עוד לפני שבכלל מתחילים לדבר - יש פה סדרה חדשה עם ג'אנקרלו אספוזיטו, הלא הוא גאס פרינג מ"שובר שורות" ו"סמוך על סול" - והעובדה הזאת לבדה תושיב אותנו מול המסך עוד לפני שבכלל צפינו בטריילר. אם לכם זה לא מספיק, נגיד ש"קליידוסקופ" היא עוד ניסיון מיוחד של נטפליקס לבחון את גבולות העשייה הטלוויזיונית, עם מיני-סדרה שאפשר לצפות בפרקים שלה בכל סדר אפשרי מבלי לפגום בעלילה, מלבד הפרק האחרון הקבוע לכולם. זה לא לגמרי הוכיח את עצמו בניסיונות הקודמים - כמו בספיישל של "מראה שחורה" - אבל זה לא ימנע מאיתנו לתת עוד הזדמנות לתוכן בלתי ליניארי.

הסדרה שעשתה את הבלתי ייאמן, ודורגה במקום הראשון בשתי רשימות יוקרתיות של הסדרות הכי טובות לשנת 2022 - גם זו של ה"ניו יורק טיימס" וגם אצל ה"רולינג סטון". עכשיו מגיעה העונה השנייה של דרמת ההתבגרות הקומית המיוחדת הזאת, שנוצרה על ידי טאיקה וואיטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "ת'ור") וזכתה לכל סופרלטיב אפשרי.

האם יש תוכן שמבוסס על הספרים של אלנה פרנטה שנסרב לצרוך? התשובה היא לא. אחרי "החברה הגאונה" ו"הבת האפלה", גם הרומן האחרון של פרנטה, שראה אור לפני קצת יותר משנתיים, מגיע אל המסך - והופך לסדרה שתגרום לנו למלמל מילים באיטלקית ולדמוע לכל אורך הבינג'.

עונה שנייה לדרמה החמודה הזאת שהצליחה הרבה מעבר למצופה. ג'יני וג'ורג'יה הן מעין בנות גילמור על סטרואידים - אמא ובת שפער הגילים ביניהן מייצר שורה של היפוכי תפקידים. היחסים שלהן זו עם זו, עם הסביבה ועם הגברים שבחייהן מייצרים הרבה דרמה מתוקה - שזה בגדול כל מה שאנחנו רוצים מבינג' קליל.

זו העונה ה-11 של הפרויקט המוזיקלי, שנותן במה לאמנים פחות מוכרים - לצד הרכבים ותיקים שפועלים בסצנה האלטרנטיבית בישראל. הפעם "אינדי סיטי" מגיעים לחיפה, עם יוצרים כמו קותימן, טדי נגוסה, עלמה גוב, רועי מולה ועוד. הנה טעימה מהעונה הקודמת: