סדרה המבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של ג'ייק אדלשטיין, עיתונאי אמריקני שהתקבל למשרה באחד העיתונים הגדולים ביפן. הסדרה עוסקת בחוויות שלו שם, כשהחל לעסוק באלימות משטרתית, צלל אל מחלקת המוסר ומצא את עצמו עמוק בתוך סיפורי היאקוזה.

עיירה מסתורית ונידחת בארה"ב מצליחה לכלוא בתוכה את כל מי שמעז לעבור דרכה, באמצעות כביש מעגלי שלא מאפשר להימלט ממנה. זו תמצית העלילה של סדרת המתח הזאת, שחודשה לעונה שנייה עם סיום העונה הראשונה שעלתה ברשת EPIX בארה"ב. עכשיו היא מגיעה גם אלינו, ואפשר לתפור את כולה בבינג' שואב.

ספיישל כריסמס של סדרת המערכונים המאולתרת למחצה של וויל ארנט, שבמהלכה סלבריטאים נדרשים להצטרף אליו ולפענח תעלומות רצח משונות. הפעם, כיאה לחג המולד, סנטה קלאוס הוא זה שעומד במרכז פרשת הרצח, ולארנט מצטרפים בהופעות אורח כמה מהשמות הכיפיים יותר על המסך.

האנתולוגיה המדוברת של ריאן מרפי חוזרת בעונה חדשה, שנקראת NYC - על שם העיר ניו יורק שבה מתרחשת העלילה. הפעם העלילה אייטיזית ומדממת במיוחד, ועוקבת אחר מעלליו של רוצח סדרתי פטישיסטי, שמסתובב בעיר ורוצח גברים הומוסקסואלים. ברקע - ימיה הראשונים של מגפת האיידס וההשלכות שלה על הקהילה הגאה.

בפרפראזה חמודה על סרטי "אם הקירות יכלו לדבר", דיסני+ מביאים סרט תיעודי שסוקר תשעה עשורים של פעילות מוזיקלית ויצירתית באולפני "אבי רוד" המיתולוגיים. עם כל הסיפורים מאחורי ההקלטות המפורסמות והשמות הכי גדולים בעולם המוזיקה - מדובר, ככל הנראה, בתענוג אמיתי.