סדרה תיעודית בת שלושה חלקים שחוזרת לסיפור הרצח של מגישת הטלוויזיה הבריטית ג'יל דנדו, שנורתה בכדור אחד לראשה בפתח דלתה באור יום בשנת 1999. אף שהרשויות הבריטיות פצחו באחת מחקירות הרצח הגדולות והמורכבות בהיסטוריה - התיק לא פוענח.

על רקע ההתפתחויות האחרונות בעדויות על הימצאם של עב"מים, בארה"ב ובמקסיקו, מגיעה סדרה תיעודית חדשה בת ארבעה פרקים, שבה בכל חלק בוחנים סיפור על מפגש בלתי מוסבר אחד. באמצעות עדויות חדשות ובהגשה קולנועית נבדקים כמה סיפורים מרתקים על תצפיות עב"מים שאירעו ב-50 השנים האחרונות.

עיבוד קולנועי מסקרן של הבמאי ווס אנדרסון לסיפורו של רואלד דאל באותו השם. בנדיקט קמברבאץ', ראלף פיינס, דב פאטל ואחרים משחקים בסרט הקצר הזה (כ-40 דקות), שהוא החלק הראשון מבין ארבעה עיבודים לסיפורים של דאל בידי אנדרסון שצפויים לעלות בנטפליקס.

סדרת הספין אוף המדוברת והמצופה מתוך היקום של "הבנים" ("The Boys"), העוסקת בדור ההמשך של גיבורי-העל המושחתים, הנאבקים לא רק בכוחות הרשע אלא גם בשאלות של מוסר. הסדרה מתמקדת במתרחש באוניברסיטת גודולקין ובסודות שהיא מסתירה.

סרט מוזיקלי שבמרכזו פלורה, אם חד-הורית לנער מתבגר בשם מקס שלא ממש מוצא את עצמו. באמצעות חיבור למוזיקאי כושל (ג'וזף גורדון-לויט) ולגיטרה אקוסטית מקס לומד לתעל את האנרגיות שלו לכיוון יצירתי, וגם הקשר בינו לבין אמא שלו מקבל כיוון מרגש וחדש.