סדרת האנימציה שהפכה לקאלט חוזרת מהקפאה קריוגנית של עשור לעונה חדשה, שמינית במספר, עם כל הדמויות והקולות המוכרים והאהובים. העונה החדשה כוללת עשרה פרקים, ואם איכשהו הספקתם לפספס את התופעה מומלץ מאוד לחזור אחורה לבינג' מסיבי של העונות הקודמות.

אלי קמפר (לנצח קימי שמידט) מככבת בקומדיה רומנטית על אישה צעירה שלומדת להתמודד עם החיים אחרי שהנישואים שלה נגמרים. כדי לעשות את זה היא מצטרפת לחבורה הזויה של אנשים שלומדים כישורי הישרדות בקורס מיוחד.

לקח קצת זמן, אבל הנה הגיעה העונה השנייה לסדרת המופת שמבוססת על הספר הפנטסטי באותו שם של ניל גיימן וטרי פראצ'ט. הקאסט הבאמת מדהים הזה כולל כמובן את מייקל שין, דייוויד טננט, ג'ון האם ועוד.

סדרה תיעודית חדשה שבנויה כמו "מדריך" לאיך לסחוף אחריך מאמינים ולהקים כת, ובעצם עוקבת אחרי שישה מנהיגי כתות גדולים ומפורסמים בהיסטוריה. הסדרה מראה, צעד אחרי צעד, את השיטות והדרכים לייצר שליטה על אנשים אחרים ולבסס כת של ממש.

סרט עלילתי שעוסק בבובות ה"ביני בייבי", שהפכו לתופעה צרכנית ותרבותית בארה"ב - וסחפו את העולם, עם קהילת אספנות ועם תגי מחיר אסטרונומיים. זאק גליפנאקיס ואליזבת בנקס הנפלאים מככבים, אבל אנחנו בכלל פה בשביל שרה סנוק (שיבון מ"יורשים").