סרט תיעודי שבמרכזו עיתונאית חוקרת, שחושפת את הדפוס המערכתי שבו קורבנות עבירות מין הופכות בידי רשויות החוק לחשודות בעצמן, כשהן מואשמות בהגשת תלונות שווא ובמקרים מסוימים אף נשלחות לכלא בעקבות זאת. הסרט נבחר להשתתף בפסטיבל הסרטים סאנדנס לשנת 2023.

סת' רוגן (לא באמת צריך פה סוגריים) ורוז ביירן ("מסיבת רווקות") הם צמד חברים-הכי-טובים שחוזרים לקשר אחרי כמה שנים של נתק. מערכת היחסים האפלטונית לחלוטין שלהם הופכת די מהר לאינטנסיבית ואובססיבית, ומאיימת לשבש את מהלך החיים של שניהם. מהקומדיות שאנחנו הכי מחכים להן השנה.

אפשר היה לכתוב פה את צמד המילים "ארנולד שוורצנגר" ולגמרי להסתפק בזה. אבל הנה, בכל זאת, גם תקציר: אב ובתו מגלים כי שניהם סוכני סי.איי.איי, ונאלצים לשתף פעולה במסגרת משימה מיוחדת. מדובר בסדרת הטלוויזיה הראשונה אי פעם שבה שוורצנגר משחק, ובחודש הבא נזכה לקבל גם דוקו שלם בנטפליקס על אודות אחד מכוכבי האקשן הגדולים בהיסטוריה.

עונה שלישית וחדשה מהניילונים, מאז המעבר של משפחת קרדשיאן לדיסני+ (אחרי 20 עונות מדוברות ומצליחות בגלגול הקודם). קריס, קים, קלואי, קורטני, קנדל, קיילי וכל מי שמתחילה בק' מחזירות אותנו אל החיים והתככים שלהן.

סרט שבדי מסוג דרמה קומית שבמרכזו משבר גיל 40 של אישה אחת, סופר-קרייריסטית, שבן הזוג שלה נפרד ממנה רגע לפני יום ההולדת. הפרידה מאלצת אותה לחשב מסלול מחדש ולהתחיל להניע שינויים.