סרטו הקצר והמוערך של הבמאי פדרו אלמודובר. הסרט עוסק באישה שיושבת בביתה האלגנטי ומחכה שהאהוב שעזב אותה יחזור וייקח את המזוודה שלו. הוא לא חוזר לעולם, ובמשך ימים של המתנה, כשהיא והכלב שלה נמצאים לבד בבית, היא יוצאת מדירתה פעם אחת בלבד - כדי לקנות גרזן.


קומדיה צרפתית חדשה של נטפליקס, שעוסקת בשתי שותפות לדירה שמחליטות להתנתק מהטלפונים שלהן למשך 30 יום. ההחלטה מגיעה לאחר שהשתיים מבינות את ההשפעה השלילית של הרשתות החברתיות על החיים שלהן (שיימינג וחסימה על ידי האקס). העלילה תעקוב אחר השינוי שהן עושות ומאמציהן לשרוד בעולם ללא טלפונים.


עולמו של הסופר ג'יי. ר. ר. טולקין מגיע לראשונה למסך הקטן. עלילת הסדרה תתרחש בעידן השני של הארץ התיכונה של טולקין, אלפי שנים לפני ההתרחשויות המתוארות בטרילוגיית "שר הטבעות". בשל הגבלות שהטילו בעלי עזבונו של הסופר על אמזון, אירועי הסדרה לא יוכלו להתייחס לעידן השלישי, שבו מתרחשת העלילה של ספריו הנקראים ביותר של טולקין - "שר הטבעות" ו"ההוביט". מה שכן, מדובר בסדרה היקרה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, עם תג מחיר של 465 מיליון דולר להפקה.


מיני סדרת מתח שמבוססת על ספר באותו שם מאת דריה פולטין. עלילת הסדרה עוסקת בפסיכולוגית שמחליטה לעזור לצעירה שנמלטה מכת מסתורית. היא מכניסה אותה לביתה וחושפת את עצמה, את משפחתה וחייה לסכנה.


סרט תיעודי שעוסק בכפר נווה שלום שבעמק איילון, בו חיים מוסלמים, נוצרים ויהודים. נווה שלום הוקם ב-1969 ככפר ניסיוני שמטרתו לקדם דו-קיום בין ישראלים לפלסטינים. ב-1997 מותו של החייל הראשון קרע את המקום לשני מחנות מנוגדים. 25 שנים אחרי, הסרט חוזר לבני הדור השני, ובוחן מה עלה בגורלו של המקום ולאן החיים הובילו את הילדים שגדלו בו. האם היה מדובר בניסוי אוטופי חסר סיכוי?
פורסם לראשונה: 10:17, 28.08.22