סדרה תיעודית בת שלושה פרקים המתארת את צמיחתו של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, מההצלחה המסחררת של המאה הקודמת ועד לנפילה הכואבת של השנים האחרונות. הסדרה עוסקת בחיבור של המותג לדוגמניות-העל המבוקשות ביותר, בתרבות התאגידית האמריקנית, בתעשייה שמבוססת על ניצול נשים וגם בקשר הישיר של המותג ושל מנהליו לג'פרי אפשטיין.
עד שיגיע הסרט הבא בסדרת "שומרי הגלקסיה" – מאי 2023, למי שסופר – בדיסני+ הכינו למעריצים מתאבן: אסופה של חמישה סרטים קצרים העוסקים בגרוט, החוצן המתוק דמוי-העץ, מהאהובים שבגיבורי העל של מארוול. כן, גם אם כל מה שיוצא לו מהפה זה I am Groot. את הטריק הנחמד הזה אנחנו כבר מכירים מ"ביימקס", אסופת סרטים דומה בכיכובו של הרובוט הכי מחבק בקטלוג של דיסני, כוכב הסרט "שישה גיבורים". אם טרם צפיתם - אז הנה עוד המלצה על הדרך.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אני גרוט"
מתוך "אני גרוט"
חוצן מתוק דמוי-עץ. מתוך ''אני גרוט''
(צילום מסך)

"חגיגת מכוניות רצחניות וקניבליזם" – תחת הכותרת הזו אוגדו יחד ארבעה סרטים: "נא" ו"טיטאן", של הבמאית הצרפתייה ז'ולייט דוקורנו; ו"חסין מוות" ו"פלאנט טרור", שיצאו לאקרנים כפרויקט משותף של קוונטין טרנטינו ורוברט רודריגז תחת השם "גריינדהאוס". המארז השלם כולל זומבים, קניבליזם, הרבה אקשן מדמם וקורט ראסל אחד בתפקיד בלתי נשכח.
2 צפייה בגלריה
מתוך "טיטאן"
מתוך "טיטאן"
זוכה פרס דקל הזהב. מתוך ''טיטאן''
(צילום מסך)


קומדיית אקשן-אימה העוסקת באב ובעל מסור (ג'יימי פוקס) שמחסל ערפדים למחייתו. זה אולי לא נשמע מקורי במיוחד, אבל גם חומר שחוק יכול לספק ערב של צפייה מהנה אם רק ניגשים אליו מהכיוון הנכון. במיוחד אם הפרויקט מופקד בידיים של הבמאי המתחיל ג'יי ג'יי פרי, שקיבל לידיו 100 מיליון דולר וכוכב בסדר גודל של פוקס, בעיקר בזכות הניסיון העשיר שלו כפעלולן ומתאם פעלולים מצליח (בסרטי "ג'ון וויק" למשל). "משמרת יום" יספק לחובבי האקשן את ליטרת הבשר, תרתי משמע, שלה הם זקוקים. דייב פרנקו וסנופ דוג יוסיפו קצת תיבול הומוריסטי.



סדרה המבוססת על הסרט המצליח באותו השם, ועוסקת בליגת בייסבול לנשים המוקמת בזמן מלחמת העולם השנייה, בעיקר כי כל השחקנים הגברים נשלחו לחזית כדי להילחם. בקאסט תמצאו את אבי ג'ייקובסון הנפלאה מ"ברוד סיטי" (שגם יצרה את הסדרה לצד וויל גרהאם), וגם את דארסי קארדן הנפלאה לא פחות מ"המקום הטוב" ו"בארי". גם ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף") פה, ואפילו רוזי אודונל מהסרט המקורי תקפוץ להופעת אורח.