סרט תיעודי שעוסק ביועץ הפוליטי של בנימין נתניהו, ארתור ג'יי. פינקלשטיין, ששינה את הפוליטיקה הישראלית ומכונה בפי מתנגדיו "סוחר הארס". מבט מרתק על המנגנונים שמפעילים אותו, כיצד הפך לאחד מהאנשים המשפיעים בעולם, ומה סוד הקסם שלו?


דוקו מז'אנר הפשע האמיתי, שעוסק בסיפור רצח שנוי במחלוקת: האם רנדי הרמן ג'וניור רצח את חברתו הטובה בשנתו, או שזה היה רק סיפור כיסוי? הסרט בן שני החלקים מציג גישה בלעדית להרמן ולמשפחתו, לעורכי הדין של ההגנה והתביעה, לעיתונאים שסיקרו את הפרשה ולמומחים להתנהגויות לא רצוניות מתוך שינה.


גרסה מחודשת לסדרה האוסטרלית המוכרת משנות ה-90, שעסקה בתלמידי תיכון בדיוני בשם הארטלי בסידני. הסדרה החדשה חוזרת לתיכון הארטלי כשציור קיר חושף את כל הסודות הזוגיים בבית הספר ומחולל סערה. בנוסף לדרמה, גם הנערה שאחראית לציור הקיר מתמודדת עם השלכות מעשיה ועם נידוי חברתי.


יממה לאחר השידור בארצות-הברית תגיע העונה החמישית של "סיפורה של שפחה" אלינו, כששני פרקי הבכורה שלה ישודרו ברצף. בעונה החדשה תתמודד גיבורת הסדרה ג'ון עם ההשלכות של הריגת המפקד ווטרפורד, ותתקשה להגדיר מחדש את מטרתה וזהותה. סרינה האלמנה הטרייה תנסה לחזק את השפעתה בקנדה, בעוד רפובליקת גלעד תתחיל לחלחל לאט אל תוך המדינה.


דרמה ישראלית מאת היוצרים עמית כהן ורון לשם, ובכיכובם של ליאור אשכנזי, אורנה בנאי, עוז זהבי, ניב סולטן ואחרים. הסדרה עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי שטס מתל אביב להודו, כשעליו 225 נוסעים. במהלך החקירה מגלים בני המשפחות של הנעדרים סודות על יקיריהם, ומתברר כי הפתרון להיעלמות המטוס מסתתר דווקא בין זהויות הנוסעים.