18 צפייה בגלריה
מסעדת אלבמה
מסעדת אלבמה
איפה תמצאו את הבשר הכי משובח?
(צילום: עידו ארז)

בית הצייד, ג׳יש
מסעדת בשר יפהפייה במבנה אבן עתיק בכפר ג'יש. המרצפות מעוצבות, הרהיטים עשויים עץ כבד, על הקירות תלויים רובים, משקפות ואלמנטים נוספים מעולם הציד ובמרפסת יש עץ זית עתיק. שף המסעדה בשיר סלימאן מציע ארוחת בשרים, עם מנות ראשונות מעניינות ומנות עיקריות המבוססות על נתחים משובחים שטופלו כמו שצריך, ומוגשים לשולחן בצורה קצת יוצאת דופן. הבשר מגיע מגידול מקומי ונצלה על גריל פחמים מול עיני הסועדים. לפתיחה יש ברוסקטות שונות, נקניקיות, קרפצ'יו ועוד, לצד סלטים שיהפכו את הארוחה לקלילה, ולעיקריות מוצעים כאן הנתחים המתבקשים כמו אנטריקוט, פילה וטיבון, אבל יש כאן גם טומהוק, פורטרהאוס וצלעות טלה למשל. יש כמובן גם אלכוהול וקינוחים.
בית הצייד, בכניסה לכפר ג׳יש ליד בניין המועצה, 053-9388003. לא כשר
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד כתבות למנויים:

טיביס, ורד הגליל

במסעדה היפה הזו של חיים טיבי שמים דגש על בשר מצוין, אבל גם מקפידים על חומרי גלם מיצרנים מקומיים, ירקות ופירות עונתיים, פסטה בעבודת יד, קינוחים תוצרת בית, ובכלל, מכינים כאן מאפס כמעט כל מרכיב באוכל, עם הרבה דגש על האזור ועל הזהות הקולינרית הגלילית. נתחי הבשר כאן מבוססים על עדרים מקומיים, ותפריט הנתחים אינו גדול אבל מטופל במקצוענות, ומוגש בשירות ידעני עם הרבה תשומת לב לפרטים, כך שהאורחים מקבלים חוויה מדויקת וארוחה המורכבת ממנות שמתאימות להם. נכון, שלא כמו ברוב מסעדות הסטייקים, מוגשות כאן פסטה (מעולה) וארוחות ילדים למשל, אבל האהבה לבשר ולאירוח ניכרת כאן בכל פרט והופכת את המקום לעצירת חובה.
כפר הנופש ורד הגליל, 04-6330885. לא כשר
18 צפייה בגלריה
נתח בשר בטיביס
נתח בשר בטיביס
נתח בשר בטיביס
(צילום: בועז לביא)

מושבוץ, רמות

כנראה מסעדת הבשר עם הכי הרבה מוניטין באזור הצפון, ובצדק. מושבוץ, הלחם מילים של מושב וקיבוץ, היא מסעדה לא גדולה, מעוצבת בפשטות, עם חצר רחבת ידיים המשקיפה על הכנרת. במושבוץ מגישים בקר שניידר בלבד - בשר מעדר מקומי של משפחת שניידר, שמגדלת בקר מאז 1972. העדר גדל על פי התקן המחמיר של עמותת חי-בריא, והבשר מיושן ומטופל בקצבייה של המסעדה. תפריט הנתחים כתוב על לוח ענק, שבו תוכלו למצוא מגוון די עצום, אבל תוכלו למצוא גם לא מעט מנות ראשונות המבוססות ברובן על תוצרת מקומית כמו סלטים, מרקים, לחמים או פטה כבד וקרפצ'יו, או מנות עיקריות מבוססות בשר כמו קדירות, המבורגר, נקניקיות משובחות או קבבים. הכינו את הסכינים.
מושבוץ, מושב רמות, 04-6795095. לא כשר
18 צפייה בגלריה
מושבוץ. מסעדת הבשר עם הכי הרבה מוניטין בצפון
מושבוץ. מסעדת הבשר עם הכי הרבה מוניטין בצפון
מושבוץ. מסעדת הבשר עם הכי הרבה מוניטין בצפון
(צילום: אופיר האוזמן)
לה פמפה, מצפה הילה
ערן ואילנית טבצ׳ניק מפעילים בחצר ביתם הפרטי את אחד ממיזמי הבשר הטובים באזור הצפון, בימי חמישי ושישי בלבד, מול נוף גלילי מפעים. מדובר בארוחות בשר איטיות ונינוחות, בסגנון דרום-אמריקאי ועם הרבה דגש על עישון, כאשר כל הזמן יוצאות מן המטבח עוד מנות ומחולקות לאורחים. הישיבה היא אינטימית וכל אחד יושב בשולחן משלו, כאשר אל השולחן מגיעות מנות בצורות הגשה מגוונות, ולפעמים גם נתחים שנפרסים מול עיני הסועדים. יש מנות פתיחה, לחמים, מנות ראשונות קלילות אבל מבוססות בשר כמובן כמו אמפנדס, תוספות וסלטים, אבל בעיקר המון נתחי בשר מיוחדים ונפלאים שזורמים כל הזמן מהמטבח לחלל המסעדה ולחצר היפה.
מצפה הילה, 052-4253566. לא כשר
18 צפייה בגלריה
בשר בחצר הפרטית של הבעלים. לה פמפה
בשר בחצר הפרטית של הבעלים. לה פמפה
בשר בחצר הפרטית של הבעלים. לה פמפה
(צילום: יח"צ)
הטחנה, מטולה
הטחנה, הקרויה על שם טחנת הקמח ההיסטורית במטולה, היא ממסעדות הבשר הוותיקות בצפון ותחנת חובה לכל קרניבור שמגיע לאזור. המסעדה בנויה מחלל ענק עשוי כולו עץ, נברשות ברזל, חבלים ושרשראות, גלגלי פלדה ואווירה של המערב הפרוע, עם קמין ענק במרכז המסעדה והמון גזירי עץ. האוכל בתפריט מטרתו לגרום לתחושה של חגיגת בשרים עם מגוון נתחים, כולם מבשר מקומי שמטופל ומיושן במקום, ומנות ראשונות שמטרתן לתמוך בעיקריות ולהקליל. רבים מהנתחים נצלים על פלאטה לוהטת מול שולחן הסועדים, לצד תוספות וסלטים, ויש גם קדירות, פויקה, אסאדו וכמה מנות צמחוניות.
רחוב הראשונים 1, מטולה, 04-6944810. לא כשר
הדסון בראסרי, ת״א
מסעדת הבשר הפנומנלית בהובלתו של שף מתן אברהמס, המקום שבו מתקיים השילוב ההכרחי של מיומנות הכנת בשר גבוהה מאוד וחומר גלם יוצא מן הכלל. להדסון מגיעים לא בשביל האווירה ולא בשביל העיצוב - המקום כולו נועד לסועדי בשר שאוהבים ומעריכים בשר משובח בסגנון אמריקאי. נתחי הבשר פה הם מבקר ישראלי בלבד, והם מיושנים במקררים ביישון יבש. התפריט נפתח בכמה מנות ראשונות של בשר וירקות, בהן חלונות ניו יורק המפורסמת, וממשיך להמבורגר מצוין וכריכים עם בשר, ואז לרשימת העיקריות, שם יש בעיקר נתחי בשר, חלקם נפוצים יותר, וחלקם מיוחדים כמו לונג איילנד, שאטובריו, טומהוק ועוד. גם גרסת הרחוב של הדסון, שנפתחה לאחרונה בליליינבלום, מוצלחת מאוד ושווה אזכור.
הברזל 27, רמת החייל תל אביב, 03-6444733. לא כשר

18 צפייה בגלריה
שילוב של מיומנות גבוהה וחומר גלם. הדסון
שילוב של מיומנות גבוהה וחומר גלם. הדסון
שילוב של מיומנות גבוהה וחומר גלם. הדסון
(צילום: דן פרץ )
מקום של בשר, תל אביב
מהסטייקהאוס הוותיקים של תל אביב, מקום שקנה לעצמו מוניטין של מסעדת בשר שהיא ביקור חובה לכל חובב של התחום. למסעדה יש חדר יישון ייעודי, והטיפול בבשר הוא מוקפד. התפריט קלאסי וממוקד: מנות ראשונות שברובן מבוססות על ירקות כמו לבבות ארטישוק או סלט קיסר, וגם קרפצ'יו ונתח מהצד הבשרי של התפריט; המנה העיקרית מורכבת ממגוון נתחים שהיישון שלהם הושלם באותו היום, חלקם מגיעים על העצם, וכולם מגיעים עם תוספות לבחירה שעשויות טוב ומהוות מנות צד מושלמות לבשר. האווירה הקסומה של נווה צדק היא תפאורת רקע נהדרת לארוחה כזאת.
שבזי 64, תל אביב, 03-5104020. לא כשר
18 צפייה בגלריה
האווירה של נווה צדק רק מוסיפה. מקום של בשר
האווירה של נווה צדק רק מוסיפה. מקום של בשר
האווירה של נווה צדק רק מוסיפה. מקום של בשר
(צילום: תום להט)

איציק הגדול

לכאורה היא נראית כמו עוד שיפודייה יפואית פופולרית, אבל מי שיורד כאן לעומקו של התפריט מגלה עולם מופלא של בשר איכותי ומשובח, שמטופל בידיים מיומנות. אם באתם עד לכאן רק בשביל שיפוד פרגית או קבב ופתיחת שולחן עם סלטים, החמצתם את העיקר: תפריט הוואגיו של המסעדה, מעדרים שמגדלים במיוחד עבורה. המנה אומנם לא זולה, אבל חובבי בשר אדוקים יידעו להעריך את הביס המושלם הזה. אל תחמיצו ביקור בקצבייה שנמצאת ממש מהעבר השני של הכביש - זו חוויה מכוננת לכל פודי.
איציק הגדול, רזיאל 3 יפו, 03-6830033
18 צפייה בגלריה
איציק הגדול
איציק הגדול
איציק הגדול. שווה את הכסף
(צילום: ירון ברנר)
דוש, בת ים
מסעדת בשר כשרה, שפועלת על פי הקונספט המיושן והנפלא של למלא את השולחן בסלטים עוד לפני שהזמנתם את העיקריות. את הלאפות אופים בטאבון מיוחד במקום, והן יוצאות רכות ואווריריות להפליא. אפשר לנגב איתן את המטבלים והסלטים תוצרת הבית שכיסו לכם את כל השולחן. מבחינת בשרים מוצעים שיפודים מכל מיני סוגים שנעשים במיומנות מפרגית וקבב, שקדי עגל ולבבות עוף, אבל המיקוד של התפריט הוא דווקא בנתחי הבשר כמו מדליוני פילה, אנטריקוט או המבורגר אנטריקוט, או מגדל פילה, שזה פילה בקר עם כבד אווז צלוי מעליו. יש גם פלטות בשרים משותפות אם באתם לחגוג בקבוצה, ומקבץ קינוחים נוסטלגי קצת שכולל בוואריה, טריקולד וסופלה.
העמל 15 בת ים, 03-5477779. כשר

מיטבר, ת״א והרצליה

מסעדת הבשר הוותיקה והטובה שבכיכר רבין בתל אביב שומרת כבר שנים על רמה גבוהה ואחידות. כך גם בסניף ההרצלייני, ולמרות ההתעסקות הצדדית בפאסט פוד מסוג סמאש-בורגר ברשת מיטבר בורגר המצליחה. שום דבר כאן הוא לא חידוש מרגש, ועדיין הכול נעשה באופן מצוין. הקרפצ'יו פשוט מוצלח, סלט הביצים אלוהי וטרין כבד העוף נהדר. העיקריות הן נקניקיות תוצרת בית, ספריבס מתקתקים ועוד. נתחי הבשר הם בשר טרי ברמות שיוש גבוהות, ובתהליך של יישון יבש, על העצם, בטמפרטורה של אפס מעלות.
שדרות חן 52 תל אביב, 03-6956276. לא כשר
הסדנאות 4 הרצליה, 09-9546000. לא כשר
18 צפייה בגלריה
מיטבר. שומרים על רמה גבוהה (צילום: פרטי)
מיטבר. שומרים על רמה גבוהה (צילום: פרטי)
מיטבר. שומרים על רמה גבוהה (צילום: פרטי)
זוקו, קריית אונו
השף איזידור סגל מציע בזוקו נתחי בשר בגריל פחמים ומעשנה. אין כאן מניפולציות על הבשר או כל מיני טכניקות משוגעות. מדובר בסטייק האוס כשר בהשגת צהר, בחלל נעים עם מוזיקה נעימה וצוות המעניק שירות ידידותי. ישנם נתחים קלאסיים בטיפול מינימלי מקצועי: דנבר קאט, אנטריקוט, סינטה או נתח קצבים, הכול לצד שפע של מנות צד חביבות וטריות ובאווירה שכונתית ונעימה. אף אחד כאן לא ממהר, ורוב הקבועים לא מסתכלים בתפריט אלא רק שואלים את איזי השף מה מומלץ היום.
קק״ל 4 קריית אונו, 054-6785053. כשר בהשגחת צהר

חוות צוק, תל אביב

השילוב המופלא שבין תומר צוק, מבעלי חוות צוק בעמק האלה, חווה יצרנית של חומרי גלם פנומנליים, לבין שף אסף שנער הוליד מסעדת בשר נפלאה המבוססת על התוצרת הטרייה של החווה, על מוצרי המעדנייה המעולים ועל הבשרים כמובן, מהטלאים הגדלים בחווה ועד לנתחי בשר בקר מעדרים ישראליים. זה Farm to Table (מהחווה לשולחן) אמיתי, וזו הפילוסופיה שעומדת גם מאחורי התפריט. מאז הקורונה הצטמצם התפריט של המסעדה, והוא מציע כעת נתחים ספורים אומנם אבל נפלאים, המבורגר מצוין - כולל כזה מנתח וואגיו - עם כל מיני תוספות, כמה כריכי בשר אדירים, סלטים וכמה מנות עיקרית בשריות כמו מינוט סטייק, נקניקיית בקר עם מוצרלה ועוד.
משה פרלוק 5, רמת אביב, תל אביב, 077-5155905. לא כשר
18 צפייה בגלריה
מהחווה לשולחן. חוות צוק (צילום: פרטי)
מהחווה לשולחן. חוות צוק (צילום: פרטי)
מהחווה לשולחן. חוות צוק (צילום: פרטי)
M25, תל אביב
מקדש הבשר של ירון קסטנבוים ויהונתן בורוביץ׳, שנבנה במרחק של 25 מטר מהאטליז מיט מרקט בשוק הכרמל, שם עושים שימוש אך ורק בבשר ישראלי טרי ואיכותי. יש גם סניף מהיר ברמת אביב. המסעדה מציעה תפריט ששם את הבשר במרכז בלי משחקים, טיפול מינימלי עם יד מיומנת שיודעת להתעסק בבשר בדיוק כמה שצריך, כשהטעמים של הבשר עומדים בפני עצמם, בלי יותר מדי תבלינים וקישוטים. ב-M25 דוגלים בתפיסת ה-nose to tail, ומשתדלים לעשות שימוש בכל חלקי הבקר מתוך כבוד אדיר לחומר הגלם, כך שמוגשים נתחים מכל הסוגים, חלקי פנים וגם מנות שהפכו לאייקוניות כמו העראיס והשווארמה. שימו לב: אסור לסיים את הארוחה במקום בלי להזמין קראק פאי.
סמטת הכרמל 30, שוק הכרמל תל אביב, 03-5580425. לא כשר
18 צפייה בגלריה
(צילום: ירון ברנר)
18 צפייה בגלריה
(צילום: ירון ברנר)
משפחת שכטר, חולון
משפחת שכטר היא סמוק-האוס אמריקאי עם תפריט על טוהרת מסורת הברביקיו, והטעם המרכזי הוא שוב בשר מעושן. המקום נפתח עם קונספט קצת משונה של אוכל יהודי ברוקלינאי, שכלל לצד הבשרים גם קוגל וסלט תפוחי אדמה וחזרת, אבל נראה שהקו הזה בתפריט נזנח, ונראה שזה רק לטובה. בתוך המקום המעשנה פתוחה ומפיצה ניחוחות מגרים, והתפריט מציע להתחיל עם מנות ראשונות מבוססות ירקות או מבוססות בשר. גם כאן תוכלו לבחור להצטרף למסלול של שני סועדים (380 שקלים) או שלושה (500 שקלים), כשהנתחים מוגשים לצד ירקות מהמעשנה, פוקאצ׳ה וסלט קטן. יש כאן גם תפריט בשרים שמגיעים מגריל העצים, בהם גם המבורגר ופרגיות, ומגשי ענק של בשר שנקראים ״קרש הצגה״ עם 2.5 או 5 ק״ג בשר ב-900 או ב-1,900 שקל, אז משתלם לבוא בחבורה גדולה ולהתפרע.
שדרות ירושלים 220, פארק פרס חולון, 050-3070222. לא כשר
18 צפייה בגלריה
משפחת שכטר
משפחת שכטר
על טוהרת מסורת הברביקיו. משפחת שכטר
(צילום: אפיק גבאי)
פיטמאסטר, פתח תקווה
מקום שהוא בעצם מופע לקרניבורים, המציע מעין פסטיבל בשרים של כמה שעות שבמהלכו צופים הסועדים בשידור חי מהמטבח על מסך ענק בחלל המסעדה, ורואים את האוכל שלהם בהכנה. הארוחה נפתחת בהסברים של מומחי הבשר של המקום, כשכל האורחים יושבים יחד בשולחנות משותפים וחולקים את כל המנות, החל מהראשונות והסלטים ועד לעיקריות הבשריות המשוגעות שיוצאות לשולחנות. כאן אין תפריט, ולא תוכלו לדעת מראש מה יוגש לכם, אבל דבר אחד ברור - מדובר בבשר משובח, והרבה ממנו. יש כאן נתחים על הגריל, חלקי פנים, תבשילים של בשר טחון או מפורק, והרבה נתחים מעושנים יוצאים מן הכלל שיוגשו לצד שתייה שכלולה במחיר, או כל שתייה מכל סוג שהתחשק לכם להביא מהבית, ללא דמי חליצה. הברקת 4 פתח תקווה, 073-2777777. כשר
18 צפייה בגלריה
פיטמאסטר
פיטמאסטר
בשר בשידור חי. פיטמאסטר
(צילום, אפיק גבאי)

אלבמה, נתניה
שלושת חודשי המתנה לשולחן פנוי במסעדת אלבמה הם מהמוצדקות שבהמתנות. המסעדה שמתמחה בבשרים מעושנים מציעה גישת אירוח קצת שונה, החל מתשלום במזומן בלבד ועד לגישת ה-BYOB (בתרגום חופשי: "תביאו את הפצצות של עצמכם") - המסעדה לא מגישה שתייה כלל, ועליכם להביא בעצמכם את מה שתרצו לשתות. מהרגע שנכנסתם לאלבמה, הריח המטורף של הבשר המעושן יכבוש אתכם, והנוכחות המרשימה של המעשנה בחלל המסעדה גם מחפה על העיצוב החסר. גם באלבמה הסעודה היא לפי מסלול: מסלול של ארבעה נתחים ב-160 שקלים, או מסלול של כל הנתחים ב-215 שקלים. אם לא רוצים לקחת מסלול, אפשר להזמין נתחים בודדים. הבשרים באלבמה טובים, אבל זו החוויה כולה שהופכת את המקום הזה לאחד המבוקשים ביותר.
דוד פנקס 47, נתניה. 053-4362880. לא כשר
18 צפייה בגלריה
מסעדת אלבמה
מסעדת אלבמה
אלבמה. השתייה עליכם
(צילום: עידו ארז)
המעשנה, ינוב
המעשנה העצומה הניצבת במרכז החצר של זיו רודר מעבירה מסר ברור על מה שמתרחש כאן בארוחות. המסעדה המשפחתית הזאת, שהחלה כמיזם נודד של אירועים, הפכה תוך זמן קצר למקום עלייה לרגל לחובבי בשר, רק שכאן הבשר מבלה שעות ארוכות במעשנה. יש כאן שני מסלולים שייקחו אתכם בדרך דומה: 200 שקלים לסעודה קלאסית של חמישה נתחים, ו-250 שקלים לארוחת קרניבורים של שבעה נתחים. שתי הארוחות מגיעות עם שפע של תוספות וסלטים. זוהי ארוחה ארוכה ונינוחה שמוגש בה הרבה יין ישראלי, באווירה משפחתית ונעימה, כשהמכנה המשותף לכל הסועדים במקום הוא התשוקה לבשר מצוין.
נתיב הזית 88 מושב ינוב, 09-3762440. לא כשר
18 צפייה בגלריה
זיו המעשנה בשר
זיו המעשנה בשר
מקום עלייה לרגל לקרניבורים. המעשנה
(צילום: סופגי הצלם)
באקרו, רעננה
מסעדת הברביקיו המעוצבת והיפה בלב אזור ההיי-טק של רעננה מציעה זלילה של בשרים בצלייה ארוכה ואיטית או בעישון מוקפד. כל מנה פה מוגשת עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, החל מהתוספות המצוינות ועד לרטבים תוצרת בית ולראבים שמכינים כאן, תערובות התבלינים שמשתמשים בהן כדי לעסות ולעטוף את הבשר. יש כאן תפריט שבנוי מעולה, עם מנות ראשונות מגוונות של ירקות או בשר, רשימה קצרה של המבורגרים וכריכי בשר למיניהם וכמה סלטים. אז מגיעים לחלק המרכזי שהוא נתחי בשר, וכל אחד מהם עשוי בצורה שונה ומעניינת כמו פרגית 24 שעות במעשנה, צלעות טלה ברוטב ברביקיו, חזה עוף בסו-ויד או בקר בבישול ארוך של 26 שעות. גם כאן יש מסלולים לבחירה, ואם הגעתם בקבוצה ואתם רוצים לזלול. כיף ברעננה.
זרחין 13 רעננה, 09-8919959. לא כשר
מו ומו, רחובות
מה שהתחיל כאטליז משפחתי התפתח למעדנייה ולמסעדה שכבר הפכה למוסד. הבשר כאן מיושן במקצוענות במקררים בטמפרטורה מבוקרת, ומוצע בתפריט קטן ומדויק של כמה מנות ראשונות ספורות, לצד תוספות מתבקשות ומנות עיקריות שאפשר לספור על שתי ידיים. כאן עושים עניין רק מדבר אחד, בשר, וכל השאר נועד רק כדי להאדיר אותו. אנטריקוט וסינטה על העצם, פילה ופורטרהאוס, הכל ביישון יבש, כולל ההמבורגר המשובח שמוגש במקום ויש לו מוניטין בפני עצמו. יש בנוסף כמה קינוחים ומנות ילדים כדי לצאת בסדר עם הקטנטנים.
הרצל 177 רחובות, 08-9473073. לא כשר
18 צפייה בגלריה
הכול כדי להאדיר את הבשר. מו ומו
הכול כדי להאדיר את הבשר. מו ומו
הכול כדי להאדיר את הבשר. מו ומו
(צילום: יח"צ)
מטפונה אצל בויה, אחיסמך
מהמקומות המיוחדים ששומעים עליהם רק מפה לאוזן, ואחת המסעדות היחידות שכל המנות שלה מוכנות במטפונה, בורות אש באדמה. בשרים, עופות ואפילו אורז, הכול מוכן בתוך האדמה במיומנות מדהימה, כשהבשר יוצא מהבור לאחר כמה שעות, רך ומתפרק מהעצם. שרשראות ברזל ענקיות מורידות רשתות ברזל לתוך בורות ענקיים באדמה, כשבפנים מגשי ברזל עמוסים בעופות שלמים, נתחי אסאדו נימוחים, צלעות טלה וכל מיני נתחים עצומים בשלמותם, שנקצצים או נפרסים אחרי הבישול ומוגשים לאורחים אחרי שקושטו בשיני שום קונפי או בצ׳ימיצ׳ורי ביתי. אחת המנות המפורסמות של בויה היא סיר של אורז עם ירקות שמתבשל בעומק הבור ויוצא לוהט, רך ומלא בטעמים. לא מדובר בבשר שנצלה, אלא בטכניקה מיוחדת שמי שאוהב בשר חייב לטעום ולהיווכח בה בעצמו.
הדקל 30 מושב אחיסמך, 053-7361119. לא כשר
פאפי, אילת
ראובן "פאפי" נחימוב הקים לפני 35 שנה את אל-גאוצ'ו, מסעדת הבשרים שהפכה לאגדה, ואז גם לרשת זכיינות, והגישה סטייקים ונתחים ענקיים בשיטות צלייה דרום-אמריקאיות מסורתיות. אמנם קיימים עדיין סניפים של אל-גאוצ׳ו, אבל הרשת איבדה מעט מקסמה, ונחימוב החליט לפני שנה לקחת את המסעדה באילת שבבעלותו ולהעביר אותה מתיחת פנים. במהלך השנה האחרונה פאפי מתבררת כמסעדת בשר מצוינת, עם שיטות הכנה מסורתיות ובהגשה עדכנית ומוקפדת. בגריל נעשה שימוש בגחלי פאלו סנטו ביבוא אישי מארגנטינה, ולצידו יש גם תנור ג'וספר ומעשנה שבעזרתם פאפי מצליח להוציא מנות מרהיבות ומגוונות. הבשר הוא שילוב של נתחים ישראליים מובחרים לצד נתחים טריים מיוחדים שמגיעים מאורוגוואי ומארגנטינה.
דרך הערבה בכניסה לעיר אילת, 08-6331549. לא כשר