באמת שאין כזה דבר יותר מדי דרמות תקופתיות המבוססות על בית המלוכה הבריטי. אז הנה, עוד אחת לאוסף, וגם בה סביר להניח שנצפה בשקיקה. הסדרה בת שמונת הפרקים עוסקת בדרמה המלכותית שמתרחשת בעקבות מותו של הנרי, שמוביל למאבק על הכתר בין אליזבת המתבגרת לבין בנו בן התשע, אדוארד השישי. בסוף, כידוע, היא הופכת למלכה אליזבת הראשונה.

בתזמון כמעט קוסמי, עונת העשור של "גולסטאר" מתרחשת דווקא במרוקו - מי שהפתיעה והובילה את המונדיאל כמעט עד לניצחון היסטורי. זו גם הסדרה הישראלית הראשונה שמצטלמת במרוקו, ובנבחרת השנה אפשר למצוא שמות כמו מוקי, אלירז שדה, ליאם גולן, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו, קובי סוויסה ואחרים.

כן, היא בלתי נסבלת - אבל גם הפעם אנחנו הולכים לראות את כל העונה בבינג' אחד ארוך של הייט-ווטש מענג. אמילי (לילי קולינס) עדיין בפריז, ובעונה החדשה היא ניצבת בפני צומת דרכים בקריירה, באהבה וגם, כרגיל, בבחירות האופנתיות שלה.

העונה החדשה של הדרמה הישראלית קופצת קדימה בזמן, ומפגישה אותנו עם מערכה נוספת בין האחים אסא ודוד. העונה מתרחשת על רקע בחירות לרשויות המקומיות בקריות, והניסיונות לאסוף את השברים שהותירה עלילת העונה הקודמת. הפעם מצטרף אל עמוס תמם, אור בן מלך ואניה בוקשטיין גם עוז זהבי.

סרט ההמשך ל"רצח כתוב היטב" - שהפך לשובר קופות לא רק בנטפליקס אלא גם באולמות הקולנוע. דניאל קרייג חוזר לנעליו של הבלש בנואה בלאנק, ומנסה לפתור תעלומת רצח שמתרחשת על אי יווני מבודד שאליו הוזמנו מכריו וחבריו של מיליארדר - שאותו מגלם אדוארד נורטון. עוד בקאסט: קייט הדסון, קתרין האן, ג'אנל מונה, אית'ן הוק וכוכבים נוספים.