עונה שישית של תוכנית הקאלט, זוכת פרס האקדמיה. חמישה בשלנים נפגשים לחמש ארוחות ערב, כשכל מתמודד מארח בביתו הפרטי לארוחה בת שלוש מנות. בסוף הערב נבחר הזוכה ברוב קולות. מה מחכה לכם בעונה החדשה? - משתתף חבר פעיל בקהילת "הדובים", שני חתולי ספינקס שלקחו חלק בארוחה, ומי קיבלה הצעה להגיע למיונים של "הישרדות" וסירבה?


סרט תיעודי העוקב אחר מאבקו של עורך דין אמריקני נגד ענקיות השוקולד (בהן נסטלה), ומנסה להביא אותן לבית המשפט על הפרת החוקה האמריקנית. הסרט חושף כי 1.5 מיליון ילדים עובדים באופן לא חוקי בייצור קקאו באפריקה, ועוקב במשך חמש שנים אחר עורך הדין בעוד הוא מנסה להרשיע את החברות בייצור שיטתי של המותגים הידועים שלהן תוך ניצול ילדים.

הפריקוול של "שובר שורות" מגיע לסיומו, וכן זה סופי. הפרק האחרון בהחלט של העונה השישית יעלה בנטפליקס וב-HOT. סיום העונה יחשוף את סופו של עורך הדין החביב והמפוקפק סול גודמן, ויגלה גם מה קרה לו אחרי מאורעות הסיום של סדרת האם, "שוברות שורות".


סדרת טלוויזיה מז'אנר גיבורי העל שמבוססת על חוברות הקומיקס של סטן לי וג'ון בוסימה, שיצאו בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת. בתשעת פרקיה תעסוק הסדרה בדמותה של ג'ניפר וולטרס, כשהיא מתמודדת עם חייה המסובכים כרווקה בת 30 ומשהו שבמקרה גם מתפקדת כענקית ירוקה בעלת כוחות עוצמתיים. במהלך הסדרה וולטרס תיעזר בדוד המנוסה שלה (ברוס באנר, הענק הירוק), שידריך אותה כיצד להתמודד עם הכוחות שלה ולהשתמש בהם בצורה נכונה.


ריאליטי שידוכים שהוא מעין שילוב בין "הרווקה" ל"ברידג'רטון". התוכנית מקיימת את הפורמט הרגיל של רווקה שמחפשת זוגיות, אך עם טוויסט - הכול מתרחש על רקע חיקוי של המאה ה-19 באנגליה. מחזרים ג'נטלמים מתחרים על זמנה ותשומת לבה של הרווקה, ברקע טירה באזור כפרי, טיולי כרכרה, חץ וקשת, מכתבי אהבה ונשפים מהודרים.