באורח פלא, עוד לא נמאס לנו מהריאליטי הכי טראשי על פני כדור הארץ. הפעם הצוות של "חם, לוהט, רותח!" הפופולרית מגיע לגרמניה, וזה כנראה אומר שצפויים לנו כמה רגעים לוהטים במיוחד על המסך. האם המתחרים יצליחו לעמוד בשלל הפיתויים ולסיים עם כסף בארנק? כנראה שלא, אבל אנחנו בכל זאת נהיה שם כדי לצפות.

עונה שלישית וחדשה ל"המנדלוריאן" - כנראה הסדרה היחידה בפרנצ'ייז של "מלחמת הכוכבים" שלא חוטאת כלפי המקור, ואפילו להיפך. ואם עוד לא הצטרפתם, רק נזכיר שפדרו פסקל המושלם מככב כאן הרבה לפני "האחרונים מבינינו", והעובדה הזאת לבדה אמורה להצמיד אתכם אל המסך.

דמיינו לכם שעשועון טריוויה טלוויזיוני - רק שבמקום להצטרך לדעת את התשובות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדעת לתחמן. ולרמות. ולהתחכם. ולעבוד על כולם. זו בדיוק השיטה של "רמאים!", שעשועון בריטי חדש של נטפליקס, שבו המתמודדים מנצחים או מפסידים לא על סמך הידע האמיתי שלהם, אלא על סמך יכולת החרטוט.
רמאים! בנטפליקס

נכון, "סקס/לייף" היא יותר בדיחה מאשר ממש סדרת טלוויזיה, אבל קשה להתעלם מהפופולריות שלה, ובכלל - מי לא זקוק לקצת טראש בחיים? עכשיו היא חוזרת בעונה שנייה, ואם לשפוט לפי הסיבוב הקודם אנחנו מנחשים שגם הפעם לא תפסיקו ללעוג לה (ולצפות בסתר).

עיבוד טלוויזיוני לרב-המכר של טיילור ג'נקינס ריד, ואם עברתם בטיקטוק בחודש האחרון אתם בטח יודעים שהעולם די מחכה כבר לצפות בה. זהו סיפור על נסיקה של הרכב מוזיקלי דמיוני, שנטוע כל כך חזק באווירה של שנות ה-70 שלפעמים קשה לשכוח שאף פעם לא הייתה להקה כזאת באמת. יש פה הרבה רוק, הרבה סמים, המראות ונחיתות אל הקרקע, ואיך לא - גם סיפור אהבה שמניע את הכול מאחורי הקלעים.