתרסקות בשנות ה-90 של המאה הקודמת, ו-25 שנה מאוחר יותר כשהנערות הן כבר נשים מבוגרות שמתמודדות עם הפצע.