לבנות כמו מקצוענים: ארמונות חול להשוויץ בהם

אוגוסט, חם, חופש גדול, כל הדרכים מובילות אותנו לים. אלה הצעצועים שישדרגו לילדים שלכם את החוויה במשחקי החול

לי דניאל
פורסם:
זוכרים את הזמנים בהם היינו ילדים ובנינו ארמונות בחול? קצת חול, מעט מים ודלי הפוך והופ, יש לכם טירות עם צריחים ואבירים. משחק בחול מפתח את הדמיון, את חוש היצירה ובעיקר מאפשר הרבה כיף והנאה. לכל המיני אדריכלים שלוקחים את העניין ברצינות רבה, ככה אתם צריכים להתאבזר בקיץ הזה.

Create a Castle
כתבניות לעוגות, החלקים השונים בערכה נפתחים ומאפשרים לבנות טירות מלאות בפרטים בשחרור פשוט. התבניות מגיעות בגדלים שונים ומאפשרות בנייה לגובה ומאחר והן מתפרקות, אפשר לערום ולאחסן אותן בקלות. האלמנטים הבולטים בחלק העליון של הצריחים והחלונות מגיעים כתוספות נפרדות, לצד שני אתי חפירה בגדלים שונים שיעזרו לדייק את העבודה. למשקיענים, ניתן גם להוסיף ערכת אורות מיוחדת שתאיר את הטירה ותעורר בה חיים.



Sand Pal
תוצרת כחול לבן, הערכה כוללת שלוש תבניות לבנים, בסיס לכל מבנה שתרצו ליצור, עם מנגנון חליצה שיחסוך לכם את הדפיקות על גב התבנית ומפולות מאכזבות. בנוסף, הערכה מגיעה עם תבניות גמר לעיטורים עם פרטים אדריכליים כמו כיפה, צריח, פירמידה או גג משולש. לסט התבניות מתלווה כף ארגונומי שמשמשת מעין שפכטל ליישור החול ותיק גב מרשת לנשיאה ואחסון.



Quut
בסדרת משחקי החול, לחברה קו צעצועים רב גוני שכולל את חפירה גדול ועמיד, דלי כדורי, משפך, מגרפה בצורת קונוס ועוד. בגזרת ארמונות החול, הם מציעים תבניות לבניית מגדל במראה מינימליסטי עם חלקים קומפקטיים שנכנסים אחד בתוך השני. הקולקציה כולה בעיצוב נעים, מאפשרת משחק ורסטילי ככל העולה על דמיונם של הקטנים.



Veggies
המעצבת הצעירה טאטי פארוצ'יו (Tati Ferrucio) מביאה את עולם הגינון אל חוף הים. צעצועים בצורת ירקות שורש שמטמינים בחול, מחביאים ומושכים. הירקות חלולים, מהווים מקום מושלם לאגור אבנים קטנות וצדפים שאוספים על שפת הים ומאפשרים להפוך אותם לרעשנים משעשעים.




לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button