גם למבוגרים

לא משחק ילדים: מצעד 10 הפאזלים היפים ביותר בעולם

אם אתם מחפשים דרך להפיג את השעמום או להנות מפעולה מדיטטיבית מרגיעה, תכירו את הפאזלים שעברו מתיחת פנים וחזרו לחיינו הבוגרים. להרכיב ולמסגר

פורסם:
11.07.2011

1 צפייה בגלריה
גם למבוגרים
גם למבוגרים
גם למבוגרים
(Unsplash)


מעצבים רבים זיהו את הפוטנציאל בפאזלים כפורמט נוסף להציג ולמכור את יצירותיהם הגרפיות. אחד מהם הוא מותג העיצוב ג’ונתן אדלר (Jonathan Adler), הידוע במוצריו לבית, מלאי החיים והשיק האמריקאי. הדפסיו הנועזים מעטרים את הפאזלים המגיעים בקופסאות מגירה מקסימות.


כמה פשוט ככה מרהיב, פאזלים ססגוניים במיוחד ששמים את הצבע במרכז. שילוב גוונים שהולכים ודועכים, מתמזגים יחד ומרמזים על סדר ההרכבה.


תמונה באדיבות נאס”א של ירח מלא מראה את מכתשיו המרשימים לפרטי פרטים. הפאזל, עגול כלבנה, בעל אלף חלקים השונים זה מזה בצורתם.


אמנם כבר הופיעו אצלנו בעבר, אך רשימת פאזלים מודרניים אינה שלמה בלעדיהם. תמונות ריאליסטיות של מוטיבים מעולם האוכל כמו חפיסת שוקולד, בייגלה או קערת הדגנים, מכתיבות את צורת הפאזל. הם צבעוניים, מהירים להרכבה ומגיעים בסדרות שונות ומשעשעות; סדרת מסיבה, מאכלים, ריחות, מאנצ’ים וגלידות.


זמן הדמדומים, השחר המבקיע או שעת לילה אפלה? צבעוניות מתחלפת עם כתמי עננים בסדרת פאזלים המציגה את היופי שבשמיים בשעות היממה השונות.


צורתם האמורפית ושכבות הצבע השונות מושכות את העין ומזכירות אבני קריסטל מהפנטות. לעומת הצורה הטבעית של האבן, הפאזל תוכנן בקפידה על ידי אלגוריתם חכם המייצר חלקים בצורות שונות ומשונות. כפי שאתם יכולים לתאר כמה שהוא יפה, ככה הוא קשה להרכבה.


קית’ הרינג הינו אמן אמריקאי המזוהה עם זרם הפופ ארט ושרבוטיו דמויי הגרפיטי שממלאים את יצירותיו. אוסף דמויות עליזות של הרינג אוגדו יחד לידי פאזל שחור-לבן, מה שהופך את הרכבתו למאתגרת במיוחד.


לכל חובבי הצילום, פאזל של הצלם האמריקאי גריי מאלין, הידוע בצילומי מקומות מרוחקים שטופי שמש ותצלומי אוויר מרהיבים. הפאזל הינו דו צדדי, מצד אחד נראים משתזפים על חוף ים מוזהב ובצידו השני, שנורקלים שוחים סביב שוניות בים הכחול.


סטודיו Slowdown מזמין אתכם לחגוג את הרגעיים האיטיים והיומיומיים של החיים. הסטודיו משתף פעולה עם מעצבים שונים מרחבי הגלובוס בעיצוב אובייקטים צבעוניים לבית. הפאזל הוא עבודתו של המעצב ריקרדו בופיל וחושף את אחד המבנים הפוסט מודרניים המעניינים בספרד, La muralla roja.


חברת הפאזלים Jiggy בהובלה נשית חזקה, מציגה ומקדמת את עבודותיהן של אמניות ומעצבות עכשוויות דרך הפאזלים. לצד כל אחד מהם מגיעה ערכה להדבקה ויישור, כדי שבסיום ההרכבה תוכלו לתלות את היצירה על הקיר לראווה.

הפאזלים של היום הם לא אותם הפאזלים המשעממים והמיושנים שאנחנו מכירים מפעם. זוהי דרך מהנה להפגת השעמום והמתח ואפילו הזדמנות לחוות אמנות בדרך שונה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button