עונה שנייה לדרמה הקומית של HBO, שמוכיחה שגם הם יודעים לעשות סדרות על טוהרת ה"הולסום". אחרי שגרפה די הרבה חיוכים, דמעות וביקורות אוהדות בעונה הראשונה והמצוינת, אפשר להניח שגם הפעם הסיפור על חבורה של אאוטסיידרים בעיירה קטנה שלא מוותרת על החיים עצמם יהיה מרגש ומפתיע, ויחמם לנו את הלב.

ספיישל של נטפליקס ובו מארחת אופרה ווינפרי את הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה, וחוגגת יחד איתה את רב המכר השני שלה הנושא את אותו השם. יחד הן צוללות לאתגרים שליוו אותה לאורך החיים. בחודש שעבר פרסמנו פרק שלם מתוך הספר - אפשר לקרוא אותו כאן.

עונה שביעית ואחרונה לקומדיה הדי מופרעת והמאוד מצליחה הזאת, שמציגה זווית הרבה יותר ריאליסטית על חוויית האימהות, ועל היכולת להחזיק גם קריירה מצליחה, גם בית יציב וגם זוגיות מתפקדת - מבלי להתפרק לגמרי פעם בשבוע.

השיטה הנטפליקסית - לפרק עונות של סדרות לחלקים - מכה גם הפעם. לפני ארבעה חודשים קיבלנו את החלק הראשון של העונה השנייה (והאחרונה בהחלט!) של הסדרה המתוקה הזאת, שהפכה ללהיט כמעט מיד, ועכשיו מגיע החלק השני, שיסגור את כל קצות הסיפור על החברות הטובות טאלי (קתרין הייגל) וקייט (שרה צ'וק).

עם תקציב משוער של כ-300 מיליון דולר, אמזון משיקה את דרמת הריגול היוקרתית החדשה שלה, העוסקת בסוכנות ביון גלובלית שהתפרקה ושחבריה נפגשים מחדש. בקאסט תמצאו את ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס"), פריאנקה צ'ופרה ("מטריקס: התחייה"), סטנלי טוצ'י ("מבפנים") ואשלי קאמינגס ("החוחית"), בין היתר.