הדרמה המצליחה של HBO חוזרת לעונה שנייה לאחר שקטפה לא מעט פרסים בטקס האמי האחרון. העונה החדשה תשאיר את הריזורט בהוואי מאחור, ותעבור לסניף אחר ברשת המלונות של "הלוטוס הלבן". בהתאם, גם קבוצת הנופשים תתחלף והצופים יפגשו צוות שחקנים חדש, למעט דמותה של טניה, שמגלמת השחקנית ג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי"), שתישאר גם הפעם. בין השחקנים החדשים ניתן למצוא את טום הולנדר ("קינגס מן: ההתחלה"), מייקל אימפריולי ("הסופרנוס"), פ. מארי אברהם ("מלון גרנד בודפשט") ואוברי פלזה ("מחלקת גנים ונוף").


מיני-סדרה בת ארבעה פרקים שנוצרה על ידי התסריטאי זוכה האמי סטיבן מופאט ("דוקטור הו", "שרלוק"). הסדרה עוסקת בשלוש דמויות - אסיר שנידון למוות בארצות הברית, כומר בעיירה אנגלית שקטה ומורה לחשבון שנכלאה איכשהו בתוך תא. במהלך הפרקים מצטלבים חייהם של השלושה בדרך לא צפויה.


סדרה קומית חדשה שמבוססת על סיפורו של המותג "בלוקבסטר", ונוצרה על ידי ונסה ראמור ("ברוקלין תשע-תשע"). הסדרה מתרחשת בחנות הבלוקבסטר האחרונה שנותרה פתוחה, ועוסקת בשאלה מה צריך עסק קטן כדי להצליח.


החלק הראשון של העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה שנטפליקס הצילה מביטול. לעונה הזאת יצטרף נוסע מסתורי שמחזיק בחבילה המיועדת לקאל. אותה חבילה ככל הנראה תשנה את כל מה שהנוסעים ידעו לגבי טיסה 828, ותתברר גם כמפתח לגילוי ולהבנה של כל מה שעבר עליהם מאז.


סרט תיעודי חשוף ואישי, שבו נפתחת הזמרת המצליחה ומדברת על הדרך שעברה בשנים האחרונות, ועל ההתמודדות שלה עם חרדות, לחץ ומשברים נפשיים.