סרט תיעודי שליווה במשך שבע שנים את עורך הדין ברק כהן והמחאה שהוביל נגד האנשים הכי חזקים בישראל מבחינה פוליטית וכלכלית - ראשי המערכת הבנקאית. הסרט עוקב אחר כהן לאורך כל תקופת המאבק – בהפגנות, במעצרים, בחקירות ובסוף בעימות הגדול בבית המשפט מול מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק עמינח. הסרט חושף גם את קשרי הגומלין בין המשטרה, הפרקליטות, צמרת הבנקים, התקשורת ולשכת עורכי הדין בתקופת אפי נווה. זמין לצפייה באפליקציה וביוטיוב של כאן.


סדרת הבת של "משחקי הכס", המבוססת גם היא על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין. עלילת "בית הדרקון" מתרחשת 200 שנה לפני מאורעות "משחקי הכס" ומתמקדת בשושלת טארגאריין ובתקופת שלטונו של המלך וייסריז טארגאריין הראשון. הסדרה עוסקת באירועים שקדמו והובילו ל"ריקוד הדרקונים" - מלחמת אזרחים מדממת שהתרחשה בין האחים ראינירה ואאגון טארגאריין, שנאבקים זה בזה על ירושת כס הברזל. בין במאי הסדרה אפשר למצוא את מיגל ספוצ'ניק, שזכה בפרס האמי כשביים את הפרק "קרב הממזרים" ב"משחקי הכס".


סרט תיעודי שעוסק בתופעה התרבותית של טיקטוק, שהוכתרה כאפליקציה הפופולרית בעולם (יותר מ-2 מיליארד הורדות) ונחשבת היום לרשת החברתית המובילה. באמצעות ריאיונות עם עיתונאים, משפיענים ומומחים, הסרט מסביר את הסיבה העיקרית לדאגה מפני טיקטוק: העובדה שמקורה בסין, ושכמויות המידע שהיא אוספת על משתמשיה נאגרות במדינה. האם היא מהווה איום ביטחוני על המערב? ואיזה מין דור של צעירים היא מעצבת? הסרט מנסה לחשוף את המנגנונים המורכבים והסודיים שמאחורי טיקטוק.


קומדיה מאת הסטנדאפיסט מוחמד עמר. הסדרה עוסקת בדמותו של בחור בשם מו נג'ר, שחי בין שתי תרבויות מתנגשות, הכוללות שלוש שפות ו"המון בולשיט". מו הוא מהגר פלסטיני שנמצא צעד אחד לפני קבלת מקלט ואזרחות אמריקנית. כל זה כשברקע משפחתו הפלסטינית, אותה הוא לא מזניח לרגע.


מיני-סדרה שמבוססת על סיפור אמיתי ומצמרר. הסדרה עוסקת בנסיבות מותו של בחור צעיר בשם קונרד רוי, שב-2014 נמצא מת ברכבו בארצות-הברית. חוקרי המשטרה שבחנו את המקרה - שהוגדר תחילה כהתאבדות - גילו כי רוי היה מתכתב עם נערה בשם מישל קרטר וחולק עמה את מחשבותיו האובדניות - והיא בתגובה נהגה לעודד אותו להתאבד. הסדרה עוסקת במשפט שנפתח נגד הנערה ב-2017, בעוון גרימת מוות ברשלנות. בסופו היא נשפטה לשנתיים וחצי בכלא והפכה לאחד האנשים השנואים ביותר בארצות-הברית.